قیرگونی و آسفالت در شمال تهران

 قیرگونی ، اجرای قیرگونی و آسفالت در منطقه شمال تهران با مصالح ، اجرای قیرگونی یک تا سه لایه در تهران اجرتی ، قیمت قیرگونی در منطقه شمال تهران با اجرت ، فروش انواع قیر شل بشکه ایی و قیر مخلوط بشکه ایی پاسارگاد در منطقه شمال تهران ،اجراِی آسفالت پشت بام و آسفالت محوطه در تهران توسط ایزوگام سپهر .

 

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

 

انجام قیرگونی در مناطق شمالی تهران و محلات تهران

قیرگونی یک عایق ضدآب بسیار کاربردی و با دوام و طول عمر بالا می باشد که از قراردادن یک یا چند لایه قیر و گونی کنفی بر روی هم انجام میپذیرد . روش اجرای قیرگونی به این صورت است که بهد از انجام زیرسازی و شیب بندی لازم ، ابتدا قیر را با حرارت دادن داغ نموده و یک لایه قیر را روی سطح به عنوان بستر پخش می نمایند ، این لایه پخش شده ممکن است بین 2 تا 4 میلیمتر ضخامت داشته باشد .

بعد از انجام این مرحله نوبت به لایه گونی میرسد ، در این مرحله گونی کنفی یا همان گونی چتایی را به دقت و متناسب با متراژ و مساحت سطح عایقکاری برش داده و روی قیر می چسبانند . در انتها بهتر است یک لایه قیر دیگر روی گونی به عنوان روکش قرار داده شود .

از عایق قیرگونی در تمامی اجرا و سطوح داخلی و خارجی ساختمان می توان استفاده نمود . عمر مفید قیرگونی در شرایط مناسب حدود 10 سال برآورد می شود . انجام قیرگونی به دلیل زیر سازی و شیب بندی و خطرات ناشی از کارکردن با قیر داغ مو مذاب نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیاد دارد .

شرکت ایزوگام سپهر یکی از شرکت های با سابقه در زمینه خرید و فروش و اجرای قیرگونی و آسفالت در تهران می باشد که در تمامی مناطق کلان شهر تهرا فعالیت می نماید و تاکنون پروژه های فراوانی را اجرا نموده است . یکی از مناطق مهم شهر تهران که در حوضه فعالیت این شرکت قرار دارد ، مناطق شمالی شهر تهران می باشد . تمامی مناطق 1 و 3 و 5 شهرداری تهران در شمال و شمال غرب و شمال شرق تهران شامل حوضه خدمات ایزوگام سپهر قرار دارند که در این مقاله به بخشی از رئوس این خدمات اشاره خواهیم کرد .

  • اجرای قیرگونی یک لایه ، دولایه ، سه لایه با مصالح کامل و با تضمین کیفیت
  • انجام نشت یابی و تعمیرات قیرگونی فرسوده و قدیمی در کمترین زمان
  • اجرا قیرگونی به صورت دستمزدی
  • اجرا قیرگونی پشت بام
  • اجرای قیرگونی دور پشت بام
  • اجرای قیرگونی خرپشته
  • اجرای قیرگونی بدنه دیوار
  • اجرای قیرگونی دیوار و کف استخر
  • اجرای قیرگونی سویس بهداشتی ( حمام ، توالت ، آشپزخانه )

خرید و فروش قیرگونی در منطقه شمال تهران

 

 

بروز ترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین