قیمت قیر بشکه ایی با اجرا در تهران

قیمت قیر ،قیمت قیر بشکه ایی پالایشگاهی ،قیمت روز قیر بشکه ایی در تهران ، قیمت جدید انواع قیر اکسیده و قیر پلیمری بصورت بشکه ایی در سال جاری .

قیمت قیر بشکه ایی

قیمت قیرگونی ، امروزه در صنعت ساخت و ساز ساختمان و پروژه های عمرانی ، سعی همگان بر آن است که از عایقی برای عایقکاری و ایزوله کردن ساختمانها استفاده نمایند که هم از مقاومت و ضریب نفوذ ناپذیری بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار باشد و هم اینکه از طول عمر بالاتری برخوردار باشد ، ضمن اینکه نسبت به دیگر انواع عایق های رطوبتی از قیمت مناسبتری نیز برخوردار باشد . بهره گیری از انواع عایق هایی که از مشتقات نفتی ساخته شده باشند امروزه بیشتری کاربرد را به خود اختصاص داده است .

از پرکاربردترین عایق های رطوبتی نفت پایه می توان به قیرگونی ، آسفالت و انواع ورق های پیش ساخته و بانصب ساده ایزوگام اشاره نمود . هر کدام از این عایق های معرفی شده دارای مزایا و معایبی هستند . برای اینکه در مقایسه ایی جمالی بدانید که ایزوگام بهتر است یا قیرگونی ، توصیه می کنیم حتما مجموعه مقالات وب سایت ایزوگام سپهر را مطالعه نمایید .

اجرای قیرگونی در تهران ممکن است برحسب نیاز از یک لایه گونی و دولایه قیر و یا دولایه گونی و سه لایه قیر یا بیشتر صورت پذیرد . در بعضی ازسطوح که در برابر نور خورشید قرار گرفته اند نظیر پشت بام ساختمان به جهت افزایش مقاومت معمولا با استفاده از یک لایه آسفالت نرم به ضخامت حدود 5 سانتیمتر روی قیرگونی را روکش می نمایند . با اینکار طول عمر غیرگونی به طرز چشمگیری افزایش پیدا می نماید .

مقایسه قیمت قیر  و قیمت ایزوگام

قیمت قیر ، اگر بخواهیم از نظر قیمت مقایسه ایی بین قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی داشته باشیم ، مطمئنا باید بگویم که قیمت ایزوگام کمی بیشتر از قیمت قیرگونی و آسفالت می باشد . اما جدا از بحث قیمت استفاده از قیرگونی و آسفالت در بخش هایی از ساختمان ضروری و اجتناب ناپذیر است .

قیمت قیر بشکه ایی پاسارگاد

لیست قیمت امروز قیر بشکه ایی در تهران

نام محصولقیمت محصول
قیمت قیر شل بشکه ایی 60/70 پالایشگاه پاسارگاد 1.380.000 تومان
قیمت قیر شل بشکه ایی 60/70 پالایشگاه جی 1.360.000 تومان
قیمت قیر مخلوط بشکه ایی 80/25 پالایشگاه پاسارگاد 1.390.000 تومان
قیمت قیر مخلوط بشکه ایی 80/25 پالایشگاه جی 1.370.000 تومان
قیمت قیر سفت بشکه ایی 100/25 پالایشگاه پاسارگاد 1.550.000 تومان
قیمت سفت بشکه ایی 100/25 پالایشگاه جی 1.490.000 تومان
قیمت گونی کنفی ، چتایی بنگال با عرض بالا17.300 تومان . هریارد
قیمت گونی بنگال ، هند ، پاکستان ، ایران 15.500 تومان هر یارد

نحوه محاسبه قیمت قیر و قیرگونی

محاسبه قیمت قیرگونی و اجرا در تهران به دو عامل مهم بستگی دارد . نخست متراژ و مساحت محل نصب و اجرای قیرگونی ، دوم تعداد لایه های اجرا شده قیرگونی که ممکن است قیرگونه یک لایه ، دولایه و یا بیشتر باشد. در کل قیمت اجرای قیرگونی بصورت قیمت در مترمربع محاسبه میگردد . با توجه به نرخ امروز انواع قیر و گونی چتایی در تهران قیمت هر متر قیرگونی یک لایه با اجرا در تهران 27000 تومان و قیمت هرمترمربع قیرگونی دولایه و اجرا در تهران 50000 تومان است .

قیمت قیر و نحوه محاسبه قیمت

 

قیمت قیر ، قیرگونی با اجرا

قیمت قیر ، ممکن است که به علت دوری و نزدیکی محلات و مناطق مختلف تهران و با در نظر گرفت هزینه حمل بار در بعضی از شرکت ها قیمت های مختلفی برای اجرای قیرگونی در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شود .

خبر خوب اینکه قیمت انواع قیرو گونی و اجرا در تمامی مناطق 22 گانه تهران به انضمام شهر کرج توسط شرکت ایزوگام سپهر یکسان بوده و هیچگونه افزایش قیمتی بابت هزینه حمل و نقل از کارفرما دریافت نمی گردد .

قیمت قیر بشکه ایی پالایشی

لیست انواع قیر بشکه ایی و قیر کارتنی را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین