قیمت اسفالت گرم ، سرد

قیمت اسفالت

بروز ترین و جدیدترین قیمت روز انواع آسفالت گرم و آسفالت سرد ، آسفالت تنی ، بیندر و توپکا با اجرا و پخش توسط شرکت ایزوگام سپهر در تهران و کرج .

قیمت روز انواع آسفالت گرم و آسفالت سرد

قیمت آسفالت

قیمت اسفالت ، قیمت هر تن آسفالت با هزینه پخش در تهران ، قیمت آسفالت کاری در تهران و کرج ، لیست قیمت آسفالت تنی و قیر بشکه ایی درتهران ، قیمت پخش آسفالت توسط ایزوگام سپهر.

قیمت اسفالت تنی

قیمت آسفالت

آسفالت چیست؟

قیمت اسفالت، آسفالت نوعی عایق رطوبتی سخت و محکم می باشد که از آن به عنوان پوشش و ایجاد بستر در جاده ها و خیابان های شهری و بین شهری در سطح بسیار گسترده استفاده می شود . این محصول بسیار مهم و استراتژیک از مخلوط کردن شن، ماسه و قیر تولید میگردد .

قیمت آسفالت و پخش در تهران تا امروز خدمات شایسته ای را به انسان ها ارائه داده است. کاربرد اصلی این ماده در کوچه ها و خیابان هاست اما از آن در موارد دیگر مثل پشت بام ساختمان ها و فرودگاه ها نیز استفاده می شود.

قیمت آسفالت
قیمت آسفالت گرم

دلایل محبوبیت بالای آسفالت

آسفالت از قدرت چسپندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و پوشش دهی بسیار مناسبی دارد .
آسفال طول عمر بالایی دارد و بعد از فرسودگی به راحتی و بصورت کاملا قابل بازیافت می باشد .
آسفالت در برابر رطوبت و حرارت بالا مقاوم است. البته حرارتی که موجب آب شدن قیر های موجود در آن نشود. همچنین آسفالت به صورت عادی مقداری آب را از خود عبور می دهد. برای جلوگیری از این کار، از مواد پلیمری خاص در آن استفاده می کنند تا آن را در مقابل رطوبت مقاوم کنند.
آسفالت تحمل بالایی در برابر فشارهای سنگین دارد و همین امر موجب شده تا از آسفالت در اتوبان ها و جاده ها استفاده می گردد.

انواع متداول آسفالت

همانطور که میدانید در بسترهای مختلف نوع خاصی از آسفالت باید مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین کارایی را داشته باشد . به عنوان مثال آسفالتی که به عنوان پوشش و عایق رطوبتی روی پشت بام کشیده می شود به هیچ عنوان برای استفاده در سطح معابر و جاده ها مناسب نیست . ما در این مقاله در وب سایت ایزوگام سپهر شما را با انواع آسفالت آشنا می نماییم :

آسفالت گرم

نوع گرم آسفالت شامل آسفالت رویه، آستر، اساس قیری و متخلخل است و وجه اشتراک همه ی آن ها را شاید بتوان مقاوم بودن در برابر فشار و رطوبت دانست. نوع گرم آن بسیار پر کاربرد است.

آسفالت سرد

آسفالت سرد ، نوع پیش ساخته آسفالت می باشد و آن را می توان انبار کرد و در موقع نیاز از آن استفاده نمود. در دمای محیطی که بیش از 10 درجه سانتی گراد باشد می توان از این نوع استفاده کرد.

آسفالت حفاظتی

انواع حفاظتی آسفالت که به صورت دانه های شن و ماسه با محلول قیر است؛ این ماده یا در محل ساخته می شود، یا به شکل پیش ساخته از قبل ساخته شده و در محل قرار می گیرد.

خدمات آسفالت تهران و کرج

قیمت آسفالت،قیمت آسفالت در تهران،قیمت ترمیم آسفالت،ترک آسفالت،قیمت آسفالت شهریار،قیمت آسفالت019 ،قیمت آسفالت018،قیمت آسفالت 021 ،قیمت آسفالت06،قیمت آسفالت 08 ،قیمت آسفالت توپکا،قیمت آسفالت بیندر،آسفالت نرمه،قیمت آسفالت دوبینه،قیمت آسفالت با کرایه حمل،قیمت آسفالت بدون کرایه حمل،قیمت پخش آسفالت،قیمت پخش آسفالت دستی،قیمت پخش آسفالت ماشینی،پخش آسفالت با فینیشر،پخش آسفالت محوطه ، پخش آسفالت کوچه و خیابان،پخش آسفالت پارکینگ،پخش آسفالت پشت بام،آسفالت پشت بام،آسفالت رنگی،آسفالت زیرسازی،تراشه آسفالت،آسفالت نرم،آسفالت زبر،آسفالت سرد،آسفالت محوطه و زیرسازی،زیرسازی آسفالت،قیرپاشی و آسفالت،آسفالت زمین ورزشی،آسفالت کف،آسفالت نوارحفاری،آسفالت شهرداری،آسفالت درجه یک،آسفالت جلوی ساختمان،حمل آسفالت،آسفالت اتوبان،اجرت آسفالت،اجرت پخش آسفالت،اجرت هرتن آسفالت،هزینه هرمترآسفالت،آسفالت اداری،آسفالت نهاد بنیادی،آسفالت شرکتی،آسفالت شرکت،

عوامل تاثیرگذار در قیمت آسفالت

قیمت آسفالت در تهران به عوامل و شرایط خاصی بستگی دارد ، در این بخش ما عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت آسفالت را به همراه شما بررسی می کنیم :

1 : مکان و محل اجرای آسفالت بسیار مهم است ، اینکه شما بخواهید از آسفالت برای پوشش پشت بام استفاده نمایید یا برای بستر خیابان و محوطه روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار است .

2 : ضخامت آسفالت یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت آن است به هر اندازه ضخامت آسفالت بیشتر باشد مسلما با افزایش قیمت به نسبت استفاده بیشتر آسفالت روبرو خواهید بود .

3 : یکی دیگر از موارد مهم در قیمت آسفالت میزان تقاضا است . در فصول سرد سال با افزایش بارندگی معمول میزان درخواست ها برای آسفالت کاری به شدت افزایش پیدا می نماید و همین امر موجب افزایش تقریبی قیمت آسفالت می شود .

4 : قیمت قیر نیز تاثیر مستقیم درقیمت آسفالت دارد . همانگونه که می دانید آسفالت را برای چسبندگی بهتر باید روی سطحی از قیر پخش و استفاده نمود ، حدودا برای اجرای هر تن آسفالت حدود 50 کیلو قیر احتیاج است .

5 : قیمت دستمزد پخش آسفالت در تهران

6 :قیمت های آسفالت بسته به اینکه انجام آن به صورت دستی انجام شود یا ماشینی، متفاوت است.

قیمت آسفالت هر مترمربع

لیست جدید قیمت آسفالت در تهران در سال 1400

قیمت آسفالت گرم ، قیمت آسفالت سرد، قیمت آسفالت تنی ، قیمت آسفالت با قیرپاشی ، قیمت آسفالت نرمه پشت بام ، قیمت آسفالت بیندر ، قیمت آسفالت توپکا ، قیمت آسفالت در تهران،قیمت پخش آسفالت در تهران ، قیمت آسفالت نرمه هر مترمربع در تهران، قیمت آسفالت با ضخامت یک سانتیمتر

1 : قیمت آسفالت نرمه 06 پشت بامی  به ضخامت یک سانتیمتر به همراه قیرپاشی

هر متر مربع 20.000 تومان پخش دستی
هر متر مربع 22.000 تومان پخش ماشینی

2 : قیمت آسفالت 08 به ضخامت یک سانتیمتر به همراه قیر پاشی

هر مترمربع 19.000 تومان به صورت پخش دستی
هر متر مربع 20.000 تومان بصورت پخش ماشینی

3 : قیمت آسفالت 012 توپکا به ضخامت یک سانتیمتر به همراه قیرپاشی

هر مترمربع 18500 تومان به صورت پخش دستی
هر مترمربع 19.000 تومان بصورت پخش ماشینی

4 : قیمت آسفالت 018 بیندر با ضخامت یک سانتیمتر به همراه قیر پاشی

هر مترمربع 17.500 تومان به صورت پخش دستی
هر متر مربع 18.000 تومان بصورت پخش ماشینی

انجام آسفالت تنی با اکیپ دستی هر تن 125.000 تومان

خرید و فروش قیرگونی

خرید و فروش قیر شرکتی،پالایشگاه پاسارگاد تهران،پالایشگاه جی،خرید قیر شل بشکه ایی ، خرید قیر60-70 ،قیر شل حلبی،قیرشل حلبی بزرگ،قیمت قیر شل،قیر پشت بام،قیر سرویس،قیرحمام و توالت،قیرآسفالت،قیردمیده،قیرصادراتی،قیرتانکری،قیر کیلوی چند؟،ريالیر زیر آسفالت،آدرس قیر فروشی،قیر زیر ایزوگام چه نوع است؟،قیر چگونه درست میشود؟،حمل قیر،خرید قیرکیلویی،قیردیوار،قیر پارکینک،قیربدنه دیوار،قیرسالم،قیربدون دود،تهیه قیر،قیرامولاسیون،قیرسفید،قیرسرد،قیر آبکی،قیرحلال آب،قیرمخلوط بشکه ایی،قیرمخلوط حلبی،قیر سفت،یک بشکه قیر چند متر را می پوشاند،زمان استفاده از قیر مخلوط،کارایی قیر مخلوط،نمایندگی فروش قیر،قیربشکه رنگی،قیربشکه سیاه،قیمت قیر مخلوط،هر بشکه قیر کیلو چند،قیر شرکتی،قیرصادراتی،قیرکارخانه،قیرکارتنی،قیربشکه ایی سفت،زمان استفاده از قیر سفت،خرید و فروش بشکه خالی قیر،بشکه قیری،بشکه بنایی،

اجرای قیرگونی در تهران و کرج

قیرگونی در تهران،قیرگونی در کرج ، قیمت قیرگونی با اجرا،قیرگونی خرپشته،قیرگونی استخر،قیرگونی حمام،قیرگونی توالت،قیرکشی بام،قیرگونی حیاط خلوت،قیرگونی دیواربدنه،قیرگونی ستون،قیرگونی دور پارکینگ،قیرگونی دور پشت بام،قیرگونی کف،قیرگونی پاسیون،قیرگونی رمپ ساختمان،قیرگونی تونل،قیرگونی پل،قیرگونی آشپزخانه،قیرگونی کرسی،قیرگونی بالکن،قیرگونی دولایه پارکینگ،قیرگونی شرکت،قیرگونی ادارات،قیرگونی شرکتی،قیرگونی اداری،قیرگونی محیط بسته،قیرگونی محیط باز،قیرگونی سقف،انجام قیرگونی درجه یک،انجام قیرگونی،انجام قیرگونی تک لایه ،قیرگونی اجرتی،قیرگونی دولا،نصب قیرگونی،نصب قیرگونی یک لا،نصب قیرگونی دولا،نصب گونی و قیر،انجام قیرگونی متری،قیرگونی با مصالح،قیرگونی اجرتی،قیرگونی با اجرت،قیرگونی بدون اجرت،قیرمخلوط و گونی،پخش قیرو گونی،قیرگونی متری چند،قیرکاری سرویس،

برای دریافت اطلاعات بیشتر درزمینه آسفالت و خدمات آسفالتکاری با مشاورین ما تماس بگیرید .

3.2/5 - (4 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین