قیمت آسفالت در سال 1402 جدید

قیمت آسفالت ،برای دریافت قیمت جدید و بروز آسفالت و خدمات آسفالت کاری در بهار سال 1402 می توانید همین حالا با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید

بعد از تماس شما مشاورین شرکت بصورت کاملا رایگان به محل مراجعه نموده و با برآورد و محاسبه و کارشناسی دقیق ، قیمت واقعی هزینه آسفالت کاری محل مورد نظر شما را اعلام خواهند نمود .

این سرویس و خدمات  یک امر کاملا تخصصی می باشد که برای محاسبه هزینه  و قیمت آسفالت باید اطلاعات زیادی داشت  با ما در این مقاله همراه باشید تا شمارا با روش های محاسبه هزینه  این خدمات آشنا نماییم .

 قیمت آسفالت

قیمت آسفالت / همانطور که در بالا اشاره گردید یک امر کاملا متغییر می باشد  که عمده ترین عواملی که در تعیین  این امر  تاثیر گزار می باشد  عبارتند از :

نوع و استادارد مورد نیاز

هزینه  تجهیز کارگاه

متراژ  کار

زیر سازی

و دیگر عوامل تاثیر گزار

انواع قیمت آسفالت گرم در روسازی مورد استفاده قرار می گیرد که به شرح زیر می باشد:

1. آسفالت رویه (توپکا):

یک نوع از آخرین قشر آسفالت رویه، نوعی از آسفالت به نام آسفالت بتنی می باشد. این آسفالت با بارهای وارده  از ترافیک و عوامل جوی محیط در تماس مستقیم قرار می‌گیرد. باید توجه داشت که آسفالت رویه به گونه ای طراحی و اجرا گردد که تحمل بارهای وارد شده را داشته باشد و در مقابل اثرات محیطی از قبیل آب، یخبندان و گرمای بسیار بالای خورشید در فصول گرم، مقاومت خود را حفظ کرده و در آن ترک خوردگی ایجاد نشود.

2. آسفالت آستر (بیندر):

این نوع از آسفالت، در اصل بین قشر رویه و قشر اساس قیری قرار میگیرد، لیکن در زمانهایی که قشر اساس قیری اجرا نشده باشد، آسفالت آستر در بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می‌گیرد.

3. اساس قیری:

اولین قشر روسازی بتن آسفالتی را اساس قیری تشکیل می دهد که می تواند مستقیماً روی قشر زیراساس یا اساس قرار گیرد. از ویژگی های اساس قیری می توان دانه بندی درشت تر و مقدار قیر کمتر از آسفالت آستر و رویه نام برد.

4. ماسه آسفالت:

قیمت آسفالت  برای تهیه ی ماسه آسفالت می بایست ماسه شکسته یا ماسه طبیعی شسته یا مخلوطی از این دو را با قیر مخلوط کرد.

ماسه آسفالت را می‌توان در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلی‌متر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت به عنوان قشر تسطیح آسفالت‌های قدیمی (قبل از روکش) نیز قیمت آسفالت استفاده می‌شود.

5. آسفالت متخلخل چیست ؟

با مخلوط کردن قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم می توان آسفالت متخلخل را تهیه کرد. این نوع از آسفالت با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلی‌متر اجرا می‌شود. این قشر را نمیتوان جزء سیستم روسازی محسوب کرد و از آن به عنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده نمیشود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه حدود ۲۰ درصد می باشد.

همچنین می توانید از معیار های قیمت ایزوگام  در تهران نیز با خبر شوید.

شرکت ایزوگام سپهر با سابقه ای طولانی در زمینه های فروش انواع عایق های قیمت آسفالت رطوبتی و عایق کاری، آسفالت، اجرای ایزوگام در تمامی نقاط تهران، و همچنین با کادری مجرب و متعهد، آماده ی اجرای تمامی پروژه های مربوط به ارگانهای دولتی،شرکت های خصوصی، پیمانکاران محترم و منازل میباشد.

خدمات زیر توسط گروه پیمانکاری عمران پی ایرسا انجام میگردد:

1. اجرای آسفالت پشت بام

2. اجرای آسفالت سرد یا همان تراشه

3. اجاره دستگاه و ادوات آسفالت کاری به همراه اکیپی مجرب

4. اجرای آسفالت محوطه

5. تراش آسفالت جاده با دستگاه ویدکن در عرض یک متر و عمق 50cm

6. اجرای آسفالت خیابان

7. اجرای آسفالت جاده

8. برش آسفالت خیابان و پشت بام با دستگاه کاتر بدون تخریب

برای محاسبه هزینه و قیمت آسفالت می توانید در 24 ساعت 7 روز هفته با ما تماس بگیرید .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین