قیمت قیرگونی دولا در تهران و کرج

قیمت قیرگونی دولا

شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش نصب و اجرای انواع عایق های رطوبتی (عایق ضد آب ) در تهران و کرج ، مجری اجرا و نصب قیرگونی ساختمان با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت .

اجرای قیر گونی تک لا ، قیرگونی دولا و قیرگونی سه لا ، اجرای آسفالت پشت بام و محوطه با قیمت بسیار مناسب در تهران و حومه .

قیمت قیرگونی

قیمت قیرگونی / به نوع و کیفیت قیر مورد استفاده ، نوع و کیفیت گونی کنفی ، و از همه مهمتر به تعداد لایه های قیر و گونی نصب شده در محل دارد . به همین منظور پیشنهاد میکنیم برای دریافت قیمت قیرگونی در تهران و کرج با ما در ارتباط باشید .

نحوه محاسبه هزینه قیرگونی

قیمت قیرگونی / انجام محاسبه و برآورد هزینه قیرگونی به عوامل مختلفی وابسته می باشد . از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت قیرگونی کیفیت قیر مصرفی می باشد ، از آنجا که قر طبیعی پالایشگاهی قیمت بالاترین نسبت به انواع قیر مصنوعی دارد لذا استفاده از این نوع قیر در هزینه نهایی پروژه بسیار موثر است .

متراژ و مساحت محل نصب و اجرای قیر گونی نیز یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت نهایی می باشد ، بگونه ایی که اجرای قیرگونی در مساحت بالا بسیار ارزانتر از مساحت های کم می باشد .

از نکات مهم دیگر در قیمت اجرای قیرگونی استفاده از چند لایه قیر و چند لایه گونی چتایی است ، همانگونه که مطلع هستید قیمت قیرگونی تک لایه یعنی یک لایه قیر و یک لایه گونی بسیار ارزانتر از قیمت قیرگونی دولا و سه لا می باشد .

به هر ترتیب لازم است بدانیم که قیمت قیرگونی بصورت متر مربع محاسبه می گردد .

 

قیمت قیرگونی دولا در بهار سال 1402

سعی ما  در شرکت ایزوگام سپهر همواره براین امر استوار بوده تا انجام خدمات عایق کاری را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت و بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه استاندار با حداقل هزینه انجام دهیم ، با توجه به مطالب فوق قیمت نهای هرمترمربع اجرای قیرگونی دولا در سال 1400 در شهر تهران و حومه و کرج بین 50.000 تومان تا 55.000 تومان نسبت به مساحت محل اجرا متفاوت می باشد . پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدام برای عایق کاری ساختمان حتما با مشاورین ایزوگام سپهر بصورت کاملا رایگان تماس بگیرید .

 

انتخاب قیر و گونی مرغوب

استفاده از مواد اولیه با کیفیت اعم از گونی درجه یک و قیر مرغوب نیز یکی دیگر از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت قیرگونی است. از جمله نکات مهمی که بایستی برای عایق‌کاری سازه خود توسط قیرگونی به آن توجه داشته باشید آن است که؛ انتخاب و استفاده از مصالح باکیفیت به هیچ عنوان به معنای تحمیل هزینه‌های بیشتر به شما نیست. بلکه این کار به لحاظ بهبود کیفیت کار و افزایش دوام عایق، در مجموع بسیار به‌صرفه می‌باشد. چراکه در این صورت از پرداخت هزینه تعمیر و بازسازی عایق، بی‌نیاز خواهید بود.

مثلاً قیر مورداستفاده می‌بایست از نوع پالایشگاهی و خالص باشد چراکه با برخورداری از کیفیت لازم و ایجاد استحکام فوق‌العاده، مانع از نفوذ رطوبت به ساختمان و بروز آسیب و تخریب می‌شود. انواع مختلفی از گونی نیز در بازار یافت می‌شود که از میان آن‌ها، گونی‌های بنگال و چتایی از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصول برخوردار می‌باشند که طبیعتأ دارای قیمت بالاتری هستند و موجب افزایش قیمت قیرگونی خواهد شد.

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از لیست جدید قیمت ایزوگام  در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

 

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین