قیرگونی در تهران و کرج

قیرگونی تهران و کرج، ایزوگام سپهر : انجام خدمات اجرای قیرگونی در تهران و کرج ، فروش انواع قیر درجه یک و استاندارد پاسارگاد ، فروش قیر کارتنی ، انجام خدمات آسفالت ، قیمت نصب و اجرای ایزوگام با بهترین کیفیت در سریعترین زمان و با ارزانترین قیمت ، 10 سال ضمانت نامه کتبی برای انجام تمامی خدمات .

قیرگونی تهران کیفیت تضمینی

قیرگونی

قیرگونی چیست ؟ پیش آنکه ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی نوظهور پای به میدان رقابت در صنعت عایقکاری ساختمان بگذارد ، قیرگونی محبوبترین و کاربردی ترین عایق ضدآب و ضد رطوبت بود و همین امروز هم استفاده از قیرگونی برای عایق کاری و ایزوله نمودن بخش های مختلف ساختمان بسیار رایج و متداول می باشد.

قیرگونی معرفی و کاربردعایق قیرگونی از روی هم قرار گرفتن لایه های مختلف قیر و گونی کنفی تشکیل شده است ، این چیدمان لایه ها که ممکن است از یک لایه قیر و یک لایه گونی یا بیشتر ساخته شود ، در نهایت لایه بسیار مقاومی را در برابر نفوذ آب تشکیل میدهد که باعث جلوگیری از نشت آب برای مدت زمان حدود 10 سال می گردد .

قیرچیست ؟

قیرگونی ،قیر یکی از مشتقات و فراورده نفتی تولید شده در پالایشگاه می باشد که در اقسام قیر شل ، قیر مخلوط و قیرکارتی ، بصورت قیر طبیعی و قیر مصنوعی موجود می باشد . از قیر در تمامی تولیدات عایقکاری نظیر قیرگونی ، آسفالت و تولید انواع ایزوگام به عنوان مهمترین ماده اولیه لازم استفاده میگردد .

قیرگونی و اجرا در ایزوگام سپهر

گونی چتایی

گونی چتایی یا همان گونی کنفی نوعی بافته ضخیم پارچه مانند می باشد که از الیاف کنفی تولید شده ، استفاده از الیاف کنف برای عایق بندی در شرایط مختلف از دیرباز متداول و مرسوم بوده و هست . ترکیب الیاف کنف با قیر می تواند لایه نفوذ ناپذیری را در برابر آب ایجاد نماید .

قیرگونی در تهران و کرج
قیرگونی در تهران

اجرای قیرگونی

در اصطلاح ، اجرای قیرگونی به انجام خدمات عایقکاری اجزای مختلف ساختمان با استفاده از قیر و گونی اطلاق میگردد . اجرای قیرگونی دارای مراحل مختلفی از جمله : زیر سازی محل ، شیب بندی و در نهایت بکاربردن قیر و گونی در لایه های مختلف می باشد .

برای انجام اینکار پس از زیر سازی و شیب بندی محل ابتدا یک لایه قیر داغ را روی بستر بصورت یکنواخت پخش می نمایند ، ضخامت قیر اولیه به عنوان بستر ممکن است تا حدود 3 میلیمتر باشد . بعد از آن یک لایه گونی را بریده و روی قیر قرار می دهند . در نهایت برای محکم کاری بهتر است یک لایه قیر دیگر روی گونی قرار گیرد .

قیمت قیرگونی در تهران و کرج

لیست قیمت قیرگونی و دستمزد اجرای قیرگونی در تهران و کرج با ده سال ضمانت توسط شرکت ایزوگام سپهر به شرح زیر می باشد :

قیمت قیرگونی تک لایه با اجرا در تهران و کرج هر مترمربع : 48.000 تومان.

قیمت قیرگونی دولایه با اجرا در تهران و کرج هرمترمربع  : 90.000 تومان.

قیمت قیرگونی سه لایه با اجرا در تهران و کرج هر مترمربع : 110.000 تومان.

قیمت اجرت اجرای قیرگونی بدون مصالح هر مترمربع : 10.000 تومان.

قیمت هر بشکه قیرشل 60-70 پالایشگاهی  : 1.580.000 تومان.

قیمت هربشکه قیر مخلوط خالص پاسارگاد : 1.600.000 تومان.

قیمت قیر کارتن درجه یک هر کارتن : 130.000 تومان.

قیمت گونی چتایی پرعرض بنگال هر یارد : 27.000 تومان.

لطفا در نظر داشته باشید که قیمت اجرای قیر گونی کاملا مرتبط با مساحت و متراژ محل می باشد . در صورتیکه متراژ محل قیرگونی کمتر از 50 متر باشد مثل قیرگونی سرویس بهداشتی ، بصورت توافقی می باشد.

لطفا جهت دریافت هر گونه مشاوره و یا درخواست بازدید رایگان از محل توسط متخصصین ایزوگام سپهر از با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیرگونی و همچنین دریافت قیمت قیرگونی در تهران با ما در تماس باشید.

4.5/5 - (101 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین