قیرگونی در تهران ، ارزانترین قیمت

قیرگونی

قیرگونی نیزمانند اغلب عایق های ضد آب ، یک عایق نفت پایه است که استفاده از آن در ایران تجربه چند ده ساله دارد و همین حالا هم قیرگونی یکی از بهترین عایق های رطوبتی با کاربرد وسیع و طول عمر بسیار عالی می باشد . همانگونه که از نام این عایق مشخص است ، قیرگونی از لایه ها قیر و گونی کنفی یا چتایی ساخته شده است . با در نظر گرفتن تعداد لایه های مختلف قیر و گونی استفاده شده ، می توان قیر گونی را به انواع قیرگونی تک لا که از دولایه قیر و یک لایه گونی چتایی تشکیل شده و  قیرگونی دولا و در نهایت قیرگونی سه لا ، تقسیم نمود . عمر مفید قیرگونی در شرایط مناسب و پایدار حدود 10 سال است ، این طول عمر مطمئنا بسیار خوب و نسبت به قیمت قیر گونی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

قیر پالایشگاهی

قیر گونی ،قیر یکی از فرآورده های نفتی و به رنگ سیاه است. پیوستگی و چسبندگی این ماده باعث استفاده از آن در عایق قیرگونی شده است.تولید این ماده از طریق ترکیب هیدروكربن‌های آلی با تركیبات شیمیایی انجام می پذیرد.

قیر به صورت عادی و دمای محیط تقریبا به صورت جامد است و با حرارت دادن به حالت روان تبدیل می شود. قیر از نظر مبدا تولید به دو دسته مهم تقسیم می شود:

قیر طبیعی که از معدن استخراج می شود.

قیر مصنوعی که بر اثر پالایش نفت و در پالایشگاه تولید می شود. در واقع قیر جامد آخرین فراورده ای است که از تقطیر نفت خام به دست آید.

گونی مورد استفاده در قیرگونی

گونی مورد استفاده در قیرگونی نوعی پارچه بافته شده از الیاف کنف میباشد که به چتایی معرف است . این نوع کونی در عرض های بالا و بصورت طاقه در بازار موجود می باشد .

 

چگونه قیر گونی اجرا میشود

برای اجرای قیرگونی یکی از مهم ترین پیش شرط ها خشک و صاف بودن محل نصب است. پس قبل از شروع به کار مراقب باشید حتما سطح مورد ایزولاسیون خشک باشد. توجه داشته باشید که این نوع عایق کاری به هیچ وجه در زمان باران انجام نمی شود.

در صورتی که بخواهیم قیرگونی را روی پشت بام انجام دهیم باید قبل از شروع به کار، شیب لازم برای هدایت آب به ناودان و آبریزها ایجاد گردد.

ممکن است این سوال پیش بیاید که تعداد لایه های قیرگونی بر چه اساس تعیین می شود؟ پاسخ این است که تعداد لایه ها بر اساس نوع پوشش محافظ، محل نصب و البته شرایط جوی محل نصب بستگی دارد.

 

اجرای قیرگونی درتهران

شرکت ایزوگام سپهر با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمات عایق کاری قیرگونی ، آسفالت ، فروش و نصب ایزوگام در تهران و حومه و کرج فعالیت می نماید . اجرای قیرگونی در تهران توسط ایزوگام سپهر از ده سال ضمانت نامه کتبی برخوردار است .

 

قیمت  اجرای قیرگونی در تهران و کرج

  • قیمت قیرگونی تک لا هر مترمربع 22.000 تومان
  • قیمت قیرگونی دولا هر متر مربع 37.000 تومان
  • قیمت قیرگونی سه لا هر مترمربع 55.000 تومان

بروز ترین  قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین