ایزوگام زمستان/ نصب ایزوگام در زمستان

ایزوگام زمستان/ نصب ایزوگام در زمستان/ مزایای استفاده از ایزوگام در زمستان / معایب نصب ایزوگام در زمستان / مراقبت از ایزوگام در فصل زمستان

 

از گذشته تا به امروز با شروع شدن فصل زمستان عموم افراد دغدغه‌ی پشت بام خانه‌های خود را داشتند. استفاده از عایق‌های رطوبتی به مرور زمان از سطح این مشکلات  دغدغه ها کم کرد.

بارش برف و باران و همچنین برودت هوا در زمستان باعث شده تا بیشتر افراد یا به طور کلی تر همه‌ی مردم به فکر عایق کاری مکان مورد نظر خود بیفتند. در نصب ایزوگام جهت جلوگیری از مشکلات بهتر است که قبل از فصل سرما و شروع بارش‌ها اقدام شود.

استفاده از ایزوگام و همچنین خدمات آن در فصل زمستان و به طور کلی در شرایط آب و هوایی سرد بسیار مهم بوده و علاوه بر اینکه از بروز مشکلاتی مانند نم گرفتگی و نفوذ آب جلوگیری میکند، استهلاک ساختمان مورد نظر نیز کمتر میشود.

 

 

ایزوگام زمستان

 

به طور کلی پوشش پشت بام منازل مسکونی در فصل زمستان یکی از امور مهمی است که حتما باید انجام گیرد. در واقع استفاده از ایزوگام برای منازل و سایر اماکن در زمستان باعث می‌شود که‌ مکان کمتر استهلاک پیدا کند.

 

 

نصب ایزوگام در زمستان

 

معمولا نصب و اجرای ایزوگام در زمستان همراه با مشکلات متعددی است. بهتر است برای نصب ایزوگام در زمستان از گروههای نصب متخصص و حرفه‌ای بهره بگیرید. توجه داشته باشید که بارش برف و باران در زمستان باعث می‌شود که نصب و اجرای ایزوگام در زمستان دچار مشکل شود و از کیفیت کار کم نماید.

این در صورتی است که نصاب ایزوگام دارای تخصص و تجربه فراوان نباشد؛ اما اگر اجرا و نصب ایزوگام را به افراد متخصص بسپارید دغدغه و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌شود.

 

مزایای استفاده از ایزوگام در زمستان

 

به طور کلی نصب ایزوگام در زمستان دارای مزایای زیادی نیست اما اگر بخواهیم مزیتهای آن را بشمریم می‌توانیم به افزایش قدرت جلوگیری نفوذ رطوبت و آب اشاره کرد. همانطور که میدانید روند تخریبی آب در زیر بنای ساختمان و اماکن مشخص است و برای جلوگیری از این امر به خصوص در فصل سرما و بارش برف و باران بهتر است که از ایزوگام بهره بگیریم. در نتیجه جهت جلوگیری از نم گرفتگی و نفوذ آب و رطوبت در زمستان بهتر است که از این عایق رطوبتی استفاده شود.

 

 

معایب نصب ایزوگام در زمستان

 

با توجه به برودت هوا و همچنین بارش‌های فراوان در زمستان نصب ایزوگام در این فصل همواره معایبی دارد و با مشکلات فراوانی همراه است. یکی از مهمترین معایب نصب این ابزار عایق رطوبتی در زمستان سردی هوا است که باعث منقبض شدن لایه‌ی ایزوگام می‌شود‌. از طرف دیگر همین لایه در  تابستان و در فصل گرما منبسط شده و دچار ترک خوردگی و شکستگی می‌شود.

از دیگر مشکلات نصب ایزوگام در زمستان سرد شدن لایه‌های این عایق رطوبتی است کا باعث می‌شود پروسه نصب مدت زمان زیادی طول بکشد.

 

 

مراقبت از ایزوگام در فصل زمستان

 

همانطور که بیان نمودیم نصب ایزوگام در زمستان دارای مزایای و معایبی می‌باشد. علاوه بر این موضوع مراقبت و نگهداری از ایزوگام در این فصل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

از مهمترین مواردی که میتوان گفت به عنوان یک عمل جهت مراقبت از ایزوگام در زمستان است، بازدید از آن در طول زمان و به صورت دوره‌های می‌باشد. در واقع اگر در مواقع مورد نیاز از ایزوگام بازدید نشود و مراقبت‌های لازم صورت‌نگیرد ممکن است آب یا رطوبت به داخل آن نفوذ کند.

 

 

به طور کلی در نصب ایزوگام در زمستان از نوع پلیمری و یا دمیده آت استفاده میشود.

ایزوگام یک عایق رطوبتی بسیار مناسب است که باعث می‌شود بعد از بارش برف و باران مکان مورد نظر از نفوذ هرگونه آب و رطوبت در امان باشد.

به طور کلی قیمت ایزوگام بسیار مناسب بوده و به طور گسترده در سطح بازار در انواع مختلف موجود میباشد. خریداران می‌توانند استعلام قیمت ایزوگام ساده و فویلدار  را با توجه به نوسانات بازار روز از فروشگاه‌ها و کارخانه‌های تولید کننده داشته باشند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین