هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج

هزینه نصب ایزوگام / هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج  / قیمت نصب ایزوگام سرویس بهداشتی / قیمت نصب ایزوگام پشت بام در تهران / هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 / هزینه نصب ایزوگام قیرگونی آسفالت / قیمت نصب ایزوگام متری چند است .

هزینه نصب ایزوگام قیرگونی آسفالت

هزینه نصب ایزوگام در تهران

 

ایزوگام یکی از محصولاتی است که در ساختمان ها کاربرد فراوانی دارد و جز مواردی است که نصب آن ضروری می‌باشد. البته ایزوگام در مکان های متفاوتی مانند سقف ساختمان‌ها، سرویس بهداشتی، کف  ساختمان، پشت بام و… نصب میشوند. چرا که ایزوگام دارای قابلیت های فراوانی مانند مقاومت در برابر  نور خورشید است. همچنین این محصول می‌تواند در برابر جو و آب و هوای متفاوت از خود پایداری نشان دهد به طوری که بدون هیچ آسیب سالها بماند. این موضوع سبب شده است که هزینه ایزوگام در محدوده به صرفه ای باشد. البته در هزینه نصب ایزوگام موارد متفاوتی هستند که موثر می‌باشند. چرا که ایزوگام محصولی است شبیه به قیرگونی. در واقع ایزوگام به عنوان یک عایق برای محافظت از مکان هایی مانند سقف ساختمان طراحی شده است.

 

 

 

 

همچنین این ماده از ترکیباتی همچون قیر، مایعات، مواد آلی، مواد چسبناک و… تشکیل شده است. به طوری که وجود مواد چسبناک در ایزوگام سبب چسبندگی ایزوگام میشود. لازم به ذکر است که مواد موجود در ایزوگام در هزینه آن نقش مهمی دارند. همچنین ایزوگام دارای اندازه و همچنین ابعاد متفاوتی است. در کل ایزوگام به صورت رول های بزرگ در بازار وجود دارد. یکی از سوالات متداول هزینه ایزوگام نسبت به قیرگونی است. در پاسخ باید گفت که هزینه نصب ایزوگام و قیرگونی تفاوت زیادی ندارند. با این حال تفاوت های جزئی و کوچکی در هزینه های آن ها دیده میشود که این تفاوت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل که در قیمت نهایی ایزوگام موثر هستند عبارت اند از:

قیمت قیرگونی

قیمت ایزوگام

هزینه و دستمزد نصاب ایزوگام و یا قیر گونی

تعداد لایه های مورد استفاده برای نصب ایزوگام و قیرگونی

همچنین عوامل مختلفی دیگری در هزینه نهایی نصب این محصول ها موقر می‌باشند.

 

 

ناگفته نماند که هنگام نصب ایزوگام بهتر است به موارد متفاوتی توجه شود. دقت به این موارد سبب میشود که . این کار سبب میشود که طول عمر ایزوگام و قیرگونی افزایش یابد. البته باید به شیوه شیب بندی ایزوگام توجه خاصی شود. همچنین باید به شیوه نصب ایزوگام توجه کنید چرا که ایزوگام ها در هنگام نصب نیاز به دقت فراوانی دارند. به طوری که در مکان های متفاوت شیب بندی باید درست انجام شود مثلاً در نصب ایزوگام در لوله های فاضلاب باید ایزوگام ها هم سطح با سیمان ها برش داده شوند به طوری که عمل نصب به شیوه درستی انجام شود. در واقع با این کار میزان نفوذ باران و آب در ایزوگام کاهش یافته و هزینه های تعمیر آن نیز کاهش میابد. همچنین باید به این موضوع توجه کنید که قبل از نصب ایزوگام ساختمان باید به صورت کامل تمیز شود. فراموش نکنید که نصب ایزوگام در زمان باران و آب مناسب نیست و هزینه های تعمیر را در بر میگیرد.

 

 

 

 

همچنین از دیگر نکات که هنگام نصب ایزوگام و یا قیر گونی باید به آن توجه شود جنس ایزوگام است. به طوری که اگر جنس ایزوگام و یا قیرگونی مناسب نباشد، ایزوگام نیاز به تعویض دارد و طول عمر و دوام پایین تری دارد. از طرفی اگر ایزوگام و یا قیر گونی دارای جنس بهتری باشد می‌تواند دوام  داشته باشد. به طوریکه یک ایزوگام مناسب ۱۵ سال عمر میکند. البته طرز نصب ایزوگام  در هزینه های ایزوگام موثر است به طوری که اگر نصب ایزوگام با فاکتور ها و روش های درست انجام نشود برای شما هزینه بر است.

نصب ایزوگام یک عملیات حرفه‌ای است که نیازمند تجهیزات نناسب و اصولی می‌باشد. بهتر است که انجام‌ نصب ایزوگام را به افرادی که در این زمینه تخصص و حرفه دارند سپرده شود. هزینه نصب ایزوگام متناسب با عوامل متعددی مانند طول و عرض و به طور کلی مساحت محل و همچنین نرخ روز ایزوگام سنجیده می‌شود.

4.9/5 - (117 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین