نکات طلایی برای نصب ایزوگام در تهران

نکات طلایی برای نصب ایزوگام

برای اینکه بتوان نصب ایزوگام را به ساده ترین و همچنین حرفه ای ترین روش ممکن به انجام رساند لازم است نکات طلایی برای نصب ایزوگام را مورد نظر بگیرید که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. در واقع در صورتی که نصب ایزوگام به درستی صورت پذیرد یک عایق بسیار مطلوب در مقابل بسیاری از موارد نفوذ پذیر خواهد بود و ساختمان شما کمتر دچار مشکلات جدی می شود. در واقع برای اینکه بتوانید ایزوگام با کیفیتی داشته باشید باید علاوه بر عوامل موثر بر کیفیت و قیمت ایزوگام به نصب آن نیز توجه کافی داشته باشید. در ادامه با همراه باشید تا شما را با مهم ترین نکات برای نصب ایزوگام آشنا کنیم.

مهم ترین نکته پیش از نصب ایزوگام

به عنوان اولین نکته لازم است بدانید که قیمت ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها جنس ایزوگام است. در واقع جنس ایزوگام نه تنها از لحاظ قیمت اهمیت دارد بلکه برای نصب نیز اهمیت زیادی دارد. به عبارتی اینکه ایزوگام جنس خوبی داشته باشد و بتواند برای مدت طولانی ماندگاری داشته باشد و خراب نشود حتما باید جنس خوبی داشته باشد.

همچنین علاوه بر قیمت ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام در هنگام خرید باید به موارد دیگری همانند علامت استاندارد دقت کنید چرا که باید از لحاظ کیفیت در درجه خوبی قرار داشته باشد. به همین دلیل نظر ما بر این است که قیمت ایزوگام تنها عامل داشتن عایق بندی مناسب نیست و در واقع در صورت نداشتن کیفیت لازم و نصب درست، به سرعت خراب خواهد شد و شما مجبور به پرداخت دوباره هزینه خواهید شد.

شرایط سطح

لازم است این نکته را نیز ذکر کنیم که در مقاومت ایزوگام علاوه بر جنس، کیفیت و قیمت ایزوگام، سطح زیرین آن نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است. در واقع ایزوگام نمی تواند به درستی بر روی سطوح مختلفی همانند فلزی، سرامیکی و یا چوبی نصب شود و در صورت نصب ایزوگام بر روی آن ها پس از گذشت مدتی خراب خواهد شد. در سطوح آهنی به دلیل انقباض و انبساط در سطوح چوبی به دلیل باد کردن آن و نداشتن مقاومت لازم لایه ایزوگام پس از مدتی از آن کنده خواهد شد. بنابراین یکی از مهم ترین نکات برای نصب ایزوگام این است که در صورتی که قصد ایزوگام دوباره را دارید لازم است یک لایه فلزی و یا قلعی بر روی لایه زیرین ایزوگام قرار دهید.

بهترین مکان نصب ایزوگام

برای داشتن یک نصب ایزوگام عالی لازم است بهترین مکان را برای این کار پیدا کنید. در واقع یکی از بهترین مکان ها برای نصب کردن ایزوگام سطحی است که به قیر آغشته شده باشد. به عبارتی بهتر سطوحی که با قیر و یا فالت پوشیده شده اند از بهترین مکان ها برای نصب ایزوگام به حساب می آیند چرا که قیر موجود در سطح با قیر موجود در ایزوگام یکی می شود. محیط هایی که دارای سطوح سیمانی و یا بتنی هستند، عایق استاندارد و مقاوم می تواند مدت زمان زیادی برای آن ها دوام آورند.

آماده سازی سطوح

پیشنهاد می شود که علاوه بر پرداخت هزینه و قیمت ایزوگام، برای نصب آن نیز از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید چرا که دارای نکات مهم و بی شماری است. به عنوان مثال برای نصب کردن ایزوگام باید حتما سطح از هرگونه کثیفی، گرد و خاک تمیز شده باشد. همچنین در صورت ایجاد هرگونه تجهیزات همانند کولرها و یا اشیا خارجی بهتر است آن ها را خارج نمایید تا نصب کردن ایزوگام به راحتی و بدون ایجاد هرگونه مشکل انجام شود.

هدایت ناودان ها

لازم است توجه کنید که تنها راه برای خارج شدن آب از پشت بام، ناودان است. بنابراین پشت بام باید به صورتی تنظیم شود که هر گونه آب به ویژه آب باران به سمت آن ها هدایت شود. البته دقت کنید که نصب ایزوگام به هیچ عنوان نباید جلوی مسیر عبور آب را بگیرد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین