قیمت جدید ایزوگام دلیجان با نصب در تهران

قیمت جدید ایزوگام ، جدیدترین لیست قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید .

قیمت جدید ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان

قیمت جدید ایزوگام دلیجان ،یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین ایزوگامی که از نظر چسبندگی و دوام عالی می باشد و مورد تایید همگان قرار گرفته است ایزوگام دلیجان می باشد.

این ایزوگام به دلیل کیفیت بالایی که دارد باعث می شود تا طول عمر و دوام این محصول بسیار زیاد باشد و مصرف کننده را از خود راضی نگه می دارد.

یکی از معتبر ترین و بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان می باشد که انواع عایق های رطوبتی برای هر محیطی را تولید می کند.

بهتر است بدانید این کارخانه چون مواد اولیه را به راحتی و بدون واسطه تولید می کند به همین دلیل از نظر اقتصادی برای افراد بسیار مقرون به صرفه می باشد و از نظر قیمتی متعادل تر از همه می باشند.

قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام دلیجان ، لیست جدید قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام ، آخرین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، لیست قیمت ایزوگام شرق ، تنها در وب سایت ایزوگام سپهر .

 

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام دلیجان ،از عواملی که می‌تواند روی هزینه دستمزد نصاب ایزوگام تاثیرگذار باشد، نوع شیب سقف پشت‌بام است. قیمت ایزوگام روی پشت‌بام صاف، کم هزینه‌تر از سطوح شیب‌دار همچون سقف‌های شیروانی است.

وجود ناهمواری‌های زیاد روی سقف محل نیز می‌تواند باعث بالاتر رفتن هزینه ایزوگام در زمان اجرا شود، به همین علت هرچه سقف پشت‌بام شما صاف‌تر باشد ممکن است هزینه کمتری برای نصب بپردازید و حداقل تاثیر آن می‌تواند سریع‌تر شدن فرآیند اجرا باشد.

پرداخت هزینه برای ایزوگام در مساحت‌های کوچک چندان به‌صرفه نیست، چرا که باید دستمزد افراد را تقسیم بر متراژ کمتری کنید که این امر درنهایت قیمت هر متر ایزوگام را زمان اجرا بالا می‌برد. البته این امر در شرایط ضروری غیرقابل‌اجتناب است و می‌تواند اتفاق بیفتد.

اگر می‌خواهید قیمت روز ایزوگام و هزینه نصب آن را به روز و دقیق بدانید پیشنهاد می کنیم با مشاوران ایزوگام سپهر تماس بگیرید.

اما به صورت حدودی قیمت ایزوگام به همراه نصب آن به ازای هر متر، از 36.000 تومان تا 46.000 تومان می باشد .

اجرت نصب هر متر ایزوگام به تنهایی بسته به نوع کار و متراژ از 10.000 تومان تا 15.000 تومان متغیر است .

قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب

قیمت ایزوگام دلیجان ،در رابطه با قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب لازم به ذکر است خدمات شرکت ایزوگام سپهر شامل خدمات فروش و نصب و … هست.که در صورتی که مشتریان عزیز فقط خواستار خرید رول ایزوگام از برندهای معتبر ایزوگام دلیجان باشند نیز ارائه خدمت خواهد شد .

شرکت ایزوگام سپهربا بیش از ده سال سابقه  در زمینه اجرای کلیه عایق های رطوبتی : ایزوگام ، قیرگونی ، اسفالت ، همراه با ارائه بیمه نامه وضمانت نامه کتبی آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی ، شرکت های خصوصی ومنازل مسکونی در هر زمانی آمادگی ارائه خدمت به شما عزیزان را داریم.

 همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین