قیمت ایزوگام دلیجان متری چند

قیمت ایزوگام دلیجان متر مربع چقدر است ؟ قیمت ایزوگام به عواملی مثل مساحت و متراژ کار، نوع مصالح مورد نیاز، حمل و نقل و ایاب و ذهاب و همچنین وجود نیاز به زیرسازی و آماده سازی، بستگی دارد.

قیمت ایزوگام دلیجان

هر کدام از انواع مختلف ایزوگام مثل تک لایه و دو لایه شامل تیشو و پلی استر و یا ایزوگام با روکش آلومینیوم از نظر قیمت خرید با هم تفاوت دارند اما اجرت نصب شان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. در این مقاله در وب سایت ایزوگام سپهر  شرح مختصری از عوامل موثر بر قیمت ایزوگام با نصب ساختمان را با هم مرور می کنیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید به‌ طور کلی هزینه ایزوگام پشت بام و سایر قسمت های خانه را برآورد کنید.

 

اولین سامانه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام  دلیجان با آبدیت روزانه در ایزوگام سپهر

برای دریافت آخرین قیمت ایزوگام مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام دلیجان

 

ایزوگام دلیجان چیست؟

ایزوگام عایق پیش ساخته و آماده ضد رطوبت و آب است که در انواع ساختمان ها و محل های مختلف آن ها از جمله سرویس بهداشتی، استخر، حمام، دیوارها و پشت بام ها نصب می‌ شود. این عایق در واقع جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی قیرگونی است که از نظر نصب و دوام و ماندگاری مزیت بیشتری نسبت به شیوه قدیمی دارد. ایزوگام شامل ورقه‌ ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم و یا تیشو است که با قیر به هم متصل شده ‌اند. البته در ایزوگام همچنان ماده اصل تشکیل دهنده عایق قیر است. از این نوع عایق ضد رطوبت کردن پی و فونداسیون ساختمان ها و در عایق کردن پشت بام ها، استخرها، کانال های آبیاری، مخازن، سدها و پل ها استفاده می شود. بیشتر ایزوگامی که در عایق بندی مورد استفاده قرار میگیرد یکی از دو نوع پلیمری و یا دمیده (قیر دمیده) است. برای اطلاع از قیمت ایزوگام بهتر است قیمت برندهای مختلف را داشته باشید، مانند:

 

قیمت نصب ایزوگام در تهران

قیمت ایزوگام دلیجان ،به هر میزان که  ایزوگام دارای کیفیت بالایی باشد و از بهترین مواد اولیه نیز تولید شده باشد ولی به طریقه صحیح نصب نشود هیچ تفاوتی با ایزوگام بی کیفیت نخواهد داشت. در مقاله  ما به موارد مهمی که رعایت آن هنگام نصب الزامی می باشد می پردازیم.

  1. قبل از نصب ایزوگام بر روی سطح پشت بام یا سطح سرویس ها ابتدا باید سطح کار تمیز شده و سنگ دانه ها و لوازم اضافی موجود بر روی پشت بام جمع آوری شود.
  2. نصب ایزوگام از پایین ترین سطح پشت بام یعنی ناودانی در شروع می شود.
  3. ایزوگام شدن داخل لوله ناودانی در آب بندی اصولی پشت بام موثر می باشد.
  4. اورلب و همپوشانی ایزوگام ها حداقل بین ۷ الی ۱۰ سانتی متر مورد توجه قرار گیرد.
  5. بند کشی ایزوگام با نهایت دقت انجام گیرد به خصوص به هنگام تیکه کاری پشت بام در گوشه ها و تو رفتگی های پشت بام.
  6. حداقل بالا آمدگی ایزوگام بر روی دیوار جان پناه پشت بام حدود ۲۰ سانتی متر باشد.
  7. در انتها جهت نگهداری ایزوگام و جلوگیری از سوراخ شدن ایزوگام زیر دیش ها و پایه کولر ها لایه اضافه ایزوگام قرار دهید.

قیمت ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان ،جهت دریافت قیمت انواع ایزوگام دلیجان و یا استعلام آنلاین قیمت ایزوگام حتما با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید

 

جدیدترین لیست قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

 

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین