قیمت ایزوگام پودری /استعلام قیمت

ایزوگام پودری/ کاربرد ایزوگام پودری/ قیمت ایزوگام پودری/ تفاوت ایزوگام پودری با ایزوگام فویلدار/ استعلام قیمت ایزوگام پودری .

 

همانطور که میدانید امروزه ایزوگام در انواع مختلف تولید و ساخته می‌شود که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و در قیمت متفاوت در بازار مورد خرید و فروش قرار میگیرند. یکی از انواع ایزوگام که  در میان مردم کاربرد فراوانی دارد ایزوگام پودری می‌باشد که در ادامه به بررسی ویژگی‌ها، نحوه تولید و ساخت، کاربرد و قیمت آن می‌پردازیم.

قیمت ایزوگام پودری با نصب و اجرا

 

ایزوگام پودری

 

یکی از انواع ایزوگام که‌ مورد استفاده بسیاری از افراد قرار میگیرد، ایزوگام پودری می‌باشد.

ایزوگام پودری یک عایق رطوبتی است که درموارد خاص به کار می‌رود. و با روش‌های تولید و ساخت در بهترین کیفیت وارد بازار می‌شود و مورد خرید و فروش قرار میگیرد.

 

ساخت ایزوگام پودری بیشتر مانند سایر انواع ایزوگام و عایق‌های رطوبتی می‌باشد. ایزوگام پودری وزن و ضخامت مشخصی دارد و به جای اینکه مانند ایزوگام فویلدار از آلومینیوم به عنوان روکش آن استفاده شود، برای پوشش لایه‌ی آن از پودرهای مخصوص استفاده میشود. ایزوگام پودری کیفیت و مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی دارد.

به طور کلی در ساخت ایزوگام پودری استاندارد ملی رعایت شده و در روند ساخت آن نظارت دقیق و کامل انجام می‌گیرد. نظارت صورت‌گرفته بر ایزوگام پودری سبب میشود که این محصول در کیفیت بسیار بالا وارد بازار شود و مورد استفاده افراد قرار گیرد.

 

کاربرد ایزوگام پودری

 

ایزوگام پودری در موارد فراوان کاربرد متفاوت و متغیری دارد. از ایزوگام پودری بیشتر برای مکان‌هایی که امکان و قابلیت نصب ایزوگام فویلدار را ندارند استفاده‌می‌شود.

ایزوگام پودری با زیبایی و کیفیت خاصی که دارد بیشتر در زیباسازی شهرها استفاده می‌شود.

همچنین میتوان یکی از رایج‌ترین کاربرد ایزوگام پودری نصب در مکان‌هایی که در معرض رطوبت هستند، می‌باشد. برلی مثال در مکان‌هایی مانند پشت بام که در فصول سرد در معرض برخورد بارش قرار می‌گیرند ایزوگام پودری کاربرد زیادی دارد.

استخرها و کف حمام نیز از دیگر محلهایی است که ایزوگام پودری در آن کاربری زیادی دارد.

 

 

قیمت ایزوگام پودری

 

همانطور که گفتیم ایزوگام پودری بیشتر در مناطقی که رطوبت زیاد دارند استفاده می‌شود. اگر بخواهیم قیمت ایزوگام پودری را مشخص کنیم باید بگوییم که تعیین قیمت این ایزوگام به موارد و عوامل زیادی بستگی دارد.

ضخامت، نوع پوشش، وزن مناسب و فروشگاهای عرضه کننده عواملی هستند که در تعیین قیمت ایزوگام پودری موثر هستند. در واقع هر چقدر کیفیت و ضخامت‌ این نوع ایزوگام بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در نظر بگیرید که در خرید و بکارگیری ایزوگام پودری در درجه اول به کیفیت و ضخامت آن و سپس به قیمت آن توجه نمایید. با توجه به اینکه کیفیت و ضخامت ایزوگام پودری در جلوگیری از آسیب‌های محلی بسیار موثر است بهتر است که از ایزوگام با کیفیت و ضخیم و در کل ایزوگام پودری درجه یک استفاده شود.

 

 

تفاوت ایزوگام پودری با ایزوگام فویلدار

 

همانطور که قبلا بیان نمودیم یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ایزوگام پودری و ایزوگام فویلدار نوع کاربری آن می‌باشد. از اییزوگام‌ پودری بیشتر در مناطقی که دارای شرایط آب و هوایی مرطوب می‌باشند استفاده می‌شود و ایزوگام فویلدار در مناطق و پروژه‌های خاص کاربرد دارد.

از دیگر تفاوت این دو نوع ایزوگام مراحل ساخت و تولید آن است. در تولید و ساخت ایزوگام فویلدار از یک لایه و روکش آلومینیوم و یا همان روکش فویل استفاده می‌شود، در حالی کا در تولید و ساخت ایزوگام پودری بیشتر از پودرهای معدنی و انواع مختلف سنگ ریزه استفاده می‌شود.

در هر حال هر دو نوع ایزوگام دارای استاندارد ملی می‌باشند.

 

 

استعلام قیمت ایزوگام پودری

 

با توجه به اینکه بیشتر افراد خرید خود را به صورت حضوری انجام میدهند، می‌توانند به راحتی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول استعلام قیمت ایزوگام پودری را داشته باشند.‌

از طرف دیگر افرادی که امکان حضور در محل و فروشگاهای تولید و عرضه‌کننده را ندارند و قصد دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند می‌توانند به راحتی از طریق سایت‌های فروشگاه عرضه‌کننده استعلام قیمت ایزوگام پودری را داشته باشند.

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین