قیمت ایزوگام سه لایه / استعلام قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام سه لایه / کاربرد ایزوگام سه لایه / تفاوت ایزوگام سه لایه با سایر ایزوگام ها / قیمت ایزوگام سه لایه در تهران / استعلام قیمت ایزوگام سه لایه

قیمت ایزوگام سه لایه در تهران

 

همانطور که میدانید ایزوگام یک عایق رطوبتی در برابر شرایط آب‌وهوایی، نم گرفتگی، ضربات و غیره می‌باشد که امروزه مصرف و کاربرد فراوانی در بین افراد دارد. ایزوگام به انواع مختلفی مانند ایزوگام تک لایه، ایزوگام دولایه و ایزوگام سه لایه تقسیم می‌شود که هر کدام کاربرد و ویرگیهای خاص خود را دارند. در این مطلب ما سعی داریم به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای و همچنین سایر خصوصیات ایزوگام سه لایه بپردازیم.

 

 

ایزوگام سه لایه

 

قیمت ایزوگام سه لایه ، یکی از بهترین انواع ایزوگام موجود در بازار ایزوگام سه لایه می‌باشد که دارای کیفیتی فوق العاده و استاندارد است. ایزوگام سه لایه از مقاومت و استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر انواع آن برخوردار می‌باشد. قابلیت اصلی این محصول این است که به هیچ وجه پاره و از هم گسسته نمی‌شود.

ایزوگام سه لایه چیست ؟

در واقع ایزوگام دو لایه متشکل از یک لایه مفتول یا یک لایه پلی استر به ایزوگام سه‌ لایه تبدیل شده که این لایه سبب افزایش کیفیت و مقاومت این محصول می‌شود. ایزوگام سه لایه نسبت به سایر انواع ایزوگام ها بسیار سنگین و باکیفیت تر می‌باشد. این امر سبب شده تا ایزوگام سه لایه جهت انجام پروژه‌ای بزرگ به نسبت ایزوگام تک لایه و دولایه بیشتر مد نظر و توجه افراد قرار بگیرد.

کاربرد ایزوگام سه لایه

 

امروزه ایزوگام ها به طور کلی قابلیت و مزایای خاص و زیادی دارند که اصلی ترین کاربرد آن‌ها عایق بودن  و پوشش دهی مکان مورد نظر توسط این محصول است.

یکی از انواع ایزوگام که بسیار پر مصرف و کاربردی است ایزوگام سه لایه است که در موارد معین و مشخصی کاربرد دارد. این ایزوگام در دو نوع صادراتی و داخلی تولید میشود و به مصرف می‌رسد.

استحکام و مقاومت بالای ایزوگام سه لایه سبب شده تا در پروژه‌ها و مراد خاص به کار گرفته شود. معمولا از ایزوگام سه لایه برای مصارف خانگی مانند پشت بام و استخر استفاده نمی‌شود و عموم مصرف آن‌ به دلیل وزن سنگین در پروژه‌های عمرانی بزرگ مانند ساخت لوله‌های نفتی و تونل ها می‌باشد.

 

 

تفاوت ایزوگام سه لایه با سایر ایزوگام ها

 

همانطور که قبلا بیان نمودیم ایزوگام سه لایه نسبت به سایر انواع آن مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و دلیل این امر وزن سنگین این محصول می‌باشد. اگر بخواهیم یکی از عمده ترین تفاوت این محصول را به نسبت انواع دیگر آن بیان کنیم، قابلیت نصب ایزوگام سه لایه در مناطق سردسیر است. در واقع به علت بالا بودن تعداد لایه‌های این محصول و استفاده از مفتول و لایه اضافه در آن، وزن آن به نسبت سایر انواع ایزوگام بالاتر می‌باشد. عمده ترین تفاوت ایزوگام سه لایه با سایر ایزوگام همین مورد می‌باشد.

 

 

قیمت ایزوگام سه لایه

 

در خرید یک محصول اولین چیزی که نظر مشتری را به خود جلب می‌کند، قیمت آن می‌باشد. اگر بخواهیم قیمت ایزوگام سه لایه را بیان کنیم باید بگوییم که عوامل زیادی در تعیین قیمت آن موثر هستند. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت ایزوگام سه لایه میتوان موارد زیر را برشمرد:

 

_ نوع قیر استفاده شده در ایزوگام سه لایه و کیفیت آن

_ کیفیت الیاف پلی استر و الیاف تیشو

_ ضخامت ایزوگام سه لایه

_ وزن ایزوگام سه لایه

_ شرکت و فروشگاهای عرضه کننده‌ی آن

 

موارد مذکور از جمله مهمترین عواملی هستند که در تعیین قیمت ایزوگام سه لایه‌نقش‌مهمی دارند. در واقع هر چقدر کیفیت مواد به کار رفته در تولید و ساخت ایزوگام سه لایه بالا باشد به نسبت قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد

 

 

استعلام قیمت ایزوگام سه لایه

 

امروزه فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان زیادی به ساخت و عرضه‌ي انواع ایزوگام و از جمله ایزوگام سه لایه می‌پردازند. خریداران این محصول چه به طور جزئی و چه به صورت کلی می‌توانند به راحتی از طریق خرید اینترنتی و یا خرید حضوری استعلام قیمت ایزوگام سه لایه را داشته باشند و بعد اقدام به خرید این محصول نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین