قیمت ایزوگام دولایه/ استعلام قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام دولایه/ ایزوگام دولایه/ استعلام قیمت ایزوگام دولایه/ کاربرد ایزوگام دولایه/ تفاوت ایزوگام دولایه با ایزوگام تک لایه و سه لایه/ ایزوگام دولایه استاندارد.

استعلام قیمت ایزوگام دولایه

 

همانطور که در مطالب پیشین بیان کردیم ایزوگام یک عایق رطوبتی و مقاوم در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی و جوی است که در مکان‌های مختلفی قابلیت نصب دارد. یکی از انواع ایزوگام که در بین عموم بسیار کاربردی و پرمصرف است ایزوگام دولایه می‌باشد. این نوع ایزوگام با ویژگی‌هایی که برخوردار است، بیشتر در صنایع عمرانی، ساختمانی و تاسیسات کاربرد دارد.

به طور کلی استفاده‌ از ایزوگام دولایه جهت پوشش دهی محل مد نظر در بین عموم رایج تر از سایر ایزوگام ها است؛ این امر سبب میشود تا تولید و عرضه ایزوگام دولایه  به نسبت سایر محصولات آن بیشتر شود.

اگر بخواهیم به طور کلی تعریف جامعی از ایزوگام دولایه ارائه دهیم باید بگوییم که این ایزوگام از دولایه تیشوی نخ دار و پلی استر تشکیل می‌شود. در واقع در ساخت این نوع ایزوگام از روکش فویل آلومینیوم استفاده می‌شود که در نهایت باید از  و حوضچه قیر مذاب شده رد شود و ضخامت لازم را به دیت آورد.

ایزوگام دولایه اصولا با روکش‌های متنوع پوشش دهی می‌شود که این امر سبب کاربردی تر شدن این محصول نسبت به سایر آنها است.

ایزوگام دولایه معمولا با ضخامتی ۴ الی ۵ میلی متر تولید میشود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

 

تفاوت بین ایزوگام دولایه و ایزوگام تک لایه و سه لایه

قیمت ایزوگام دو لایه ، ایزوگام دولایه برعکس ایزوگام سه لایه که برای مکان‌های خاص ساخته میشود، در بسیاری از ساختمان‌ها کاربرد دارد‌. در واقع ایزوگام دولایه ضخامت کمتری نسبت به ایزوگام سه‌ لایه دارد.

ایزوگام تک لایه نیز در محل‌های سرپوشیده کاربرد زیادی دارد. این نوع ایزوگام به نسبت ایزوگام دولایه و سه لایه قیمت کمتری دارد.‌

تفاوت بین ایزوگام دولایه و ایزوگام تک لایه و سه لایه

قیمت ایزوگام دولایه

قیمت ایزوگام دو لایه ، به طور کلی می‌توان گفت که قیمت ایزوگام دولایه به عوامل متعددی بستگی دارد. ضخامت، کیفیت، مواد اولیه، مقدار قیر مصرفی و فویل آلومینیومی به کار رفته در ایزوگام دولایه از عواملی است که در تعیین قیمت ایزوگام نقش بسزایی دارد. مشتریان و خریداران گرامی میتوانند برای استعلام قیمت ایزوگام دولایه از طریق فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان این محصول به طور حضوری و آنلاین اقدام نمایند. امروزه با توجه به افزایش کلاهبرداری‌ها و عرضه‌ي جنس بی‌کیفیت و تقلبی به بازار بهتر است جهت امتناع از ورود خسارت مالی و غیره از فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان معتبر ایزوگام مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

کاربرد ایزوگام دولایه

همانطور که در فوق گفتیم ایزوگام دولایه به دلیل اضافه شدن یک لایه قیر و فایل آلومینیومی دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط آب‌وهوایی و همچنین ضربات متعدد می‌باشد.

با توجه به مزیت‌هایی که ایزوگام دولایه دارد بیشتر در مکان‌هایی مانند ساختمان‌ها، پشت بام، دیوار، سقف حمام و استخرها استفاده می‌شود. به طور کلی از این نوع ایزوگام بیشتر در مکان‌هایی استفاده می‌شود که در برابر رطوبت زیادی قرار دارند؛ در واقع دلیل این امر ضخامت مناسب ایزوگام دولایه و عدم بروز نم گرفتگی و آب در مکان مورد نظر است.

کاربرد ایزوگام دولایه

 

ایزوگام دولایه استاندارد

به طور کلی در خرید هر محصول بعد از تعیین قیمت، کیفیت آن محصول مد نظر خریدار قرار میگیرد. این نکته را در نظر بگیرید یک ایزوگام استاندارد بستگی به عوامل خاصی دارد. فروشگاه توزیع کننده و کیفیت مواد اولیه همیشه در تعیین استاندارد ایزوگام نقش بسزایی دارد. در واقع ایزوگام دولایه استاندارد، محصولی است که با قیر پالایشگاهی با کیفیت و خلوص زیاد و مواد اولیه باکیفیت تولید و به بازار عرضه می‌شود. ایزوگام دولایه استاندارد با انواع مختلف روکش مانند فویل، سنگ ریزه، پودر معدن و نایلون تولید و وارد بازار می‌شود و در نهایت با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار میگیرد.

 

پیشنهاد می‌شود اگر می‌خواهید که مکان شما از آسیب‌های جدی در امان باشد و یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت در محل نصب شود حتما از ایزوگام دولایه استاندارد استفاده کنید. این نوع ایزوگام علاوه بر کیفیت و ضخامت مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین