قیمت هر متر ایزوگام چند است؟

قیمت هر متر ایزوگام ، امروزه به طور معمول همه‌ی ساختمان‌ها و سایر مکان‌ها از ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی استفاده می‌کنند. به دنبال این امر همیشه افراد در پی این موضوع هستند که قیمت ایزوگام متری چند است. در واقع افرادی که قصد دارند در ساختمان و مکان مد نظر خود عایق کاری را انجام دهند و این عملیات را به یک گروه متخصص بسپرند بهتر است که از قیمت روز ایزوگام مختلف آگاه باشند.

 

به طور معمول قیمت ایزوگام و نحوه‌ی پرداخت آن بر مبنای متراژ این محصول محاسبه می‌شود. قیمت ایزوگام بر مبنای هر متر آن محاسبه می‌شود اما اصولا افراد در زمان خرید بیشتر از متراژ سطح مورد نظر رول ایزوگام را تهیه می‌نمایند.

 

 

یکی از عواملی که در تعیین قیمت هر متر ایزوگام موثر است نصب آن میباشد.

در واقع قیمت ایزوگام به این مورد که آیا قصد دارید نصب ایزوگام در محل مورد نظر را به یک گروه فنی و متخصص بسپارید و یا نه خود اقدام به نصب آن در محل کنید، متفاوت است.

در واقع خرید ایزوگام همراه با نصب علاوه بر قیمت هر رول و متر ایزوگام یک هزینه‌ی دیگر که در واقع دستمزد نصاب این ابزار است را نیز در بر میگیرد.

 

قیمت هر متر ایزوگام بدون نصب آن در محل اصولا به موارد زیر بستگی دارد:

 

_ وزن ایزوگام به کار رفته در محل

_ کیفیت قیر و مواد اولیه موجود در ایزوگام

_ برند ایزوگام خریداری شده

_ ضخامت ایزوگام

_ ارتفاع ایزوگام

_ضمانت و گارانتی ایزوگام

_ بیمه حوادثی که برای ایزوگام در نظر گرفته شده است.

 

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت هر متر ایزوگام موثر است میتوان کارخانه‌های ساخت و تولید این ابزار را مثال زد.

در واقع متناسب با هر کارخانه و برند تولید کننده قیمت هر متر ایزوگام متفاوت است.

 

قیمت هر یک متر ایزوگام بسته به محل نصب آن، شیب، صافی یا پستی و بلندی داشتن و به طور کلی ناهمواری داشتن یا نداشتن متفاوت می‌باشد.

وجود شیب‌های زیاد در پست بام و همچنین ناهمواری موجود بر روی سقف و پشت بام باعث می‌شود که قیمت هر متر ایزوگام نیز افزایش می‌یابد. در واقع شیب زیاد مکان و همچنین ناهمواری موجود بر روی آن علاوه بر هزینه‌ی رول ایزوگام باعث می‌شود دستمزد نصاب نیز افزایش پیدا کند.

 

از طرف دیگر در بعضی مکان‌ها قبل از اجرا و نصب ایزوگام نیازمند است که سیمانکاری محدودی انجام شود که این امر بر تعیین قیمت هر متر ایزوگام موثر می‌باشد.

 

اصولا بعضی از مصرف کنندگان علاوه بر مکان‌های مورد نظر اطراف و به صورت اختصاصی بعضی از جزئیات مکان را نیز ایزوگام میکنند. برای مثال بیشتر افراد علاوه بر ایزوگام پشت بام اطراف و لبه‌ی پشت بام، کانال کولر و ناهمواریهای بیرونی را نیز ایزوگام میکنند.

 

 

هزینه‌ی وسایل و ابزارآلات نصب هر متر ایزوگام

 

یکی از سوالاتی که همیشه مصرف کنندگان با آن روبه‌رو هستند این است که هزینه‌ی ابزارها و وسایل نصب هر متر ایزوگام بر عهده‌ی مشتری است یا خیر.

به طور کلی هزینه‌ی  انجام هر خدماتی در هر زمان و در هر مکان نیازمند یکسری مقدمات می‌باشد. نصب ایزوگام نیز نیازمند یکسری ابزارآلات و وسایل میباشد که تهیه و خرید آنها نیازمند هزینه است؛ این ابزارها وسیله کار نصاب هستند و به طور کلی و معمول خود‌ نصاب باید این ابزار را تهیه کند و هزینه‌ی اضافی برای مصرف کننده به بار نمی‌آيد.

 

استعلام قیمت هر متر ایزوگام

 

با توجه با اینکه افراد همیشه به دنبال تعیین قیمت ابزار و خدمات مصرفی مانند ایزوگام هستند، استعلام این خدمات و ابزارها نیز یک امر مهم برای آنها می‌باشد. استعلام قیمت هر متر ایزوگام در سایت‌های شرکت و کارخانه‌های تولیدکننده همواره امکان پذیر است.

 

 

به طور کلی قیمت هر متر ایزوگام و همچنین استعلام قیمت هر ایزوگام برای مصرف‌كنندگان در هر زمان و مکان بسیار مهم می‌باشد.

با توجه به اینکه همه‌ی افراد همیشه به دنبال اقتصادی تر بودن و کیفیت بالای خدمات هستند، همواره به دنبال آگاهی از قیمت خدمات مصرفی می‌باشند.

4.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین