قیمت ایزوگام / ترمیم و تعمیرات در تهران

قیمت ایزوگام / ترمیم و تعمیرات در تهران

 

ترمیم و تعمیرات پس از نصب ایزوگام عموما از هزینه‌هایی است که بعد از آسیب دیدن سطح ایزوگام باید پرداخت شود. در واقع با توجه به نوع ایزوگام عمر مفید و ماندگاری ایزوگام  تعیین میشود. در تعیین قیمت ایزوگام عواملی مانند شرکت تولید کننده ایزوگام، نوع ایزوگام، سطح مورد نظر، نوسانات بازار، شرایط فروش، نصب ایزوگام و غیره تاثیر گذار هستند.

در واقع برای تعیین قیمت ایزوگام مجموع این عوامل در نظر گرفته می‌شود و سپس یک قیمت ثابت و روزانه به خریداران ارائه میشود‌ در واقع با توجه به عوامل یاد شده قیمت ایزوگام در هر زمان و در هر مکان متغیر است و بهتر است که قبل از خرید استعلام قیمت ایزوگام را از سایت‌های فروش و یا کارخانه‌های تولید کننده داشته باشید.

 

همانطور که گفتیم بعد از نصب ایزوگام ممکن است سطح مورد نظر دچار آسیب‌هایی شود که این آسیب‌ها باید ترمیم و تعمیر گردند. اگر نوع ایزوگام با کیفیت و مرغوب باشد در طول زمان کمتر دچار آسیب‌هایی مانند پوسیدگی و شکنندگی می‌شود و در نتیجه نیاز به ترمیم  در زمان کوتاه نیست.

در مواردی نیز بعد از نصب ایزوگام در مدت زمان کم این سطح نیازمند تعمیر و ترمیم می‌باشد. برای‌مثال اگر نصب ایزوگام به درستی انجام نشود و درزهایی باقی بماند و این درزها سبب ورود نگ و رطوبت شوند ترمیم و تعمیر باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

عموما عواملی که باعث آسیب دیدگی سطح ایزوگام و در نتیجه عدم ماندگاری آن می‌شوند بی کیفیتی، نامرغوبی و عدم نصب درست ایزوگام است.

در واقع عدم نصب درست و اصولی ایزوگام باعث می‌شود که در ایزوگام نوعی چین خوردگی ایجاد شود که این امر در زمان کوتاه منجر به ترک خوردگی سطح ایزوگام و ورود نم و آب گرفتگی به محل مورد نظر میگردد؛ در نتیجه ایزوگام به تعمیر و تریم نیاز پیدا میکند.

 

از عوامل دیگری که منجر به ترمیم و تعمیر سطح ایزوگام می‌شود عدم رفع ناهمواریهای سطح زیرین ایزوگام است. اگر قبل از نصب ایزوگام ناهمواری‌های سطح مورد نظر رفع نشود سبب ایجاد درز و نشتی در ایزوگام می‌گردد.

 

هزینه‌ی ترمیم و تعمیرات ایزوگام يكي از هزینه‌هایی است که پس از خرید و نصب و اجرا ایزوگام برای مصرف کنندگان به بار می‌آید. در وقع قیمت ایزوگام و همچنین قیمت ترمیم و تعمیرات ایزوگام با توجه به مواردی متفاوت است.

مساحت و ابعاد سطح مورد نظر، نوع ایزوگام، متراژ ایزوگام، هزینه‌ی تعمیرکار ایزوگام و نوسانات بازار از عواملی است که قیمت ایزوگام و همچنین قیمت ترمیم و تعمیرات را مشخص می‌نماید.

 

در واقع هر یک از عوامل یاد شده به نوعی در قیمت ایزوگام و قیمت ترمیم و تعمیرات دخیل هستند. از طرف دیگر خدماتی مانند تشخیص‌ محل نشتی و آب گرفتگی، تعمیرات ناودان، رفع شیب و چاله‌های سطح مورد نظر، جداسازی عایق هاو غیره نیز در هزینه ترمیم و تعمیرات ایزوگام نقش مهمی دارند.

صرف نظر از عوامل گفته شده هزینه نصاب و تعمیرکار نیز یکی از عوامل مهمی است که باعث میشود قیمت ایزوگام به صورت نهایی اعلام گردد‌. در واقع با توجه به تجهیزات به کار گرفته شده توسط نصاب و تعمیر کار و سطح مورد نظر دستمزد نصاب و در نتیجه قیمت ایزوگام مشخص خواهد شد.

 

در ترمیم و تعمیر ایزوگام نوع ایزوگام بسیار اهمیت دارد. در واقع با توجه به تعداد لایه‌های موجود در ایزوگام و همچنین ساده یو فویلدار بودن قیمت ایزوگام و به دنبال آن قیمت ترمیم و تعمیرات ایزوگام نیز فرق می‌کند.

اگر در خرید ایزوگام، کیفیت و مرغوبیت آن در نظر گرفته شود و یک ایزوگام باکیفیت خریداری گردد دوباره کاری و ترمیم سطح و در نتیجه صرف هزینه‌های تعمیر پیش نمی‌آید. لذا به خريداران و مصرف کنندگان گرامی توصیه می‌شود قبل از خرید ایزوگام ابتدا نوع و کیفیت و در درجه دوم قیمت ایزوگام را مد نظر و توجه قرار دهند.

اگر ایزوگام به صورت با کیفیت و مرغوب باشد دیگر نیاز به ترمیم و تعمیرات نیست و ماندگاری و عمر مفید آن نیز افزايش ‌می‌یابد.

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین