قیمت ایزوگام شرق هر متر مربع در تهران

قیمت ایزوگام شرق هر متر مربع

 

همانطور که میدانید ایزوگام شرق یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین ایزوگام موجود در بازار است. ایزوگام شرق یک عایق رطوبتی مناسب برای مکان‌هایی مانند پشت بام، استخر، دیوار و غیره می‌باشد.

ایزوگام شرق یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده ایزوگام در سطح ایران است. کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات ایزوگام شرق باعث شده تا خریداران و مصرف کنندگان زیادی به محصولات این برند توجه خاصی نشان دهند.

 

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ایزوگام شرق امکان خرید مستقیم این محصول از کارخانه تولید کننده است. در واقع مشتریان می‌توانند به راحتی به طور مستقیم ایزوگام شرق را در درب کارخانه تهیه نمایند.

ایزوگام شرق با استفاده از مواد اولیه با کیفیت از جمله قیر خالص و همچنین الیاف درجه یک تولید میشود و در نتیجه عمر مفید و ماندگاری بسیار بالایی دارد. خاصیت چسبندگی زیاد و ماندگاری و طول عمر فراوان ایزوگام شرق مهمترین مولفه ای است که باعث شده مصرف کنندگان زیادی اقدام به خریداری نمودن این محصول‌ بنمایند.

 

به طور کلی قیمت ایزوگام شرق یکی از مواردی است که خریدار به دنبال استعلام آن می‌باشد. میتوان گفت که قیمت ایزوگام به عوامل متعددی وابسته است و روزانه با در نظر گرفتن این عوامل دچار نوسانات و تغییراتی می‌شود.

در واقع با در نظر گرفتن این عوامل نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای ایزوگام شرق بیان نمود بلکه تولیدکنندگان این محصول روزانه با توجه به این عوامل‌ لیست قیمت ایزوگام شرق را به روز رسانی می‌کنند و در دسترس مشتریان و خریداران قرار می‌دهند.

از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت هر متر مربع ایزوگام شرق موثر است میتوان موارد زیر را برشمرد:

 

نوع ایزوگام شرق

 

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت هر متر مربع ایزوگام شرق موثر است نوع ایزوگام می‌باشد. ایزوگام شرق در انواع مختلف ایزوگام تک لایه، چند لایه، طرحدار، بدون طرح، فویلدار و ساده تولید میشود که هر کدام کاربرد خاصی دارند و در مکان‌های خاصی نصب می‌شوند.

متناسب با نوع ایزوگام شرق قیمت ایزوگام متفاوت است. برای مثال قیمت ایزوگام چند لایه به دلیل استفاده از لایه‌های بیشتر و مواد اولیه با کیفیت نسبت به ایزوگام تک لایه گران‌تر است. یا مثلا قیمت ایزوگام طرحدار به علت استفاده از رنگ و طرحهای متفاوت به نسبت ایزوگام ساده بیشتر است.

پوشش خارجی ایزوگام شرق

 

به طور کلی پوشش خارجی ایزوگام یا به صورت فویلدار و یا به صورت ساده می‌باشد. عموما ایزوگامی که دارای پوشش خارجی فویلدار و آلومینیومی است نسبت به سایر انواع آن از قیمت بیشتری برخوردار است. از ایزوگام فویلدار شرق بیشتر در مکان‌هایی مانند پشت بام استفاده می‌شود.

 

 

طرح پوشش خارجی ایزوگام شرق

 

با گسترش صنعت تولید ایزوگام، محصولاتی با طرحهای زیبا و متنوع تولید و وارد بازار شد. این نوع ایزوگام عموما به دلیل طرح زیبای پوشش خارجی بیشتر در مکان‌هایی مانند دیوارها مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا ایزوگام با پوشش خارجی طرحدار از سایر انواع ایزوگام گران‌تر می‌باشد.

نصب ایزوگام شرق در تهران

 

یکی از مواردی که‌ ممکن است بعد از خرید ایزوگام باعث افزایش قیمت ایزوگام شرق میشود نصب این محصول است.با توجه به اینکه نصب ایزوگام نیازمند هزینه‌هایی برای تهیه ابزارهای مورد نیاز نصب و هزینه‌ی نصاب میباشد، قیمت ایزوگام شرق نیز افزایش می‌یابد. از طرف دیگر قبل از نصب ایزوگام شرق اموری مانند زیرسازی و رفع شیب سطح نیز بلید انجام گیرد که این امر هزینه‌ای جدا از هزينه‌ی خرید ایزوگام محسوب می‌شود.

 

 

به طورکلی قیمت هر متر مربع ایزوگام شرق یکی از شاخصه‌هایی است که خریداران هنگام خرید به آن توجه میکنند. ایزوگام شرق این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده است که بتوانند روزانه استعلام قیمت ایزوگام را از روش‌های مختلف داشته باشند و بعد از آگاهی کامل از قیمت‌ها اقدام به خریداری نمودن این محصول‌ نمایند.

خرید ایزوگام شرق از روش‌های متفاوتی امکان پذیر لست که يکی از این روش‌ها خرید مستقیم از کارخانه می‌باشد. این مزیت به خریداران کمک می‌کند تا محصول‌مورد نظر را به راحتی و در کم‌ترین قیمت خریداری نمایند.

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین