قیمت اجرای ایزوگام در تهران

قیمت اجرای ایزوگام در تهران

همان طور که همه ی شما می دانید ایزوگام یکی از مهم ترین قسمت های تکمیل کننده ساختمان است و به عبارتی بهتر پوششی مقاوم است که از مواد مختلفی ساخته می شود. در واقع ایزوگام را با کمک گرما بر سطوح مختلفی از جمله ساختمان ها و سرویس های بهداشتی نصب می کنند‌ که این امر موجب می شود از وارد شدن آب و رطوبت و موادی از این قبیل جلوگیری نماید.

قیمت اجرای ایزوگام در تهران چقدر است؟

اما سوالی که احتمالا برای بسیاری از افراد و حتی شما پیش آید این است که قیمت اجرای ایزوگام در تهران چقدر است؟ در ادامه ضمن اینکه
در مورد قیمت ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام اطلاعات مهمی برای شما ارائه می دهیم، قیمت اجرای ایزوگام در تهران را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

ویژگی ایزوگام درجه یک در تهران

در ابتدا و قبل از اینکه شما را با قیمت ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام و همچنین هزینه نصب آن آشنا کنیم قصد داریم ویژگی های ایزوگام درجه یک را معرفی کنیم که بتوانید نوع با کیفیتی را خریداری و نصب کنید. لازم است توجه کنید که از جمله مشخصات مهم ایزوگام درجه یک ضخامت بالا و همچنین جنس بسیار با کیفیت آن است. در واقع به هر میزان که ضخامت ایزوگام بیشتر باشد مدت استفاده از آن نیز افزایش می یابد.

قیر به کار رفته برای ساخت ایزوگام درجه یک نیز بهتر است از نوع پلیمر باشد چرا که این امر نیز موجب افزایش طول عمر آن می شود. به طور کلی می توان گفت که قیر به کار رفته در تولید ایزوگام تعیین کننده میزان نفوذپذیری و کیفیت آن خواهد بود. باید این امر نیز مورد توجه قرار دهید که معمولا قیمت ایزوگام درجه نیز نسبت به دیگر ایزوگام ها بیشتر است چرا که مواد به کار رفته در آن ها دارای قیمت بالایی بوده است.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام تهران

به طور کلی قیمت ایزوگام در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد :

▪︎ برند : عمده ایزوگام ها از دو نوع پلیمری و یا دمیده که همان قیر دمیده است، ساخته می شوند‌. برای اینکه بتوانید از قیمت ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام اطلاع داشته باشید بهتر است که به برند تولید کننده مورد نظر خود مراجعه کنید.

▪︎ متراژ : مساحت و یا همان متراژ محیط مورد نظر شما از مهم ترین عامل در تعیین میزان قیمت ایزوگام خواهد بود. به هر میزان که مساحت و متراژ بیشتر باشد قیمت ایزوگام و نصب نیز افزایش خواهد یافت.

▪︎ حمل و نقل : یکی دیگر از هزینه های مهم خرید ایزوگام و همچنین نصب و اجرای آن،  هزینه حمل و نقل است که شامل انتقال پوشش های ایزوگام و کپسول ها و مواردی از این قبیل است که عمدتا این هزینه با مسافت مکان مشتری متغیر خواهد بود.

▪︎ زیرسازی و شیب بندی : یکی از مهم ترین مراحل نصب ایزوگام این است که سطح به طور درستی آماده سازی و شیب دهی به سمت چاهک‌ها یا ناودان‌های خروج آب شود. بنابراین به هنگام خرید ایزوگام لازم است از فروشنده در مورد میزان هزینه این مورد نیز اطلاعات درستی به دست آورید.

هزینه نصب و اجرای ایزوگام در تهران

لازم است بدانید که به دلیل تغییرات مداوم ارز و مواد اولیه ساخت ایزوگام ، قیمت ایزوگام و همچنین هزینه نصب آن متفاوت خواهد بود. این نکته را نیز باید ذکر کنیم که سطح مورد نظر می تواند بر دستمزد نصب و اجرای آن نیز تاثیر بگذارد.

اغلب مکان هایی که ایزوگام بر روی آن ها نصب می شود شامل سقف های خانه، سرویس بهداشتی و حمام ها، دیوار، باغچه ها و استخرها است. بنابراین به عنوان مثال در صورتی که قصد داشته باشید ایزوگام را بر روی دیوار نصب کنید به دلیل اینکه نیازمند به کار بردن داربست ها و دارای سختی زیادی است، بیشتر از دیگر مکان ها هزینه نصب و اجرا خواهد داشت.

قیمت ایزوگام نه تنها به عواملی که در قسمت قبلی معرفی کردیم، بلکه به نصب و اجرای آن نیز بستگی دارد. لازم است دقت کنید که مکان هایی همانند سرویس های بهداشتی و حمام، باغچه ها و استخرها نیز به دلیل حساسیتی که دارند هزینه نصب ایزوگام بیشتری خواهند داشت.

4.9/5 - (36 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین