قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران

قیرگونی کف و بدنه سرویس بهداشتی

نحوه قیرگونی سرویس بهداشتی به دلیل تماس مستقیم و مداوم با آب و رطوبت در کف حمام و دستشویی، امری ضروری می باشد. عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری کف سرویس بهداشتی استفاده شود.

معمولا برای عایق کاری سرویس‌ بهداشتی از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات کارفرما بدین منظور که قیمت ایزوگام از قیر گونی پایین تر است، روش نصب ایزوگام را برای عایق کاری سرویس بهداشتی ترجیح می‌دهد.

روش قیرگونی سرویس بهداشتی

  • در ابتدا باید کف دسشویی به کمک سیمان کار، سیمان کاری شود. همیشه یک لایه ی سیمان قبل از قیر گونی بر روی سطح سرویس بهداشتی به کار می رود. سپس لایه‌های قیر گونی به صورت افقی و عمودی اجرا می شوند. بعد از سیمانکاری لوله های باقی مانده از فاضلاب به درستی برش زده شوند. در هنگام بریدن لوله های فاضلاب قبل از ایزوگام کاری از حرارت برای اینکار استفاده نکنید.
  • سپس بخش سیمان کاری شده را برای ایزوگام کاری و بهتر چسبیدن ایزوگام با قیر پوشش می دهیم. قیروگونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر اجرا می شود و پس از آن برای اطمینان از غیر قابل نفوذ بودن آب، سرویس بهداشتی را به آب می بندیم.
  • درنهایت ایزوگام ها را برش دهید و لوله های فاضلاب، روی کف شور، و سطح را به دقت ایزوگام کاری کنید. در هنگام نصب ایزوگام بر روی زاویه ی 90 درجه دقت کافی را به عمل آورید.

قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران و کرج

قیرگونی و عایق کاری سرویس بهداشتی توسط قیرگونی یک لایه ، دولایه و سه لایه متناسب با شرایط محل عایقکاری و همچنین درخواست کارفرما توسط عایقکاران متخصص ایزوگام سپهر در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت و ارزانترن قیمت در تهران و کرج انجام می پذیرد . لطفا جها دریافت قیمت قیرگونی و یا دریافت مشاوره با مشاورین ما از طریق واتساپ در تماس باشید .

 

بروز ترین  قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

5/5 - (22 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین