قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی دلیجان

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی همراه با نصب در بازار

 ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی شامل قیر و الیاف است که به وسیله گرما به سطح چسبانده شده و از نفوذ رطوبت و آب جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین ماده تشکیل دهنده آن، الیاف به همراه قیر و انواع فویل آلومینیومی است. این عایق رطوبتی می‌تواند در پشت بام، دیوار‌ها و سرویس‌ها نصب شده و از نفوذ نم و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری کند.

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی همراه با نصب در بازار

یکی از انواع ایزوگام باکیفیت موجود در بازار ایزوگام اساطیر است که از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. قیمت ایزوگام صادراتی اساطیر نیز مانند قیمت ایزوگام دلیجان با توجه به نوع، تعداد لایه و… مشخص می‌شود.

ایزوگام اکسیر صادراتی

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی /این ایزوگام یکی از بهترین ایزوگام‌ها بوده و به عنوان ایزوگام استاندارد شناخته می‌شود. در ساخت این عایق رطوبتی از قیر پلیمری مرغوب استفاده می‌شود. وزن و ضخامت این ایزوگام استاندارد بوده و از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار است. در تولید آن شرایط آب و هوایی محل نصب نیز در نظر گرفته خواهد شد. شرکت‌های تولید‌کننده یک رول از ایزوگام اساطیر را بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. ویژگی‌هایی نظیر مقاومت کششی، دوام بالا در برابر آب رطوبت و اشعه خورشید و مقاومت بالا در برابر سرما و گرما باعث شده تا این ایزوگام مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

ایزوگام اکسیر صادراتی

 

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی / رعایت استاندارد‌های تولید باعث شده تا ایزوگام اکسیر به عنوان یک ایزوگام صادراتی و برند مرغوب شناخته شود. قیمت این نوع ایزوگام به عوامل زیادی بستگی داشته و با توجه به برند معروف آن نسبت به دیگر انواع عایق رطوبتی قیمت بالاتری دارد. همچنین در صورتی که عایق رطوبتی چند لایه، فویلدار، ساده یا پودری را خریداری کنید، هر کدام قیمت متفاوتی خواهند داشت.

 

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی

تولید روزانه ایزوگام باعث می‌شود تا قیمت تمام شده این محصول با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه و دیگر هزینه‌ها محاسبه شده و در اختیار مشتریان قرار بگیرد. با توجه به شرایط موجود در بازار ایران و نوسان قیمت مربوط به مواد اولیه، امکان تعیین دقیق قیمت برای مشتری در طولانی مدت وجود ندارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق باید با شرکت‌های تولید ایزوگام تماس گرفت.

مزایای خرید ایزوگام اکسیر صادراتی

  • این نوع ایزوگام از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و به همین دلیل از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردار است. بنابراین در زمان استفاده به هیچ عنوان شکسته یا دچار ترک خوردگی نخواهد شد.
  • قیمت ایزوگام صادراتی اکسیر به عنوان محصول صادراتی بسیار مناسب است. این محصول برای مناطق گرمسیری نیز طراحی و تولید می‌شود. بنابراین می‌تواند گرمای شدید را تحمل کند. علاوه بر آن از نفوذ آب و رطوبت نیز با قابلیت چسبندگی بالا جلوگیری خواهد کرد.
  • طول عمر ایزوگام صادراتی اساطیری بسیار بالا است. به طوری که شرکت‌های تولید‌کننده می‌توانند آن را برای ۲۰ سال ضمانت کنند.
  • وجود ضمانتنامه خرید باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند با خیال آسوده از این محصول با کیفیت استفاده کنند.
  • تولید این محصول طبق استاندارد‌های روز داخلی و خارجی صورت گرفته و به همین دلیل به کشور‌های خارجی نیز صادر می‌شود. از این رو رول‌های این نوع ایزوگام دارای لیبل‌های اصل بوده و تاریخ تولید و انقضا نیز روی آن‌ها درج شده است.

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی همراه با نصب

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی / در صورتی که قصد دارید قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و یا اکسیر به همراه نصب را محاسبه کنید، باید به برخی موارد توجه داشته باشید. هزینه نصب اغلب با توجه به مواردی نظیر متراژ محل نصب، محل اجرای ایزوگام، شرایط محل نصب و موانع موجود برای نصب محاسبه می‌شود. در صورتی که محل نصب ایزوگام دارای زیرسازی لازم نباشد، نصاب باید برخی اقدامات را برای صاف کردن سطح مورد نظر، زیرسازی‌های لازم و… انجام دهد. از این رو هزینه نصب با توجه به موارد گفته شده افزایش می‌یابد. همچنین متراژ بیشتر باعث کاهش هزینه نصب خواهد شد.

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی همراه با نصب

برای دریافت قیمت جدید ایزوگام با ما تماس بگیرید.

کاربرد ایزوگام اکسیر صادراتی

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی / این نوع ایزوگام به دلیل داشتن کیفیت بالا در موارد مختلفی مانند استخر‌های تفریحی و کشاورزی، به عنوان پوشش لوله‌ها، عایق کاری سقف مرغداری‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از ایزوگام اکسیر صادراتی با کیفیت در ساختمان

همچنین سازندگان از این عایق رطوبتی برای عایق کاری دیوار سرویس بهداشتی و حمام، آب‌بندی کف، پشت بام و موارد دیگر استفاده می‌کنند. بهترین روش برای دریافت قیمت ایزوگام صادراتی اکسیر و خرید این ایزوگام، تماس با شرکت تولید کننده و تهیه آن از درب کارخانه است. همچنین می‌توان به طور مستقیم با مشاورین فروش شرکت ایزوگام سپهر تماس گرفته و ضمن دریافت لیست قیمت روز، خریدی مطمئن را انجام داد.

 شرکت خدماتی ایزوگام سپهر با چند سال تجربه توانسته است با تامین و فروش و نصب بهترین انواع ایزوگام در تهران و کرج در خدمت شما باشد.

از شما دعوت میکنیم تا از کانال رسمی ایزوگام سپهر در آپارات دیدن نمایید.

 

تماس با ما فقط در تهران