قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی در تهران و کرج

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی در تهران و کرج

ایزوگام اکسیر صادراتی  / تولید شرکت صدف گستر دلیجان بهترین و محبوبترین ایزوگام با تایید وزارت صنعت و معدن ، یکی از مقاوم ترین انواع ایزوگام در گرمای شدید و یخبندان های شدید می باشد . 4 میلیمتر واقعی ضخامت این ایزوگام بعلاوی وزن بسیار کمتر نسبت به دیگر انواع ایزوگام ، پایداری در برای گرمایی بالای 130 درجه سانتیگراد و یخبندان زیر 40 درجه سانتیگراد . انعطاف پذیر بسیار بالا و مقاوم در برابر تک خوردگی و شکستگی . دارای نشان استاندارد ملی و نشان ایزو 9001 .

 

لیست قیمت ایزوگام اکسیر دلیجان

قیمت ایزوگام اکسیر صادراتی با نصب در تهران

قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام ارتباط مستقیم با متراژ محل و همچنین شرایط روز بازار دارد . به همین دلیل از شما عزیزان میخواهیم جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب در تهران و لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان حتما با مشاورین ایزوگام سپهر تماس حاص فرمایید .

 

تلفن تماس : 09125957906

 

قیمت ایزوگام اکسیر دلیجان

نحوه محاسبه قیمت ایزوگام

محاسبه قیمت ایزوگام به دو صورت امکان پذیر و البته رایج می باشد :

1 : قیمت رول ایزوگام

قیمت رول ایزوگام به صورت قیمت هر رول 10 متری با قیمت درب کارخانه توسط شرکت ایزوگام سپهر محاسبه می گردد . در این روش شما می توانید نوع ایزوگام و میزان درخواست را اعلام کنید تا در سریعترین زمان ایزوگام دلیجان دلخواه خود را با قیمت درب کارخانه در آدرس دلخواه تحویل بگیرید .

2 : قیمت ایزوگام هر مترمربع با نصب و اجرا

در این روش محاسبه قیمت ایزوگام بصورت هر قیمت هرمتر ایزوگام بعلاوه قیمت دستمزد برای نصب و اجرای هر مترمربع ایزوگام صورت می پذیرد . آنچه که مسلم است ، این است که در این نوع محاسبه ، قیمت نهایی رابطه تنگاتنگ با متراژ محل نصب ایزوگام دارد . به هر اندازه این متراژ بالاتر باشد ، قیمت پیشنهادی برای نصب هر متر ایزوگام بسیار پایین تر خواهد بود . البته توجه داشته باشید که متراژ و مساحت محل زیر 50 متر قیمت مشخصی نداشته و کاملا توافقی صورت می پذیرد .

این نکته شامل قیمت و هزینه تعمیرات و نشتی یابی و همچنین تعویض ایزوگام های فرسوده و معیوب نیز میگردد . پیشنهاد ما این است که برای دریافت قیمت  عیب یابی و تعمیرات ایزوگام و یا تعویض آن حتما با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید . همکاران ما در کمترین زمان بصورت کاملا رایگان جهت بازدید از محل درخواستی مراجعه و با کارشناسی دقیق ، هزینه تمام شده هر پروژه را خدمت شما اعلام می نمایند .

ایزوگام سپهر سالهاست که با انجام خدمات عایق کاری قیرگونی ، آسفالت و فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد و معتبر در تهران و کرج در خدمت شماست .

 

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

 

3/5 - (2 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین