قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان 1402

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان

لیست قیمت جدید انواع ایزوگام در سال 1402 ، دریافت جدیدترین قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام ، جدیدترین قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان تنها در وب سایت ایزوگام سپهر .

ایزوگام نوین گستر دلیجان

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان / شرکت ایزوگام نوین گستر دلیجان یکی از شرکت های مهم و مطرح در زمینه تولید اواع عایق رطوبتی و ورق های ایزوگام با کیفیت استاندارد می باشد . تولیدات این شرکت در دو نوع ایزوگام ساده ( پودری ) و ایزوگام فویلدار قابل دسته بندی می باشند . ایزوگام نوین گستر دبیجان دارای انعطاف مناسب بوده و از قیر پالایشگاهی درجه یک تولید شده است . از تولیدات این شرکت می توان برای عایقکاری تمامی سطوح داخلی و خارجی ساختمان ، نظیر ایزوگام پشت بام ، ایزوگام شیروانی ، ایزوگام دیوار ، ایزوگام و عایق بندی استخر ، کانال و منابع آب ، عایقکاری سرویس بهداشتی ، حمام ، توالت و … استفاده نمود .

تولیدات شرکت ایزوگام نوین گستر دلیجان دارای 10 سال ضمانت و 5 سال بیمه می باشد .

 

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان با نصب در تهران و کرج

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان و نصب ایزوگام رابطه تنگاتنگ با متراژ و مساحت محل نصب در تهران و کرج دارد . از طرفی قیمت ایزوگام بسته به انواع ساده و یا فویلدار آلومینیومی کاملا متفاوت است ، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت ایزوگام نوین گستر شرایط بازار و نرخ روز مواد اولیه تیشو و قیر میباشد و به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب در تهران به صورت قیمت ایزوگام هر متر بربع حتما با مشاوران و کارشناسان ایزوگام سپهر مشورت نمایید .

ایزوگام سپهر

شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش و نصب و اجرای انواع ایزوگام درجه یک و استاندارد دلیجان با ارزانترین قیمت در سطح کلان شهر تهران و کرج با ده سال ضمانت نامه بدون قیدو شرط و 5 سال بیمه ، عیب یابی و تعمیرات ایزوگام و تعویض ایزوگام های فرسوده و معیوب در سطح تهران در سریعترین زمان با کمترین هزینه ، اجرای قیر گونی و آسفالت کاری با استفاده از بهترین قیر پالایشگاهی پاسارگاد و گونی چتایی اعلا با ده سال ضمانت .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

امتیاز شما به این مقاله
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین