قیرگونی و قیمت قیرگونی جدید

قیرگونی و قیمت قیرگونی

قیرگونی و قیمت قیرگونی/  قیرگونی ،قیر از دیرباز به عنوان یک عایق رطوبتی سنتی از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفته است , اما با توجه به توسعه صنعت حمل و نقل و افزایش ظرفیت تولید و مصارف متعدد در صنایع مختلف , به صورت جدی همراه با گسترش صنایع نفتی افزایش فراوانی داشته و در صنعت ساختمان نیز در تلفیق با گونی به عنوان یک پارامتر تکمیلی به صورت قیروگونی برای عایق کاری پشت بام و سرویسهای بهداشتی مورد استفاده قرار گرفت .

کاربرد قیرگونی در عایق کاری رطوبتی پشت بام , سرویس بهداشتی حمام توالت , آشپزخانه , خرپشته , استخرها و منابع آب از کاربردهای قیرگونی در صنایع ساختمانی بوده و بیشتر در سطوح افقی بکار میروند .

 

اجرای قیرگونی

قیرگونی و قیمت قیرگونیاجرای قیرگونی ،اولین و قدیمی‎ترین شیوه عایق کاری بوده است که به دلیل ضخامت زیاد مناسب برای سرویس‎های بهداشتی می‎باشد. قیرگونی روشی از ایزولاسیون و عایق کاری است که در آن از قیر و گونی جهت عایق کاری استفاده می‎شود. هم اکنون شرکتهای بسیاری وجود دارند که اقدام به نصب قیرگونی می نمایند. شرکت ایران ایزوگام نیز یکی از شرکتهای معتبر در زمینه عایقهای رطوبتی می باشد که در این میان به اجرا و نصب قیرگونی نیز فعالیت می کند.

تعریف
نوعی از ایزولاسیون است كه در آن از قیرگونی (چتائی) جهت عایق كاری استفاده می‌شود.

کاربردها
از قیرگونی می‌توان برای عایق کاری كف سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها، پای ستون‌های فلزی به منظور جلوگیری از زنگ زدن آنها، روی كرسی‌چینی دیوارها و غیره استفاده کرد.

مزایا و معایب
از جمله مزایای قیرگونی می‌توان به اجرای راحت، نیاز به تخصص جهت اجرا، مصالح قابل دسترس، مناسب بودن برای فضاهای كوچك یا شكستگی‌های زیاد مانند حمام،‌ آشپزخانه و پای ستون‌ها، اشاره کرد.

از معایب عمده این روش می‌توان به پرمخاطره بودن آن هنگام كار با قیر داغ و آسیب‌پذیری زیاد سطح قیرگونی شده اشاره کرد. به همین علت توصیه می‌شود قیرگونی برای سطوحی انجام شود كه بلافاصله روی آن پوشش محافظ دیگری اجرا شود. مانند سرویس‌ها و آشپزخانه كه روی آن سرامیك می‌گردد. پوسیدگی ناحیه قیرگونی شده به مرور زمان (عمر مفید ۱۰ سال است) و پارگی در اثر نشست‌های احتمالی ساختمان از دیگر معایب آن است.

قیمت قیرگونی در تهران

قیمت قیرگونی در تهران با توجه به روش اجرا، میزان مهارت عایق کار و هم چنین کیفیت مواد اولیه قیر مورد استفاده تعیین می شود. قیرگونی بخش های مختلف ساختمان به منظور درزگیری و عایق بندی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب انجام می شود.

اطلاع از آخرین قیمت قیرگونی در تهران به صورت مستقیم از طریق کارشناسان مرکز خوارزم سازه بدون هیچ گونه محدودیتی به صورت کاملا شفاف امکان پذیر است. قیمت های قیرگونی با توجه به فاکتور هایی نظیر روش اجرا و رعایت استاندارد های اجرا قیرگونی تعیین می شود.

نرخ اجرا قیرگونی یک لایه و دولایه در بخش های مختلف ساختمان های مسکونی، اداری یا تجاری متفاوت است. اما می توان گفت که شرکت ایزوگام سپهر امکان اجرا قیرگونی استاندارد ساختمان با مناسب ترین و کم ترین قیمت ممکن را فراهم کرده است.

قیمت قیرگونی در تهران توسط شرکت ایزوگام سپهر با دیگر شرکت های فعال در این حوزه متفاوت است. این قیمت با توجه به حذف واسطه ها و قیمت دهی به مشتری بر اساس تعرفه های تعیین شده برای مشتریان قطعا نرخی رقابتی است.

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین