قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان با نصب در تهران ، لیست جدید قیمت ایزوگام دلیجان با نصب هر مترمربع ، دریافت بروزترین قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت انواع ایزوگام در سال 1402  ، فقط در وب سایت ایزوگام سپهر .

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

 

شرکت ایزوگام نوین گستر دلیجان

یکی دیگر از برندهای معتبر و شناخته شده ایزوگام در ایران ، برند ایزوگام نوین گستر می باشد که در انواع ساده پودری و ایزوگام فویلدارآلومینیوم از بهترین مواد اولیه قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو تولید ، با نشان استاندارد ملی تولید می گردد.

 

ویژگیهای ایزوگام نوین گستر دلیجان

ایزوگام نوین گستر دارای تمامی ویژگیهای و مشخصه های یک ایزوگام خوب ، استاندارد و با کیفیت می باشد که در این مقاله به چند نمونه از این ویژگیهای اشاره می شود :

  • ایزوگام نوین گستر دلیجان از مواد اولیه قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو ( پلی استر ) درجه یک و مرغوب تولید می شود
  • ایزوگام نوین گستر دلیجان دارای روکش فویل آلومینیوم با ضخامت بالا و کیفیت عالی می باشد .
  • ایزوگام نوین گستر دلیجان از انعطاف پذیری بالای برخوردار بوده و از طول عمر مفید خوبی برخوردار است .
  • تولیدات ایزوگام نوین گستر دلیجان متنوع بوده و می توان از انواع ایزوگام غرب گستر برای عایقکاری تمامی سطوح داخلی و بیرونی ساختمان استفاده نمود .

قیمت ایزوگام نوین گستردلیجان با نصب در تهران و کرج

شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش و نصب انواع ایزوگام از برندهای معتبر و استاندارد در تهران و کرج ، مجری فروش و نصب انواع ایزوگام ساده و فویلدار نوین گستر دلیجان با نصب و اجرا در تمامی مناطق 22 گانه تهران می باشد .

تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام در تهران بصورت تضمینی و با ضمانت نامه 10 سال و بیمه دانا انجام می پذیرد . لطفا جهت دریافت قیمت روز ایزوگام با نصب در تهران ، دریافت قیمت ایزوگام با نصب در شمال تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در جنوب تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در شرق تهران ، قیمت روز ایزوگام با نصب در غرب تهران با ما در ارتباط باشید .

بروز ترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین