مشخصات ایزوگام خوب

مشخصات ایزوگام خوب

مشخصات ایزوگام خوب و با کیفیت

آشنایی با تمام مشخصاتی که یک ایزوگام خوب و مرغوب باید داشته باشد . تجربه نصابان حرفه ایزوگام در مورد انتخاب ایزوگام خوب و مرغوب .

مشخصات ایزوگام خوب و با کیفیتیک ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات ایزوگام خوب ، یک ایزوگام استاندارد در ابتدا بایستی به وسیله ی سازمان استاندارد تایید شده باشد و بر روی رول ایزوگام حتما نشان استاندارد داشته و مشخصات استاندارد بر روی نوشته شده است.

یک ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد؟یک ایزوگام خوب  واستاندارد بایستی دارای ضمانت نامه ی بلند مدت و واقعی نیز باشد، زیرا تولید کننده ای که ایزوگام خوب تولید کند حتما برای آن ضمانت نامه نیز در نظر می گیرد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

مواد اولیه یک ایزوگام خوب ؟

مشخصات ایزوگام خوب ، یک ایزوگام خوب ایزوگام پلیمری می باشد که از قیر 60-70 خالص ساخته شده باشد.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت ایزوگام پلیمری در مقایسه با ایزوگام هایی که با قیر دمیده تولید شده اند، بالاتر بوده ولی در عوض دارای دوام و کیفیت بالاتری نیز می باشند.

طول عمر یک ایزوگام خوب چقدر می باشد؟

یک ایزوگام خوب دارای طول عمری برابر ده الی پانزده سال بوده و در کل عمر ایزوگام به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله ی آن می‌توان به تابش نور خورشید، شرایط آب و هوایی و همین طور شرایط نگه داری ایزوگام بستگی دارد.

مشخصات ایزوگام خوب به لحاظ کیفیطول عمر ایزوگام به مشخصات زیادی از جمله شرایط آب و هوا، تابش نور خورشید بر روی آن و شرایط نگهداری آن بستگی دارد.

اما یک ایزوگام خوب حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌کند.با اولین بارش باران یا برف سری به پشت‌بام ایزوگام شده تان بزنید.

جنس نامرغوب در همان بارش های اولیه کیفیت پایین خود را نمایان می‌کند.در صورتی که ایزوگان نامرغوب باشد، در اولین بارش برف و باران خود را نشان خواهد داد.

طول و عرض یک ایزوگام خوب چقدر می باشد؟

یک ایزوگام مرغوب و استاندارد دارای عرض یک متر بوده و طولی برابر ده متر دارد و به همین خاطر باید بگوییم که ایزوگام هایی که دارای طول نه یا یازده متر می باشند، استاندارد نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ایزوگام با ما تماس بگیرید .

4.9/5 - (20 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین