قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان

قیمت سراپوش دلیجان با نصب در تهران ، لیست جدید قیمت ایزوگام دلیجان با نصب هر مترمربع ، دریافت بروزترین قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت انواع ایزوگام در سال 1401 ، فقط در وب سایت ایزوگام سپهر .

قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان
لیست قیمت ایزوگام دلیجان استاندارد با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان با نصب در تهران و کرج

قیمت ایزوگام،شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش و نصب انواع ایزوگام از برندهای معتبر و استاندارد در تهران و کرج ، مجری فروش و نصب انواع ایزوگام ساده و فویلدار سراپوش دلیجان با نصب و اجرا در تمامی مناطق 22 گانه تهران می باشد .

 

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

 

تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام در تهران بصورت تضمینی و با ضمانت نامه 10 سال و بیمه دانا انجام می پذیرد . لطفا جهت استعلام قیمت ایزوگام در تهران ، دریافت قیمت روز ایزوگام با نصب در تهران ، دریافت قیمت ایزوگام با نصب در شمال تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در جنوب تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در شرق تهران ، قیمت روز ایزوگام با نصب در غرب تهران با ما در ارتباط باشید .

 

 

ایزوگام جیست ؟

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی و ضد آب پیش ساخته نفت پایه می باشد که از قیر و الیاف تیشو ( پلی استر) تشکیل شده است . عرض لایه ایزوگام یک متر و طول ورق آن 10 متر است . ضخامت ورق ایزوگام بسته به لایه های بکار رفته قیر و پلی استر از 2 تا 5.5 میلیمتر متغیر است . ایزوگام در انواع مختلف با کیفیت های متفاوت تولید می گردد اما دانستن مشخصات ایزوگام مرغوب می تواند کمک نماید تا گزینه بهترین را داشته باشیم .

ایزوگام سراپوش دلیجان کیفیت صادراتی

یکی دیگر از برندهای معتبر و شناخته شده ایزوگام در ایران ، برند سراپوش دلیجان می باشد که در انواع ورزفلکس و ورزپلاست  از بهترین مواد اولیه قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو تولید ، با نشان استاندارد ملی تولید می گردد. از انواع تولیدات سراپوش دلیجان می توان برای عایقبندی تمام سطوح داخلی و خارجی ساختمان به خوبی استفاده نمود .

 

مزایا و ویژگیهای سراپوش دلیجان

سراپوش دلیجان دارای تمامی ویژگیهای و مشخصه های یک ایزوگام خوب ، استاندارد و با کیفیت می باشد که در این مقاله به چند نمونه از این ویژگیهای اشاره می شود :

  • ایزوگام سراپوش دلیجان از مواد اولیه قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو ( پلی استر ) درجه یک و مرغوب تولید می شود
  • ایزوگام سراپوش دلیجان روکش فویل آلومینیوم با ضخامت بالا و کیفیت عالی می باشد .
  • ایزوگام سراپوش دلیجان از انعطاف پذیری بالای برخوردار بوده و از طول عمر مفید خوبی برخوردار است .
  • تولیدات سراپوش دلیجان متنوع بوده و می توان از انواع ایزوگام غرب گستر برای عایقکاری تمامی سطوح داخلی و بیرونی ساختمان استفاده نمود .

قیمت نصب ایزوگام سراپوش دلیجان

قیمت نصب ایزوگام به دو صورت قیمت نصب ایزوگام با مصالح کامل و قیمت اجرت نصب ایزوگام بررسی میگردد که البته در تمامی موارد قیمت نصب بستگی مستقیم به نوع ایزوگام و از همه مهمتر مساحت و متراژ محل نصب و عایقکاری دارد . قیمت نصب ایزوگام با مترمربع و در واحد سطح اندازه گیری می شود . هر ورق ایزوگام دارای 10 متر طول و یک متر عرض می باشد و از آنجا که هنگام اجرا و نصب ایزوگام ، یک لایه 10 سانتیمتری از ایزوگام روی لایه دریگر قرار میگیرد ، عملا در زمان اجرا هر ورق ایزوگام چیزی حدود 90 سانتیمتر عرض در 10 متر طول را پوشش میدهد .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین