قیمت ایزوگام با نصب در غرب تهران

قیمت ایزوگام با نصب در غرب تهران

قیمت ایزوگام تهران ،لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا در غرب تهران ، قیمت روز ایزوگام با نصب در گیشا تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در پونک ، قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در محله ستارخان تهران، قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در محله گیشا ، قیمت روز ایزوگام با نصب در محله شهرک غرب ، قیمت ایزوگام در محله جنت آباد ، قیمت ایزوگام در محله شهرزیبا ، قیمت ایزوگام در محله شهران ، قیمت ایزوگام در محله طرشت ، قیمت ایزوگام در محله چیتگر .

 

لیست جدید قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در مناطق  و محلات غرب تهران توسط شرکت ایزوگام سپهر

مناطق غرب تهران محدوده وسیع شامل منطقه یک و منطقه دو و منطقه پنج و مناطق 21 و 22 شهرداری تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند.

تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد.

جالب است بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های غرب تهران قرار دارند.

عایق کاری ساختمانهای تجاری و مسکونی و ساختمان های اداری ، بخصوص نصب و اجرای ایزوگام جزء خدماتی است که در این مناطق مهم از تهران بسیار امری ضروری و تاثیر گذار است .

شرکت ایزوگام سپهر یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران می باشد که با در اختیار داشتن کارد مجرب و متخصص ، بیش از صدها پروژه موفق را تا کنون در مناطق 22 گانه تهران با موفقیت و رضایت کامل مشتری به انجام رسانیده است . تمامی خدمات ایزوگام سپهر فروش و نصب ایزوگام ، قیروگونی و آسفالت با ده سال ضمانت نامه کتبی انجام می پذیرد .

حوزه فعالیت شرکت ایزوگام سپهر در مناطق و محلات غرب و شمال غرب تهران شامل مناطق زیر میگردد :

قیمت ایزوگام با نصب در پونک

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. بخش اعظم محله پونک جزء شهرداری منطقه ۵ است و بخشی دیگر جزء منطقه ۲. پونک از قدیمی‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید، و حتی گفته می‌شود ده پونک قدمتی بیش از ۸۰۰ سال داشته. به هر حال امروز پونک به عنوان یکی بهترین نقاط غرب تهران شناخته می‌شود.

قیمت ایزوگام با نصب در صادقیه

صادقیه هم مثل پونک در دو منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و دو بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح حدفاصل این دو منطقه در صادقیقه است. صادقیه پیش از انقلاب به اسم آریاشهر شناخته می‌شده و البته هنوز در بین تهرانی‌ها با آریاشهر شناخته می‌شود. صادقیه، ارمکان و بلوار فردوس همگی جزء از صادقیه محسوب می‌شوند.

قیمت ایزوگام با نصب در ستارخان

ستارخان یکی دیگر از مشهورترین و محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران است. در گذشته ستارخانه به اسم خیابان تاج شاخته می‌شود. ستارخان در حوزه شهرداری منطقه ۲ تهران قرار گرفته.

قیمت ایزوگام با نصب در جنت آباد

جنت آباد در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و از شمال به ده حصارک، از شمال شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی، از غرب به شهران و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی محدود می‌شود. وجه تمایز جنت‌آباد نسبت به دیگر محله‌های غرب تهران، بوستان‌ها و فضای سبز بیشتر آن است. در ضمن این منطقه مجتمع‌های تجاری بیشتری را در خود جای داده است.

قیمت ایزوگام با نصب در شهرزیبا

شهر زیبا یکی دیگر از محله‌های منطقه ۵ تهران است. این محل از شمال به شهران، از شرق به جنت‌آباد و صادقیه و از جنوب به محله‌های سازمان برنامه و کوی ارم و در نهایت از غرب به محله‌‌های دهکده المپیک و کن محدود شده است.

قیمت ایزوگام با نصب در محله شهران

همانطوری‌که در بالا ذکر شد، شهران در بخش شمالی شهر زیبا قرار گرفته. گفته می‌شود، در گذشته از این محله به نام «آب پیک» یاد می‌شده. ویژگی مهم شهران بوستان جنگلی کوهسار است در در شمال غربی محله و دامنه جنوبی البرز واقع شده.

قیمت ایزوگام با نصب در محله طرشت

طرشت یکی از روستاهای قدیمی تهران بوده که با گسترش پایتخت قسمتی از شهر شده. طرشت در حال حاضر در شمال شرقی میدان آزادی و غرب تهران واقع شده.

قیمت ایزوگام با نصب در گیشا

گیشا یا کوی نصر بی‌تردید محبوب‌ترین و به نوعی پر جنب‌وجوش‌ترین منطقه غرب تهران است. گیشا از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدوده شده.

قیمت ایزوگام با نصب در محله چیتگر

محله چیگتر به نوعی به قطب گردشگری غرب تهران محسوب می‌شود، چرا که پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر در این محله قرار گرفته. البته همین پارک و دریاچه باعث شده تا قیمت خانه‌ها و املاک در محله چیتگر رشد زیادی داشته باشند.

قیمت ایزوگام با نصب در شهرک اکباتان

شهرک اکباتان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌‌های تهران است. برج‌های شهرک اکباتان پیش از انقلاب به کمک مهندسین خارجی و با بهره‌گیری از جدیدترین و بهترین فناوری‌های ساختمان‌سازی بنا شد. گفته می‌شود برج‌های شهرک اکباتان در برابر زلزله به شدت ۹ ریشتر هم مقاوم هستند.

قیمت ایزوگام با نصب در تهرانسر

تهرانسر یکی دیگر از منطقه‌های غرب تهران است که از شمال به بزرگراه شهید لشکری و محله شهکر آزادی و از جنوب به بزرگراه فتح و از شرق به فرودگاه مهرآباد والبته شهرک آسمان و از غرب به بزرگراه آزادگاه و شهرک استقلال محدود شده. تهرانسر جزء شهرداری منطقه ۲۱ است.

قیمت ایزوگام با نصب در آزادی تهران

خیابان آزادی شاید قدیمی‌ترین محله در این لیست است. خیابان آزادی از میدان انقلاب شروع و تا میدان آزادی منتهی می‌شود.

قیمت ایزوگام با نصب در حصارک تهران

حصارک یکی دیگر از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است. حصارک در منطقه ۵ قرار گرفته.

قیمت ایزوگام با نصب در کوی فردوس

کوی فردوس محله بعدی در لیست ماست. این محله تقریبا حدود ۵۰ سال قدمت دارد.

قیمت ایزوگام با نصب در محله کن

کن یکی از روستاهای قدیمی اطراف تهران بوده که به مرور و با توسعه تهران در حال حاضر در شمال غرب پایتخت قرار گرفته. محله کن در مناطق ۱، ۲، ۵، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران قرار گرفته.

قیمت ایزوگام با نصب در محله وردآورد

یکی دیگر از مناطق غرب تهران است که در شهرداری منطقه‌های ۲۱ و ۲۲ تهران واقع شده.

 

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در غرب تهران با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید . همکاران ما در ایزوگام سپهر در تمام ایام هفته آماده اند تا شما را در جریان آخرین تغییرات قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام قرار دهند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

تلفن تماس ما : 09125957906

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین