خرید و قیمت ایزوگام درجه یک در تهران

خرید و قیمت ایزوگام درجه یک ، خرید ایزوگام و قیمت ایزوگام مستقیم از کارخانه ، خرید ایزوگام شرق مشهد در تهران و کرج ، خرید ایزوگام در تهران ، قیمت ایزوگام و اجرا در تهران و کرج ، قیمت ایزوگام درجه یک صادراتی دلیجان .

قیمت خرید ایزوگام درجه یک صادراتی دلیجان

خرید و قیمت ایزوگام درجه یک در تهران

 

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که باعث حفاظت مکان‌هایی مانند پشت بام، دیوارها، کف حمام، استخرها، سرویس‌های بهداشتی و غیره در برابر نم و رطوبت می‌شود.

ایزوگام انواع مختلفی دارد. از جمله مطرح‌ترین انواع ایزوگام که در بازار مورد خرید و فروش قرار میگیرد ایزوگام تک لایه و ایزوگام چند لایه است که هر کدام در مدل ساده، فویلدار و طرحدار ساخته می‌شوند.

هر کدام از انواع ایزوگام یاد شده کاربرد خاص خود را دارند و در مکان‌های ویژه‌ای نصب می‌شوند.

 

نوعی از ایزوگام که در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد ایزوگام درجه یک است. در واقع انواع مختلف ایزوگام در نوع ایزوگام درجه یک و درجه دو تولید می‌شوند که ایزوگام درجه یک از کیفیت بهتری برخوردار است.

ایزوگام درجه یک دارای مشخصات و پارامترهای ویژه‌ای می‌باشد که میتوان با استفاده از این موارد آن را از سایر انواع ایزوگام تشخیص داد.

در واقع با توجه‌ به‌ این مشخصات خریداران می‌توانند به راحتی ایزوگام درجه یک را تشخیص دهند و سپس آن را خریداری نمایند.

از مهمترین مشخصات ایزوگام درجه یک می‌توان موارد زیر را برشمرد:

 

_قیر پالایشگاهی موجود در ایزوگام بسیار مناسب و خالص می‌باشد و سبب طول عمر زیاد این محصول می‌شود.

 

_ وجود الیاف مصنوعی بسیار باکیفیت در ایزوگام باعث می‌شود که پوسیدگی‌های معمول در روی ایزوگام به وجود نیاید.

 

_ ایزوگام درجه یک در بهترین و مناسب‌ترین بسته بندی آورد بازار می‌شود.

 

_ سیستم تولید و ساخت ایزوگام درجه یک بسیار پیشرفته  و به روز بوده و پروسه تولید را به روش حرفه‌ای انجام می‌دهد.

 

همانطور که بیان نمودیم ایزوگام درجه یک به دلیل کیفیت بالای آن مورد توجه عموم مردم در داخل و خارج کشور قرار گرفته است.

در کشور ایران یکی از شهرهایی که در سطح گسترده خرید و فروش ایزوگام درجه یک انجام می‌شود تهران است. به دلیل افزایش ساختمان‌ها و همچنین افزایش جمعیت در تهران تعداد خریداران و مصرف کنندگان ایزوگام در انواع مختلف بسیار بالا بوده و شرکت‌های زیادی به تولید و عرضه‌ی این محصول اقدام کرده‌اند.

با توجه به وجود شهرستانها و مناطق زیادی در سطح شهر تهران نمایندگی‌های زیادی برای فروش و عرضه‌ی ایزوگام درجه یک تاسیس شده‌اند که افراد به راحتی می‌توانند ایزوگام درجه یک مورد نظر خود را از آنها تهیه نمایند. در واقع با وجود تعداد زیاد برندهای تولید کننده ایزوگام افراد دیگر نگران کم بودن ایزوگام درجه یک نیستند و به راحتی می‌توانند با مراجعه به هر شرکت و نمایندگی خرید خود را انجام دهند.

به طور کلی خریداران  قبل از خرید هر محصول به دنبال آگاه شدن از قیمت آن هستند. خریداران ایزوگام نیز مانند سایر محصولات می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها استعلام قیمت ایزوگام درجه یک در تهران را داشته باشند و سپس خرید خود را انجام دهند‌.

در تعیین قیمت ایزوگام درجه یک در تهران عوامل متعددی تاثیر گذار است.

مهمترین مواردی که می‌تواند نقش مهمی در قیمت روز ایزوگام درجه یک در تهران داشته باشد وزن، ضخامت، مواد اولیه، نصب و برند تولید کننده ایزوگام در شهر تهران می‌باشد.

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت ایزوگام درجه یک تاثیر دارد متراژ رول ایزوگام خریداری شده است. در واقع با توجه به ابعاد سطح مورد نظر و متراژ ایزوگام خریداری شده، قیمت ایزوگام متفاوت می‌باشد. هر چه سطح مورد نظر بزرگتر باشد مقدار رول ایزوگام درجه یک بیشتری نیاز بوده و در نتیجه قیمت ایزوگام نیز بیشتر محاسبه می‌شود.

از طرف دیگر نصب ایزوگام درجه یک در مکان نیز در قیمت ایزوگام تأثیر زیادی دارد‌. در واقع اگر قصد نصب این محصول را در مکان مد نظر دارید هزینه‌هایی تحت عنوان هزینه‌ی حمل و نقل ایزوگام به محل و همچنین دستمزد نصاب و تجهیزات مورد نیاز را باید به هزینه‌ی خرید ایزوگام اضافه کنید و در نهایت قیمت ایزوگام را تعیین نمایید.

با توجه به مطالب گفته شده به منظور استعلام قیمت ایزوگام  بهتر است که با کارشناسان‌ نمایندگی‌های فروش شرکت ایزوگام سپهر در ارتباط باشید‌ و از قیمت روز ایزوگام آگاه شوید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین