قیمت ایزوگام خود چسب/استعلام قیمت ایزوگام

 قیمت ایزوگام خود چسب /ایزوگام خود چسب / کاربرد ایزوگام خود چسب/ استعلام قیمت ایزوگام خود چسب / مزایای استفاده از ایزوگام خود چسب / نحوه استفاده از ایزوگام خود چسب / خرید ایزوگام خود چسب.

 

ایزوگام خود چسب یکی از انواع ایزوگام است که به عنوان یک عایق رطوبتی بدون حرارت عمل می‌کند.

در واقع ایزوگام خود چسب با پایه قیر فراوان بدون حرارت دادن و بدون نیاز به مشعل قابلیت نصب دارد و مقاومت آن بسیار بالا بوده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.

ایزوگام خود چسب در انواع مختلف مانند فویلدار و بدون فایل یا‌همان ساده تولید میشود.

به طور  کلی با گذشت زمان و پیشرفت تجهیزات و فناوری نوعی از ایزوگام ساخته و تولید شد که بدون داشتن مشعل و هر گونه حرارت قابل نصب در مکان مد نظر است.

ایزوگام خود چسب ضخامت و وزن بسیار کمی دارد و منعطف در برابر هر نوع تغییراتی است.

ایزوگام خود چسب به راحتی و بد سرعت بالا نصب میشود و در انواع سطوح کاربرد فراوانی دارد.

 

کاربرد ایزوگام خود چسب

 

 قیمت ایزوگام خود چسب ، ایزوگام خود چسب به دلیل اینکه بدون نیاز به هر نوع مشعل و گرمایی قابلیت نصب راحت  دارد، از موارد کاربرد بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین کاربرد این ابزار عایق بودن و استفاده در لوله‌ها می‌باشد. در مواردی که امکان استفاده از گرما و مشعل موجود نمیباشد میتوان از ایزوگام خود چسب به راحتی در مکان استفاده کرد. برای مثال عایق نمودن لوله‌های پلاستيکی از طریق ایزوگام حرارتی ممکن نمیباشد ولی میتوان از ایزوگام خود چسب برای این فضا استفاده کرد.

 

از دیگر کاربردهای ایزوگام خود چسب درزگیری پنجره‌ها، ایرانیت، شیروانی و ناودان می‌باشد. در این مکان‌ها به دلیل اینکه استفاده از عایق‌های رطوبتی حرارتی امکان پذیر نیست بهتر است که از ایزوگام خود چسب استفاده شود.

 

همچنین در بیشتر مواردی که پی ساختمان عایق کاری میشود از ایزوگام خود چسب استفاده می‌کنند. در ساختمان سازی و همچنین پی ساختمان جهت عایق سازی امکان استفاده از مشعل به دلیل سختی کار موجود نیست و بیشتر افراد از این نوع ایزوگام جهت عایق سازی آن استفاده می‌کنند.

 

عایق کاری صوتی، لرزشگیر سازه‌های فلزی، پوشش دادن ترک سطحی مکان ، استفاده در مخازن آن و اتصالات از دیگر کاربردهای مهم این ابزار است.

 

قیمت و استعلام ایزوگام خود چسب

 

با توجه به اینکه این ابزار به نسبت سایر ایزوگام از ویژگی‌ها و امکانات بیشتری برخوردار است و همچنین قابلیت نصب آن نسبت به بقیه آنها راحت‌تر می‌باشد قیمت ایزوگام  نیز افزایش پیدا می‌کند. فروشگاه‌ها و شرکت‌های عرضه کننده این محصول قیمت آن را با توجه به نوسانات بازار هرروزه از طریق سایت‌های فروش و همینطور به صورت حضوری استعلام قیمت ایزوگام خود چسب را به سمع مشتریان و خریداران می‌رسانند.

 

 

مزایای استفاده از ایزوگام خود چسب

 

همانطور که بیان نمودیم ایزوگام خود چسب یکی از مدرن ترین و به روز ترین انواع عایق رطوبتی می‌باشد. این محصول علاوه بر کاربردهای زیاد مزایای مناسبی نیز دارد. از مهمترین مزایای ایزوگام خود چسب میتوان موارد زیر را مثال زد:

_ قابلیت نصب و راه اندازی راحت و سریع ایزوگام خود چسب

_ عدم ایجاد آلودگی در هوا

_ استحکام بالا

_ وزن و ضخامت کم

 

 

نحوه استفاده از ایزوگام خود چسب

 

همانطور که در مطالب قبلی بیان نمودیم ایزوگام خود چسب نیاز به هیچگونه گرما و مشعلی ندارد. جهت نصب این ابزار حتما باید شطح زیرین صاف و مسطح شود.

بهتر است که جهت صاف شدن سطح زیرین از قیر استفاده کنید تا نتیجه‌ی نصب ایزوگام خود چسب بهتر شود. در واقع استفاده از این قیر قدرت چسبندگی ایزوگام را بالاتر می‌برد و عایق کاری بهتر انجام می‌شود.

 

 

خرید ایزوگام خود چسب

 

با توجه به اینکه این ابزار از کاربردها و مزایای زیادی برخوردار است و همچنین به راحتی در محل قابلیت نصب و راه اندازی دارد، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. امروزه این ابزار در سطح گسترده تولید و ساخته می‌شود و مصرفکنندگان می‌توانند به راحتی آن را از فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها در مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین