قیمت ایزوگام خوب چقدر است؟

قیمت ایزوگام خوب چقدر است؟ ، قیمت ایزوگام مرغوب / قیمت ایزوگام مرغوب دلیجان / قیمت ایزوگام خوب در تهران / قیمت ایزوگام خوب صادراتی دلیجان / قیمت ایزوگام خوب فویل دار دلیجان / قیمت ایزوگام خوب فویلدار درجه یک .

قیمت ایزوگام خوب فویلدار درجه یک

همه ساله با شروع فصل پاییز و احتمال شروع بارندگی ها تب و تاب برای خرید ایزوگام و نصب ایزوگام و عایقکاری ساختمان ها افزایش پیدا می کند . یکی از پرسش های مهمی که همواره در هنگام خرید ایزوگام وجود دارد این است که ، چه ایزوگامی خوب است و قیمت ایزوگام خوب چقدر است ؟

اگر کمی در مرورگر گوگل جستجوکنید می بینید که پاسخ های بسیاری در این زمینه وجود دارد . امروز ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی ایزوگام سپهر تا شما را با مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب آشنا نماییم و صد البته کمی هم در مورد قیمت ایزوگام مرغوب و با کیفیت صحبت نماییم .

نخست باید بدانیم که اساسا ایزوگام چیست و چه کاربردی دارد ؟ پس باما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

ایزوگام چیست ؟

قیمت ایزوگام خوب چقدر است؟، همانطور که میدانید در گذشته نه چندان دور ، انسان ها جهت انجام کار عایقکاری ساختمان و ایزوله سازی و افزایش مقاومت خانه در برابر نفوذ آب و رطوبت از موادی نظیر کاه گل و یا قیرگونی و همچنین آسفالت استفاده می کردند . همه این موارد بسیار عملکرد خوبی داشتند اما معایب آنها هم چندان کم و ناچیز نبود .

فرسودگی زود هنگام و دوام و طول عمر مفید پایین ، سختی و مشقت فراون در زمان نصب و اجرا و هزینه سنگین عایق کاری معایب مهمی بودن که انسان را به این فکر وا داشت تا عایقی ابداع نماید که هم دوام و طول عمر بالاتری داشته باشد و هم نصب و اجرای آن ساده تر باشد و البته از قیمت ارزانترین نیز برخوردار باشد .

همین ایده ها منجر به تولید عایقی پیش ساخته با نصب بسیار ساده به نام ایزوگام گردید . ایزوگام یک عایق پیش ساخته ورق مانند است که از قیر و الیاف پشم شیشه و پلی استر تولید می شود . ایزوگامها نمونه جدید و بروز شده قیرگونی هستند و استفاده از آنها مزایای بسیاری در مقایسه با قیرگونی و آسفالت دارد که در این بخش به تعدادی از مزایای ایزوگام اشاره می نماییم .

  • مقاومت صد درصدی ایزوگام در برابر نفوذ یا نشت آب و رطوبت ، علاوه براینکه ایزوگام عایق مناسبی برای جلوگیری از تبادل دمای محیط و همچنین ورود اصوات مزاحم نیز می باشد .
  • طول عمر بالای ایزوگام ، ایزوگام در صورت نصب درست و با زیر سازی مناسب حداقل بین 10 تا 20 سال عمر مفید داشته و شما را از انجام هرگونه تعمیر و یا تعویض مجدد بی نیاز می نماید .
  • سهولت نصب ایزوگام نسبت به دیگر انواع عایق های رطوبتی بسیار چشمگیر است . کافی است تا با اندکی گرم نمودن ورق ایزوگام به راحتی آن را روی هر سطح دلخواهی بچسبانیم .
  • برخلاف کاه گل و آسفالت که تنها برای عایق نمودن سقف و پشت بام قابل استفاده بود ، از ایزوگام برای عایق کاری تمام بخش ها و اجزای ساختمان از پی و فندانسون گرفته تا عایق کارید دیوارهای ، سطوح شیب دار مانند ایزوگام شیروانی ، ایزوگام سرویس بهداشتی ، ایزوگام سقف و ایزوگام استخر و غیره استفاده نمود .
  • هزینه نصب ایزوگام با توجه به زمان کارکرد و طول عمر آن بسیار مقرون بصرفه می باشد.

مشخصات ایزوگام خوب چیست؟

حال که دانستیم ایزوگام چیست و در بخش هایی از مقاله توانستیم ایزوگام و دیگر انواع عایق ها را با هم مقایسه نماییم بد نیست تا توضیحاتی در مورد مشخصات و ویژگی های ایزوگام خوب نیز داشته باشیم .

  • ایزوگام خوب از قیر درجه یک پلایشگاهی و طبیعی تولید شده است.
  • ایزوگام خوب و مرغوب از الیاف تیشو و پلی استر با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود .
  • ایزوگام خوب از ضخامت مناسب بین 4 میلیمتر تا 5.5 میلیمتر بهره می برد .
  • ایزوگام خوب دارای قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا است و با خم شدن و انبساط و انقباظ ترکیده و شکسته نمی شود .
  • ایزوگام خوب دارای نشان استاندارد ملی بوده و همچنین نشان های استاندارد جهانی نیز دارد .

قیمت ایزوگام خوب

مسلما همه ایزوگام ها به یک شکل و با یک کاربرد خاص و قیمت واحد نیستند . انواع ایزوگام خوب را می توان در اشکال ایزوگام ساده ، ایزوگام فویلدار ، ایزوگام طرحدار ، ایزوگام رنگی ، ایزوگام شنی ، ایزوگام ایزوشینگل و ایزوگام آسان چسب مشاهده نمود . همچنین ایزوگام ها بر اساس قابلیت کاربردی در شرایط جغرافیایی مختلف در انواع ایزوگام گرمسیری ، ایزوگام سردسیری ، ایزوگام مناطق معتدل تولید و ساخته می شود .

بخاطر داشته باشید که همه انواع ایزوگام های خوب و با کیفیت کاربر یکسانی ندارند ، مثلا ایزوگام مناسب برای شیروانی با ایزوگام مناسب برای پشت بام و ایزوگام مناسب برای استخر بسیار با هم متفاوت می باشد .

ما در وب سایت ایزوگام سپهر شرایطی را فراهم نموده ایم تا شما بتوانید با آسانترین روش و بصورت برخط و آنلاین از قیمت روز انواع ایزوگام مطلع شوید .

برای دریافت لیست جدید قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام با نصب ، قیمت ایزوگام بدون نصب ، قیمت ایزوگام در تهران ، قیمت ایزوگام دلیجان و همچنین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 کافی است تا به صفحه استعلام قیمت ایزوگام مراجعه نموده و یا با کارشناسان شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین