قیمت ایزوگام بام گستردلیجان صادراتی

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 یکی از معتبرترین و قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای ایزوگام در کشور می باشد . شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان تاسیس سال 1375 بزرگ ترین کارخانجات تولید ایزوگام در منطقه است.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران و شهرستانها

تولیدات شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان شامل انواع ایزوگام ساده (پودری ) و ایزوگام فویلدار آلومینیوم می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین نوع قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو تشکیل شده است .

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 با نصب در تهران و کرج

قیمت ایزوگام ،جدیدترین و بروزترین لیست قیمت انواع ایزوگام بام گستردلیجان ثبت 117 با نصب و اجرا درتهران و کرج با 10 سال ضمانت بدون قید و شرط و 5 سال بیمه توسط شرکت ایزوگام سپهر به شرح زیر می باشد :

  • قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، فویلدار آلومینیومی BPP ، استاندارد با نصب و اجرا هر متر مربع 46.000 تومان
  • قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، پودری BPP ، استاندارد با نصب و اجرا هر متر مربع 45.000 تومان

 

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

مشخصات و ویژگی های ایزوگام بام گستر دلیجان به این شرح می باشد :

  • وزن هر رول ایزوگام 42 کیلوگرم
  • ضخامت ورق ایزوگام بام گستر 4 میلیمتر
  • تولید شده از قیر طبیعی و پالایش BPP
  • تولید شده از الیاف تیشو استاندارد و درجه یک
  • قابلیت انعطاف پذیری و کشانی بسیار عالی

موارد کاربرد ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت ایزوگام ، ایزوگام بام گستر دلیجان بگونه ایی طراحی و تولید شده که از محصولات این شرکت برای عایقکاری و ایزوله نمودن تمام سطوح ساختمان میتوان استفاده نمود . از ایزوگام پودری بام گستر می توان برای عایق کاری پی و فندانسیون ساختمان ، ایزوگام سرویس بهداشتی ، پارکینگ و … استفاده نمود ، همچنین از ایزوگام فویلدار بام گستر دلیجان می توان برای عایق کاری سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید می باشند بهره برد ، ایزوگام پشت بام ، ایزوگام شیروانی ، ایزوگام دیوار .

 

بهترین نصاب ایزوگام بام گستر با بهترین قیمت

ایزوگام سپهر ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام از بهترین برندهای موجود در کشور ، انجام خدمات قیرگونی و آسفالت در تهران و کرج ، یکی از بهترین شرکت های خدمات عایقکاری ساختمان در تهران می باشد که با در اختیار داشتن کادرمجرب و کارآزموده در سریعترین زمان ممکن و با حداقل قیمت و دستمزد آماده عقد قرارداد جهت عایق کاری ساختمان های مسکونی ، صنعتی ، تجاری و اداری در تمام مناطق 22 گانه تهران و کرج می باشد . لازم به ذکر است که انجام تمامی خدمات نصب و اجرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با 10 سال ضمانت نامه بدون قید و شرط انجام می پذیرد .

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام از لینک های زیر استفاده نمایید :

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

4.8/5 - (20 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین