قیمت ایزوگام صادراتی اساطیر جدید

قیمت ایزوگام ،ایزوگام صادراتی اساطیر تولید بینظیر شرکت صدف گستر دلیجان ، ویژه مناطق گرمسیر دارای نشان استاندارد و ایزو 9001 به همراه 20 سال ضمانت شرکتی و 7 سال بیمه دانا ، تولید شده از بهترین نوع قیر طبیعی و با کیفیت ترین الیاف تیشو .

قیمت ایزوگام صادراتی اساطیر با 20 سال ضمانت

 

قیمت ایزوگام صادراتی اساطیر با نصب در تهران و 20 سال ضمانت

قیمت ایزوگام ، شرکت ایزوگام سپهر با بیش 10 سال سابقه مفید در فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد از معتبرترین برندهای موجود در تهران و کرج ، مجری نصب و اجرای ایزوگام صادراتی اساطیر با قیمت بسیار مناسب و 20 سال ضمانت نامه شرکتی و 7 سال بیمه .

از آنجا که قیمت ایزوگام تابع نوسانات بازار می باشد لطفا جهت دریافت قیمت روز ایزوگام صادراتی اساطیر حتما با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید . همچنین برای دریافت لیست قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام می توانید از لینک های زیر اقدام نمایید .

 

تلفن تماس : 09125957906

 

مزایای ایزوگام اساطیر

  • ایزوگام اساطیر صادراتی بدلیل ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت بالا دارای نرمی و انعطاف مناسب بوده و به هیچ عنوان شکسته یا دچار ترک خوردگی نمیشود .
  • ایزوگام اساطیر صادراتی مخصوص مناطق گرمسیر طراحی و تولید شده و تحمل گرمای شدید را دارد و با چسبندگی بالا موجب جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت میگردد .
  • طول عمر ایزوگام اساطیر بسیار بالاست به صوریکه از سوی شرکت صدف گستر دلیجان دوام و پایداری این ایزوگام 20 سال ضمانت شده است .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین