قیمت ایزوگام ایستابدژ با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام ایستابدژ ، شرکت ایزوگام ایستابدژ قزوین یکی از بهترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان مطرح صنعت ایزوگام کشور می باشد که انواع ایزوگام باکیفیت و مرغوب و استاندارد را به صورت ساده و فویل آلومینیوم ویژه مناطق سردسیری تولید می نماید . تولیدات این شرکت دارای 10 سال ضمانت بدون قیدو شرط شرکت معتبر ایستابدژ است .

 

مشخصات ایزوگام ایستابدژ

  • ایزوگام ایستابدژ تولید شده از با کیفیت ترین قیر طبیعی پالایشی می باشد .
  • ایزوگام ایستابدژ امکان و قابلیت نصب روی تمام سطوح را داراست .
  • عمر مفید ایزوگام ایستابدژ بین 10 تا 15 سال برآورد میگردد.
  • ایزوگام ایستابدژ از قابلیت انعطاف بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل مناسب شرایط آب و هوایی نا پایدار است .
  • ایزوگام ایستابدژ به صورت کاملا اختصاصی جهت مناطق سردسیر طراحی گردیده است
  • وزن ایزوگام ایستابدژ 42 کیلوگرم و ضخامت ورق آن 4 میلمت است .

قیمت ایزوگام ایستابدژ با نصب توسط ایزوگام سپهر

شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد در تهران و حومه ، عرضه کننده انواع ایزوگام ایستابدژ با نصب و اجرا در تهران و کرج ، ارزانترین قیمت به همراه 10 سال ضمانت و 5 سال بیمه . لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام و استعلام قیمت انواع ایزوگام در سال 1400 با مشاورین ما تماس بگیرید

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

4/5 - (1 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین