قیرگونی و اجرا در شمال تهران

قیرگونی ، شرکت ایزوگام سپهر مجری فروش انواع قیر پالایشگاهی درجه یک ، فروش گونی کنفی ( چتایی ) ، اجرای قیرگونی و آسفالت ، فروش و نصب انواع ایزوگام از معتبرترین برندهای استاندارد در تهران و کرج می باشد .

قیرگونی و اجرا در شمال تهران

اجرای قیرگونی یک لایه ، دولایه و سه لایه با مصالح کامل و قیمت اجرای بسیار مناسب در شمال تهران بزرگ شامل منطقه یک شهرداری و محلات ازگل ، اقدسیه ، الهیه ، امامزاده قاسم ، اوین ، باغ فردوس ، تجریش ، جماران ،چیذر ،دارآباد ، دربند ، درکه ، دزاشیب ، جوزستان ، زعفرانیه ، سوهانک ، شهرک نفت ، شهرک شهید محلاتی ، فرمانیه ، فرشته ، قیطریه ، کاشانک ، کامرانیه ، نیاوران ، محمودیه ، ولنجک .

عیب یابی و تعمیرات قیرگونی فرسوده و تعویض توسط ایزوگام سپهر در اسرع وقت با کمترین هزینه .

عایقکاری و ایزوله کردن ساختمان

قیرگونی ،یکی از مهمترین مواردی که در هنگام ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری و همچنین اجرای پروژه های عمرانی باید به آن پرداخته شود ، سعی در افزایش ضریب مقاومت و پایداری ساختمان در مقابل رطوبت و نم و نشت آب از طرق مختلف می باشد. ایزوگام و قیرگونی از جمله مصالحی هستند که به منظور محافظت از ساختمان در مقابل آب و رطوبت استفاده می شود. در صورتی که عایق کاری ساختمان به درستی انجام نشود، بعد از مدتی و با شروع فصل بارندگی و بالا رفتن رطوبت هوا، بنا با مشکلات عدیده ای مواجه می شود و به همین دلیل اهمیت عایق کاری در مناطقی که از آب و هوای مرطوبی برخوردار هستند، بیشتر است.

قیرگونی

قیرگونی ،یکی از روش های عایقکاری ساختمان ، عایقکاری با استفاده قیرگونی می باشد . قیر گونی همانطور که از نام آن مشخص است ، نوعی عایق ضد رطوبت است که از لایه های غیر خالص و پالایشی و گونی کنفی ( چتایی ) تشکیل شده است .

ایزوگام یا قیرگونی ، کدام بهتر است؟

قیرگونی بهتر است یا ایزوگام ،همانطور که می دانید مواد اولیه و همچنین نحوه عملکرد قیرگونی و ایزوگام چندان متفاوت نیست و شاید بتوان ادعا کرد که ایزوگام همان قیرگونی بصورت پیش ساخته و شکل صنعتی آن است . تنها فرق مهم ایزوگام با قیرگونی  در این است که در قیرگونی آسفالت به کار نمی رود در صورتی که در تهیه ایزوگام از آسفالت استفاده شده است. با وجود این تفاوتی که بین این دو عایق وجود دارد، گاهی اوقات از آنها به یک منظور استفاده می شود. حتی در بعضی مواقع می توان از هر کدام به جای دیگری استفاده کرد.

مزایا و معایب قیرگونی

با توجه به همه ی موارد گفته شده، باز هم قیرگونی مزایای زیادی دارد که افراد را به استفاده از این روش سنتی ترغیب می کند. بعضی از این روش ها عبارتند از:

  • هزینه کمتر و به صرفه بودن

  • استفاده از موادی که در کشور به وفور یافت می شوند و قیمت کمتری نیز دارند

  • نیاز نداشتن به وسایل تخصصی

  • عایق بندی کامل محیط با پر کردن درزها

هزینه  اجرای قیرگونی در شمال تهران

هزینه قیرگونی ،عوامل و شرایط بسیاری در قیمت قیرگونی و قیمت اجرای قیرگونی در تهران تاثیرگذار هستند. اینکه چه محیطی را قیرگونی می کنید یا اینکه چه وسعتی را عایق می کنید در تعیین قیمت موثر است. پیشنهاد می کنیم برای قیرگونی از مواد درجه یک استفاده کنید تا حداقل در فاصله نزدیک دچار مشکل نشوید. قیر مناسب، قیری است که در هنگام سوختن از آن دود بلند نشود.همچنین گونی استفاده شده در این کار وارداتی و نو است و عاری از پوسیدگی و یا درز می باشد.

قیمت قیرگونی در شمال تهران توسط شرکت ایزوگام سپهر

قیمت قیرگونی ، لیست جدید قیمت انواع قیر مرغو ب در تهران ، قیمت قیرگونی با اجرا درمنطقه شمال تهران و محلات وابسته به شرح زیر می باشد :

  • قیمت اجرا قیرگونی یک لایه با مصالح هر مترمربع
  • قیمت اجرای قیرگونی دولیه با مصالح هرمترمربع
  • قیمت قیرگونی سه لایه با مصالح هرمتربربع
  • قیمت دستمزد اجرای قیرگونی یک لایه
  • قیمت دستمزد قیرگونی دولایه
  • قیمت دستمزد قیرگونی سه لایه
  • قیمت هر بشکه قیرشل پاسارگاد
  • قیمت هر بشکه قیر مخلوط پاسارگاد
  • قیمت قیرکارتن

برای دریافت لیست قیمت قیرگونی و همچنین دریافت لیست قیمت آسفالت و قیرگونی در تهران با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 0912595790

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین