رول ایزوگام و قیمت رول ایزوگام در تهران

رول ایزوگام / قیمت رول ایزوگام / ضخامت و وزن رول ایزوگام / استعلام قیمت رول ایزوگام / خرید رول ایزوگام

 

عایق‌های رطوبتی وظیفه‌ی اصلی جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و رطوبت را در مکان مورد نظر  دارد. همانطور که میدانید ایزوگام یک عایق رطوبتی لست که در مکان‌هایی نظیر پشت بام، دیوارها، استخر و غیره قابلیت نصب دارد.

ایزوگام یا همان عایق رطوبتی خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و در مکان‌های مختلف کاربرد زیادی دارد.

عموما ایزوگام به صورت رول وارد بازار می‌شود و همچنین خریداران می‌توانند ایزوگام را به صورت توپ و رول تهیه نمایند.

هر رول ایزوگام‌ متناسب با مکان مورد نظر به کار گرفته می‌شود.

 

قیمت رول ایزوگام

 

همانطور که میدانید ایزوگام انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کاربرد خاص و متفاوتی دارد.

با توجه به زیاد بودن تعداد ایزوگام شناخت انواع آن و کاربردهای آن نیز دشوار می‌شود.

ایزوگام مناسب و استاندارد با بهترین قیر و تیشوی مرغوب تولید و ساخته می‌شود.

در تولید و هر رول ایزوگام عموما از قیر درجه یک   استاندارد استفاده میشود‌. از طرف دیگر هر

نوع ایزوگام ضخامت و وزن متفاوتی دارند.

با توجه به این موارد قیمت یک رول ایزوگام با نصب و اجرا متناسب با مقدار قیر به کار به رفته در آن و همچنین وزن و ضخامت آن متفاوت خواهد بود.

در واقع هر چه قیر به کار رفته در رول ایزوگام کیفیت بهتری داشته باشد، قیمت رول ایزوگام نیز افزایش می‌یابد. یا مثلا هر چه در ساخت ایزوگام ضخامت آن بیشتر باشد و وزن آن افزایش بیابد قیمت رول ایزوگام نیز متفاوت می‌باشد.

از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت رول ایزوگام نمد یا همان تیشو به کار رفته در این محصول است. در واقع هر چه کیفیت این نمد و تیشو مناسب تر باشد قیمت رول لیزوگام نیز بیشتر می‌شود.

 

 

ضخامت و وزن رول ایزوگام

 

به طور کلی ضخامت و وزن هر رول ایزوگام متفاوت با نوع و کاربرد آن متفاوت می‌باشد. همانطور که بیان نمودیم ضخامت و وزن رول ایزوگام‌ در تعیین قیمت هر رول ایزوگام تأثیر بسزایی دارد، در نتیجه همه‌ی مصرف کنندگان باید از ضخامت و وزن هر رول ایزوگام آگاه باشند.

عموما وزن ار رول ایزوگام استاندارد ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم می‌باشد. در واقع وزن هر رول ایزوگام بین این دو عدد دچار نوسان میشود‌.

از طرف دیگر ضخامت رول ایزوگام با توجه به شرایط متغیر است. اصولا وزن هر رول ایزوگام  ۳ الی ۵ میلیمتر می‌باشد که این ضخامت مذکور همیشه متناسب با وزن آن متغیر است ولی به طور کلی این وزن و ضخامت در بین تولید کنندگان رایج و ثابت می‌باشد.

 

 

استعلام قیمت رول ایزوگام

 

با توجه به نوسانات بازار طی سال‌های اخیر و در نتیجه تغییر قیمت آنها آگاهی از استعلام قیمت هرمحصول مورد توجه مصرف‌کنندگان می‌باشد.

ایزوگام نیز یکی از ابزارهایی است که مانند همه‌ی محصولات در سال‌های گذشته قیمت آن دچار تغییرات و نوسانات متفاوتی شده است.

با توجه به افزایش قیمت قیر و به طور کلی مواد اولیه به کار رفته در ایزوگام، مصرف کنندگان هر روز و هر ساعت به دنبال استعلام قیمت ایزوگام هستند.

 

استعلام قیمت رول ایزوگام با در نظر گرفتن کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید کننده در هر زمان و در هر مکان امکان پذیر میباشد.

عموما خرید و فروش ایزوگام در درب کارخانه امکان پذیر است و چه بسا خرید مستقیم از کارخانه می‌تواند قیمتی کمتر از قیمت این محصول در بازار داشته باشد.

 

 

خرید رول ایزوگام

 

عموما مکان‌هایی که قصد دارید در آن ایزوگام را نصب کنید تاثی مهمی در تعیین متراژ ایزوگام خریداری شده دارند. در واقع برای خرید رول ایزوگام حتما باید مساحت مکان مورد نظر را مد نظر داشته باشید و مطابق با آن به خریداری نمودن رول ایزوگام اقدام نمایید.

عموما هر رول ایزوگام ۱۰ متر می‌باشد. در نتیجه قبل از خرید رول ایزوگام ابتدا متراژ و مساحت سطح مکان مورد نظر را مشخص کنید و بعد از مشخص شدن این مساحت رول ایزوگام را تهیه نمایید.

در خرید رول ایزوگام عموما کارشناسان و فروشندگان خریداران را راهنمایی می‌نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین