قیمت و نصب ایزوگام

قیمت و نصب ایزوگام، نکاتی که باید در مورد قیمت و نصب ایزوگام بدانید

ایزوگام یکی از محبوب‌ترین عایق‌هاست که برای جلوگیری از نم زدگی و نشت رطوبت، در سطوحی مانند پشت‌بام، استخر و حمام و سرویس بهداشتی به کار می‌رود. دانستن نکاتی در زمینه قیمت و نصب ایزوگام، به شما برای خریدی بهتر کمک شایانی خواهد کرد.

قیمت و نصب ایزوگام، نکاتی که باید در مورد قیمت و نصب ایزوگام بدانید

نصب ایزوگام چگونه است؟

قیمت و نصب ایزوگام، نصب ایزوگام فرایندی نسبتاً پیچیده است و در مراحل زیادی صورت می‌گیرد. برای آگاهی شما عزیزان در اینجا به‌صورت خلاصه، مراحل نصب ایزوگام را ذکر می‌کنیم.

در ابتدا سطح موردنظر باید به‌خوبی تمیز شده و کاملاً درزگیری شود. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است و هیچ‌گونه آلودگی و یا شکاف و ترکی نباید بر روی سطح باقی بماند. سپس زیرسازی بادقت آغاز می‌شود و این مرحله بسته به سطح زیرین کاملاً متفاوت است. برای مثال برای سطوح موزاییکی از دوغاب و قیر استفاده می‌شود. در نهایت رول ایزوگام باز شده و با استفاده از حرارت مشعل و بادقت بسیار بالا، آن را به سطح می‌چسبانند. داشتن دقت و توجه کافی در این مرحله بسیار مهم است چرا که هم‌پوشانی بین ردیف‌های ایزوگام و چسباندن آنها به سطح، باید با کمترین خطا صورت بگیرد.

چنان که مشاهده کردید تمامی مراحل نصب ایزوگام حیاتی و نیازمند دقت و ظرافت بالا هستند. به همین دلیل بسیار مهم است که از شرکت‌های معتبر برای اعزام کارشناسان خبره و نصب ایزوگام کمک بگیرید.

قیمت ایزوگام خوب چقدر است؟

قیمت و نصب ایزوگام، انواع ایزوگام دلیجان معمولاً به‌عنوان باکیفیت‌ترین ایزوگام‌های موجود در بازار ایران شناخته می‌شوند. عوامل متعددی می‌توانند قیمت این نوع ایزوگام را تغییر دهند که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید با بررسی سایت‌های معتبر یا تماس‌گرفتن با شرکت‌های فروش ایزوگام، قیمت‌های روزانه را استعلام بگیرید. دقت داشته باشید که هزینه‌ی نهایی شما، فقط خرید رول‌های ایزوگام نخواهد بود و هزینه نصب و خرید لوازم جانبی برای اجرای ایزوگام هم به قیمت‌های تمام شده اضافه می‌شوند.

قیمت ایزوگام خوب چقدر است؟

عوامل تأثیرگذار بر قیمت و نصب ایزوگام

قیمت و نصب ایزوگام، عوامل زیادی در قیمت و نصب ایزوگام مؤثرند. اکثر این عوامل به کیفیت محصول مرتبط‌اند و مسلماً هر چه یک ایزوگام کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در ادامه یک سری از عوامل دخیل در قیمت را به طور اجمالی بررسی می‌کنیم.

  • کیفیت قیر به‌کاررفته در ایزوگام و میزان ناخالصی آن
  • کیفیت سایر مواد موجود در ایزوگام و وارداتی‌بودن یا نبودن آنها
  • تعداد لایه‌های یک ایزوگام و ضخامت آن
  • برند ایزوگام

برای نصب ایزوگام، هزینه‌های دیگری نیز به قیمت خرید اضافه خواهد شد و عوامل دیگری به شرح زیر در آن نقش دارند:

  • قیمت تجهیزات موردنیاز برای نصب که شامل انواع تیغ و کاتر، کپسول گاز مایع، کفش و دستکش ایمنی برای کارگران، شعله‌پخش‌کن و… می‌شود.
  • سطحی که قرار است ایزوگام روی آن اجرا شود، مثلاً موزاییک یا سرامیک
  • زمانی که برای نصب ایزوگام اقدام می‌شود، برای مثال هزینه اجرای ایزوگام در ماه‌های پرمتقاضی از جمله تابستان بیشتر است.
  • نرخ قیمت‌گذاری نصاب و با شرکت نصب‌کننده هم بسیار مهم است. برخی شرکت‌ها قیمت‌های بسیار بالایی ارائه می‌کنند. درحالی‌که برخی باانصاف بیشتر و حاشیه سود کمتر، هزینه‌های مناسب‌تری برای نصب و اجرای ایزوگام در نظر می‌گیرند.

در هنگام خرید ایزوگام به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت و نصب ایزوگام، برای خرید ایزوگام قبل از هر چیز باید کیفیت آن را در نظر بگیرید. برای این کار به وزن و ضخامت ایزوگام و کیفیت جنس آن توجه داشته باشید. بررسی اعتبارنامه‌ها و استانداردهای داخلی و خارجی برندی که قصد خرید آن را دارید هم بسیار مهم است. نکته‌ی مهم دیگر این است که نیازسنجی را به‌درستی انجام داده باشید و بدانید که برای عایق‌کاری محل مدنظر خود، دقیقاً به چه نوع ایزوگامی نیازمند هستید، انواع ایزوگام‌ها برای مناطق سردسیر و گرمسیر به‌صورت جداگانه تولید می‌شوند. علاوه‌برآن تعداد لایه‌ها، ضخامت و ابعاد ایزوگام هم‌بسته به نیازهای شما متفاوت خواهد بود.

نکته‌ی آخر در استعلام قیمت و نصب ایزوگام هم بررسی گارانتی است. به‌دقت بررسی کنید که آیا محصول شامل گارانتی می‌شود؟ مدت‌زمان آن چقدر است و چه عواملی شامل گارانتی و ضمانت هستند.

جمع‌بندی

در این مطلب به ارائه توضیحاتی مختصر و مفید در زمینه نصب ایزوگام پرداختیم. اقدام برای خرید و نصب ایزوگام به‌تنهایی، می‌تواند برای شما سردرگم‌کننده باشد. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این زمینه از شرکت ایزوگام سپهر کمک بگیرید. شرکت ایزوگام سپهر سال‌هاست که به‌عنوان یکی از خوشنام‌ترین‌ها در زمینه‌ی ایزوگام فعالیت می‌کند و در تمامی مراحل از خرید ایزوگام باکیفیت گرفته تا بررسی و مشاوره برای نصب و اعزام کارشناس و کارگر برای نصب ایزوگام با شما همراه خواهد بود.

بهتر است برای دیدن فیلم های مربوط به قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام، عضو کانال رسمی شرکت ایزوگام سپهر در آپارات شوید.

تماس با ما فقط در تهران