قیمت هر یک متر ایزوگام دلیجان

قیمت هر یک متر ایزوگام دلیجان ،امروزه ایزوگام یکی از پرکاربردترین و رایج ترین محصولات مورد استفاده افراد در سراسز جهان می‌باشد. ایزوگام در انواع مختلفی تولید و ساخته و توسط فراد به کار گرفته میشوند. قیمت ایزوگام متناسب با نوع آن نیز متغیر است. استعلام قیمت ایزوگام کار سختی نیست و با جستجو در گوگل و پرس وجواز شرکت‌های تولیدکننده ایزوگام به راحتی میتوان قیمت آن را تخمین زد و محصول را خریداری کرد.

 

ایزوگام در انواع مختلف دارای ویژگی‌ها و کاربردهای متنوعی می‌باشد. در واقع با توجه به نوع کاربری ایزوگام کاربرد آن نیز متفاوت است. از طرف دیگر قیمت ایزوگام متناسب با کیفیت و کاربرد آن سنجیده می‌شود.

ایزوگام به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و وزن سبک بسیار مستحکم و در برابر شرایط آب و هوایی و ضربات مقاوم است. در واقع ایزوگام یک عایق رطوبتی از پیش ساخته شده محسوب می‌شود که از ورود نم و رطوبت به محل مورد نظر جلوگیری میکند.

در سال‌های گذشته استقبال زیادی از تولید، ساخت و نصب ایزوگام شده است.

 

یکی از مهم‌ترین مشکلات ساختمان‌ها و سازه‌ها بروز نم و رطوبت از دیواره‌ها و پشت بام به این مکان می‌باشد که در اکثر مواقع خسارات زیادی متوجه ساختمان میشود. یکی از راه‌های مقابله با این مشکل استفاده از ایزوگام است. در واقع قیمت ایزوگام نسبت به سایر محصولات برای حل این مشکل مناسبتر است. از این عایق رطوبتی می‌توان در همه‌ی مراحل ساخت ساختمان استفاده کرد.

 

در واقع ایزوگام یک پوشش مناسب از جنس الیافهای مصنوعی و قیر است که به آن خاصیت چسبندگی و مقاومت داده است. استفاده از قیر در ایزوگام باعث شده تا از نفوذ آب و رطوبت به مکان جلوگیری شود.

ایزوگام یک فناوری مدرن و به روز در جهت ایمن سازی مکان‌هایی مانند ساختمان در برابر رطوبت، نم زدگی، نفوذ آب و به طور کلی شرایط آب و هوایی می‌باشد.

 

امروزه ایزوگام در انواع متعددی ساخته شده که هر کدام فایده و مزیت خاص خود را دارند و متناسب با این خاصیت قیمت ایزوگام هم فرق می‌کند. در واقع قیمت ایزوگام با توجه به نوع کاربری آن سنجیده می‌شود. لیست قیمت ایزوگام از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده علاوه بر تعیین قیمت نوع کاربری ایزوگام را نیز به شما معرفی خواهد کرد.

ایزوگام یک پوشش و عایق از جنس منسوجات مصنوعی می‌باشد. یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام فویل دار است که بیشتر برای پوشش و عایق سازی پشت بام اماکن و ساختمان ها استفاده میشود.

 

ایزوگام فویل دار در برابر گرما و تور خورشید بسیار مقاوم است‌. این ویژگی باعث شده تا در بیشتر پشت‌بام‌ها از ایزوگام فویل دار استفاده شود. بر خلاف قیر گونی های قدیمی که در پشت بام خانه ها استفاده میشد و در برابر گرما و نور خورشید مقاوم نبود، ایزوگام در برابر گرمای خورشید نرم نمی‌شود و مثل روز اول استحکام خود را حفظ می‌کند.

 

از طرف دیگر ایزوگام خاصیت حلال بودن را ندارد. در واقع ایزوگام در حلال های نفتی حل نمی‌شود.

 

به طور کلی می‌توان گفت ایزوگام یک عایق رطوبتی بسیار با کیفیت ایست که می‌تواند در مکان‌های مختلفی نصب شود. از جمله کاربردهای مهم ایزوگام می‌توان به کارگیری آن در تونل‌ها و شدها را مثال زد. استفاده از ایزوگام در تونل‌ها باعث می‌شود تا مانع نفوذ آب به هنگام باران یا برف شده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می‌شود.

 

همچنین استفاده از ایزوگام در لوله‌های نفت و گاز بسیار کاربردی است. ویژگی چسبندگی و عایق بودن ایزوگام سبب میشود تا از نشتی انرژی از لوله‌های نفت و گاز جلوگیری شود.

 

به کارگیری ایزوگام در سردخانه ها نیز مورد توجه بسیاری از صاحبان کار قرار گرفته است. با توجه به اینکه مواد غذایی به طور طولانی مدت در سردخانه نگهداری می‌شوند باید از بروز و درز هوای سرد به بیرون جلوگیری شود. استفاده از ایزوگام بهترین راه حل برای حل این مشکل است‌.  با توجه به ویژگی عایق بودن ایزوگام به کارگیری آن در سردخانه موجب نگه داشتن هوا در یک فضای بسته می‌شود و از بروز هوای سرد به بیرون جلوگیری می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین