قیمت ایزوگام در شهرقدس تهران با نصب

قیمت ایزوگام در شهرقدس تهران با نصب /  قیمت ایزوگام ، شهر قدس یکی از شهرستان های غرب تهران است که در بیست کیلومتری بزرگراه فتح واقع شده است. این شهر از جنوب با شهرستان شهریار و باغستان، از شرق با منطقهٔ چیتگر، از غرب با شهرک اندیشه و از شمال با وردآورد همسایه است.

قیمت ایزوگام دلیجان در شهرقدس

فاصلهٔ شهر قدس تا تهران حدود ۳۲ کیلومتر است. شهر قدس در سال ۱۳۶۸ شمسی تاسیس شده است. این شهر تا قبل از این سال، تحت نام قلعه حسن خان شناخته می‌شد. دلیل نام‌گذاری آن به قلعه حسن خان وجود دو قلعه دروازه مانند در شهر بود که مالک آن حسن خان نام داشت. در ادامه این مطلب، بیشتر با محله شهرقدس و امکانات آن آشنا می‌شوید.

امروزه شهر قدس امکانات جمعیتی ، سکونی و تجری مناسبی دارد . وضعیت شهر قدس برای سکونت مهاجران و کارگران این شهر به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و امکانات خوب رفاهی، آموزشی و درمانی بسیار مناسب است.

می‌توان از طریق ایستگاه مترو وردآورد در خط ۵ به حوالی ۱۰ کیلومتری شهرقدس رسید. همچنین با استفاده از قطارهای حومه‌ای که از تهران به مقصد هشتگرد و قزوین و کرج حرکت می‌کنند، دسترسی به شهرقدس امکان‌پذیر است.

شهرقدس ۵ بلوار مهم و اصلی به نام‌های بلوار انقلاب، بلوار تولیدگران،‌ بلوار امام حسین، بلوار کلهر و بلوار امامزاده دارد که جزو بزرگترین بلوارهای این شهر محسوب می‌شوند. خیابان طالقانی، خیابان ولیعصر و خیابان شریعتی نیز از جمله خیابان‌های مهم این شهر هستند.

 

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در شهر قدس

قیمت ایزوگام  فروش و نصب ایزوگام در تهران تخصص ماست ، شرکت ایزوگام سپهر بیشتر از 15 سال است که در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در شهر قدس و تمامی مناطق و محلات تهران بزرگ فعال است . نصب ایزوگام نیاز به تخصص و مهارت خاص داشته و در صورت نصب غیر اصولی ایزوگام مطمئنا طول عمر مفید این عایق رطوبتی بسیار کمتر از میزان ایده آل خواهد بود .

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در شهر قدس

نصب ایزوگام در سریعترین زمان با بهترین کیفیت به همراه 10 سال ضمانت نامه بدون قید و شرط 7 سال بیمه نامه ایران در شهر قدس تهران توسط نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام سپهر، نمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان ، لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام دلیجان در شهرقدس

قیمت ایزوگام دلیجان در شهرقدس بدون اجرت نصب با ارزانترین قیمت توسط شرکت ایزوگام سپهر با ارسال رایگان در تمامی مناطق و محلات تهران برزرگ ، جهت آگاهی و اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت رول ایزوگام و همچنین اطلاع از آخرین قیمت ایزوگام بدون نصب با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید . و یا به بخش استعلام آنلاین قیمت ایزوگام دلیجان مراجعه فرمایید .

قیمت ایزوگام دلیجان در شهرقدس با نصب و بدون نصب

قیمت ایزوگام ، استعلام آنلاین

قیمت ایزوگام ، در وب سایت شرکت ایزوگام سپهر استعلام قیمت ایزوگام بصورت آنلاین امکان پذیر است ، برای دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد117 و آگاهی از قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا در تهران لطفا به بخش قیمت روز ایزوگام مراجعه نمایید .

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد117 در شهرقدس

شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان از معتبر ترین و خوشنام ترین کارخانجات تولید ایزوگام در ایران می باشد که با بهره گیری ازآخرین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید انواع ایزوگام تک لایه ساده پودری ، دولایه فویلدار آلومینیومی با نشان استاندارد و کیفیت بسیار بالا نموده است ، انواع ایزوگام بام گستر دلیجان با استفاده از قیر پلیمری با عیار و خلوص بالا و الیاف تیشو با بهترین کیفیت تولید می گردد .

ایزوگام بام گستر دلیجان دارای استحکام کششی بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی بوده و به دلیل مقاومت و دوام عالی در برابر سرما و گرما از این ایزوگام می توان برای عایق کاری تمامی بخش های ساختمان از پی و فوندانسون گرفته تا ایزوگام دیوار و پشت بام استفاده نمود . جهت دریافت قیمت ایزوگام بام گستردلیجان لطفا به صفحه استعلام قیمت ایزوگام مراجعه فرمایید .

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین