قیمت ایزوگام در زعفرانیه تهران

قیمت ایزوگام در زعفرانیه تهران / محله زعفرانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است.

این محله که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، بافتی شبه روستایی داشته و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد.

زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران به شمار می‌آید.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود.

زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۴،۴۲۵ نفر بوده‌است.

اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در زعفرانیه

قیمت ایزوگام فروش و نصب ایزوگام در محله زعفرانیه تهران تخصص ماست ، شرکت ایزوگام سپهر بیشتر از 15 سال است که در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در زعفرانیه و تمامی مناطق و محلات تهران بزرگ فعال است . نصب ایزوگام نیاز به تخصص و مهارت خاص داشته و در صورت نصب غیر اصولی ایزوگام مطمئنا طول عمر مفید این عایق رطوبتی بسیار کمتر از میزان ایده آل خواهد بود .

نصب ایزوگام در سریعترین زمان با بهترین کیفیت به همراه 10 سال ضمانت نامه بدون قید و شرط 7 سال بیمه نامه ایران در شهر قدس تهران توسط نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام سپهر، نمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان ، لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در زعفرانیه تهران تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام دلیجان در زعفرانیه تهران

قیمت ایزوگام دلیجان در زعفرانیه بدون اجرت نصب با ارزانترین قیمت توسط شرکت ایزوگام سپهر با ارسال رایگان در تمامی مناطق و محلات تهران بزرگ ، جهت آگاهی و اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت رول ایزوگام و همچنین اطلاع از آخرین قیمت ایزوگام بدون نصب با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید . و یا به بخش استعلام آنلاین قیمت ایزوگام دلیجان مراجعه فرمایید .

لیست قیمت ایزوگام جدید

قیمت ایزوگام ، در وب سایت شرکت ایزوگام سپهر استعلام قیمت ایزوگام بصورت آنلاین امکان پذیر است ، برای دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد117 و آگاهی از قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا در تهران لطفا به بخش قیمت روز ایزوگام مراجعه نمایید .

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد117 در زعفرانیه تهران

شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان از معتبر ترین و خوشنام ترین کارخانجات تولید ایزوگام در ایران می باشد که با بهره گیری ازآخرین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید انواع ایزوگام تک لایه ساده پودری ، دولایه فویلدار آلومینیومی با نشان استاندارد و کیفیت بسیار بالا نموده است ، انواع ایزوگام بام گستر دلیجان با استفاده از قیر پلیمری با عیار و خلوص بالا و الیاف تیشو با بهترین کیفیت تولید می گردد .

ایزوگام بام گستر دلیجان دارای استحکام کششی بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی بوده و به دلیل مقاومت و دوام عالی در برابر سرما و گرما از این ایزوگام می توان برای عایق کاری تمامی بخش های ساختمان از پی و فوندانسون گرفته تا ایزوگام دیوار و پشت بام استفاده نمود . جهت دریافت قیمت ایزوگام بام گستردلیجان لطفا به صفحه استعلام قیمت ایزوگام مراجعه فرمایید .

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین