قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران

قیمت ایزوگام ، لیست قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران ، استعلام قیمت روز انواع ایزوگام ، قیمت ایزوگام دلیجان با نصب  ، قیمت روز ایزوگام درب کارخانه تنها از طریق سامانه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام در وب سایت ایزوگام سپهر .

قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران

 

معرفی ایزوگام بام گستر اصل تهران

ایزوگام بام گستر اصل تهران یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ایزوگام و انواع عایق رطوبتی در ایران است که در کارخانه ای در شهرک صنعتی ساوه فعال بوده و انواع ایزوگام ساده ، ایزوگام فویل دار ، ایزوگام طرح دارا را با بهترین کیفیت و نشان استاندارد ملی تولید و صادر می نماید .

شرکت ایزوگام بام گستر اصل با شماره ثبت ۳۷۰ در سالهای اخیر با تغییر نام ایزوگام بام گستر اصل تهران به حفاظ بام میهن به دلیل شباهت اسمی با بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ تولیدات خود را افزایش وایزوگام دولایه نوعAبرای کلیه مناطق را با ضمانت ۱۰ ساله وبیمه ۵ ساله وقیر اصلاح شده از نوعBPPوBOFبا وزن ۴۲ کیلو مقامو وبا دوام را به بازار عرضه میکند.

 

مشخصات ایزوگام بام گستر اصل تهران

هر ایزوگام خوب و مرغوب دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید . ایزوگام بام گستر اصل تهران نیز یک از بهترین انواع ایزوگام با کیفیت بسیار بالا ست که دارای مشخصات و ویژگی های زیر است .

  • داراری علامت استاندارد
  • پابداری حرارت
  • نفوذ ناپذیری در برابر آب
  • مقاومت در برابر اشعه UV
  • انعطاف پذیری در برابر سرما
  • ضخامت و وزن استاندارد

لیست قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران

قیمت ایزوگام ، با توجه به اینکه شرکت بام گستر اصل دارای نمایندگی های متعددی در سطح کلان شهر تهران می باشد ، شما میتوانید ایزوگام اصل را از شرکت ایزوگام سپهر با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و محصولات این شرکت را با کمترین قیمت و با خدمات ویژه دریافت کنید. همچنین شما میتوانید بعد از نصب ایزوگام ضمانت نامه خود را دریافت کنید و خیال خود را بابت اصل بودن ایزوگام راحت کنید چرا که هیچ شرکتی ایزوگام تقلبی را ضمانت نمی کند. شما میتوانید با تماس با مجموعه ایزوگام سپهر لیست قیمت محصولات ایزوگام بام گستر و سایر شرکت های مطرح تولید کنند ایزوگام را از مشاوران ایزوگام سپهر دریافت کنید و در کنار ان از خدمات مشاوره خریدو بازدید رایگان از محل نیز استفاده کنید
لیست قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام  با آبدیت روزانه در ایزوگام سپهر

برای دریافت آخرین قیمت ایزوگام مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام

 

استعلام قیمت ایزوگام بام گستر اصل ثبت 370

قیمت ایزوگام ،محصولات شرکت ایزوگام بام گستر اصل در تمامی نقاط ایران دارای نمایندگی پخش و نصب می باشد. محصولات پودری و فویلدار این کارخانه با توجه به تعداد رول مورد استفاده، بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز ایزوگام دلیجان و سفارش یا خرید ایزوگام بام گستر اصل می توانید ما تماس بگیرید.

در وب سایت شرکت ایزوگام سپهر ، می توانید بهترین قیمت را برای این محصول مشاهده و انتخاب نمایید، این شرکت در تمامی نقاط تهران نمایندگی داشته و در اسرع وقت امور مربوط به فروش و نصب ایزوگام را انجام داده و ضمانت نامه های اجرا و کیفیت را برای شما ارسال می کند.

کافی است برای هرگونه مشاوره رایگان در زمینه های قیمت ایزوگام و یا نصب ایزوگام و خدمات قیرگونی و آسفالت با ما تماس بگیرید.

بروز ترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست  قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

 

آخرین وضعیت قیمت ایزوگام دلیجان ،لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین