ترمیم ایزوگام فرسوده درتهران

ترمیم ایزوگام فرسوده درتهران / ترمیم ایزوگام پشت بام / ترمیم ایزوگام فوری / ترمیم ایزوگام قدیمی و فرسوده / هزینه ترمیم و تعمیرات ایزوگام در تهران / قیمت تعمییر ایزوگام در سال 1402 .

عوامل موثر در معیوب شدن ایزوگام

ایزوگام ،گذشت زمان ، خراشیدگی و یا سوراخ شده ایزوگام توسط اجسام تیز ، شکستگی و ترک خوردگی در اثر سرما و گرمای شدید و از همه مهمتر نصب نا صحیح ایزوگام توسط نصابان غیر حرفه ایی و عدم بندکشی و درزگیری دقیق لایه ها از مهمترین عواملی هستند که موجب نفوذ و نشت آب از روزنه های بوجود آمده به داخل ساختمان میشوند .

ایزوگام

در زمان نصب ایزوگام لبه بیرونی هر ورق حدود 10 سانتیمتر روی ورق قبلی قرار داده می شود . با حرارت دادن این ناحیه هر دو ورق ایزوگام بهم هم دوخته می شوند تا از نفوذ آب از محل اتصال لایه ها جلوگیری شود . حال اگر عمل درزگیری و دوخت لایه ها بدرستی انجام نگیرد ، از فاصله بین دولایه ایزوگام آب به راحتی عبور نموده و وارد خانه می شود .

ورود و نفوذ آب معمولا هزینه سنگین عیب یابی ، نشت یابی ، ترمیم و تعویض ایزوگام فرسوده و معیوب و همچنین هزینه ترمیم اجزای داخلی نظیر گچ سقف و رنگ و نقاشی ساختمان را بر دوش مالک تحمیل می نماید .

چگونه ایزوگام فرسوده را ترمیم یا تعویض نماییم ؟

ایزوگام ، نشت یابی و عیب یابی و ترمیم ایزوگام های معیوب و یا تعویض ایزوگام های قدیمی و فرسوده یک کارکاملا تخصصی است که می باید توسط نصابان باتجربه و حرفه ایی صورت پذیرد .

پیدا نمودن محل دقیق نشتی و وصله کردن ایزوگام ، کندن ایزوگام قدیمی و زیرسازی مناسب برای نصب ایزوگام جدید به مراتب دشوارتر از نصب و اجرای ایزوگام از ابتدا می باشد.

هزینه تعمیرات ایزوگام
هزینه تعمیرات ایزوگام در تهران

انجام خدمات نصب و تعمیرات ایزوگام در تهران

شرکت ایزوگام سپهر یکی از شرکت های با تجربه چندین ساله در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران می باشد که با دراختیار داشتن مجرب ترین و با تجربه ترین نصابان آماده انجام کلیه امورعایقکاری ساختمان ، نصب و اجرای ایزوگام ، عیب یابی و ترمیم و تعویض ایزوگامهای فرسوده در تمامی مناطق 22 گانه تهران می باشد .

دیگر لازم نیست نگران نشت و چکه کردن آب از سقف خانه باشید ما به شما تضمین میدهیم . قیمت ایزوگام و همچنین قیمت نصب ایزوگام و هزینه تعمیرات ایزوگام های فرسوده را میتوانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین ایزوگام سپهر جویا شوید .

هزینه نصب  و ترمیم ایزوگام

هزینه تعمیر و ترمیم ایزوگام بستگی به حجم خرابی و فرسودگی ایزوگام ، نیاز به زیر سازی ، نیاز به کندن ایزوگام قدیمی و جایگزینی آن با نصب ایزوگام جدید دارد . در عین حال که این هزینه ممکن است کاملا توافقی بین کارفرما و مجری نصب ایزوگام باشد ، ولی کاملا قابل برآورد دقیق و کارشناسی می باشد .

با حضور کارشناسان با تجربه در محل ضمن نشت یابی و تخمین و برآورد حجم خرابی ایزوگام ، تمامی امکانات لازم برای ترمیم و قیمت تک تک آنها نسبت به متراژ کار بررسی شده و با در نظر گرفت قیمت ایزوگام به نرخ روز در بازار هزینه کلی و تمام شده به کارفرما اطلاع داده می شود .

هزینه نصب ایزوگام چقدر است

در هزینه نصب ایزوگام دو فاکتور مهم و اساسی نقش تعیین کننده دارد . نخست نوع ایزوگام انتخابی که معمولا می تواند ایزوگام تک لایه ساده ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام طرح دار باشد که هر کدام نسبت به برند و کیفیت آن قیمت مشخصی نیز دارند . دومین عامل مهم در هزینه نصب ایزوگام ، متراژ و مساحت محل نصب می باشد . از آنجا که دستمزد نصب ایزوگام بصورت متر مربع در واحد سطح انجام می گیرد ، لذا مساحت نقش مهمی در برآورد هزینه کلی و تمام شده در نصب و اجرای ایزوگام دارد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر ماس بگیرید .

وب سایت ایزوگام سپهر نامی آشنا در مرورگر گوگل.

 

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین