بهترین قیمت ایزوگام در تهران

بهترین قیمت ایزوگام در تهران/  باید بپذیریم که امروزه بای انجام کار عایقکاری و ایزوله نمودن ساختمان ، چه به لحاظ صرفه اقتصادی و چه به لحاظ کارایی و بازدهی و طول عمر و نیز از نظر پاکی زیست محیطی بهترین گزینه ایی پیش رو استفاده از ایزوگام می باشد .

ایزوگام یک ورق ساخته شده از قیر و الیاف تیشو و پلی استر می باشد که ضخامتی بین 3 تا 5 میلیمتر داشته و عرض آن حدود یک متر و طول هر ورق 10 متر می باشد .

امروزه کارخانجات فراوانی در زمینه تولید انواع ایزوگام فعالیت می نمایند . ایزوگام های تولید شده با برندهای متنوع و کیفیت های متفاوت جهت بهره گیری و استفاده در مصارف مختلف تولید و وارد بازار می شوند . به خاطر داشته باشید که هنگام خرید ایزوگام ، علاوه بر توجه به کیفیت حتما ایزوگامی را انتخاب نمایید که مناسب کار شما باشد . برای داشتن یک انتخاب درست حتما تا انتهای این مقاله ازسوی ایزوگام سپهر با ما همراه باشید .

 

ایزوگام استاندارد چیست و چه خصوصیاتی دارد ؟

تا کنون مشخصات بسیاری برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت و استاندارد توسط کارشناسان ارائه شده است که ما در این مقاله جهت آگاهی بیشتر به بخشی از آنها اشاره می نماییم .

  • وزن رول ایزوگام خوب باید بین 40 تا 42 کیلوگرم باشد.
  • ضخامت لایه ایزوگام مرغوب بین 3.5 میلیمتر تا 5.5 میلیمتر می باشد .
  • ایزوگام مرغوب و با کیفیت از قیر پلیمری  BPP با الیاف تیشو درجه یک تولید می شود .
  • ایزوگام استاندار می باید تحمل درجه حرارت منفی 5 درجه سانتیگراد تا مثبت 120 درجه سانتیگراد را داشته باشد .
  • انعطاف پذیری بالا یکی دیگر از مشخصات ایزوگام استاندارد میباشد . خاصیت انعطاف پذیری کمک میکند تا ورق ایزوگام در شرایط مختلف و نوسانات حرارتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود .

برای تست این مشخصه می توانید یک تکه کوچک ایزوگام را توسط دستان خود خم نموده و دوباره به حالت اولیه برگردانید.

 

بهترین ایزوگام کدام است؟

بهترین قیمت ایزوگام در تهران ،همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شده ، ممکن است بهترین ایزوگام نسبت به نوع مصرف و نیاز شما بسیار متفاوت باشد و حق بدهید که ما نتوانیم مستقیما یک ایزوگام خاص را در اینجا به نام بهترین ایزوگام معرفی نماییم .

محل و سطحی که شما تصمیم به نصب ایزوگام روی آن دارید می تواند انتخاب شما را تغییر دهد . مثلا بهترین ایزوگام برای پشت بام ، بهترین ایزوگام برای شیروانی ، بهترین ایزوگام برای سرویس بهداشتی ، بهترین ایزوگام برای استخر،بهترین ایزوگام برای دیوار ، بهترین ایزوگام مناطق سردسیر،بهترین ایزوگام مناطق گرمسیر و… اینها همه مولفه هایی هستند که باید درزمان انتخاب بهترین ایزوگام در نظر داشته باشید .

با ذکر تمامی موارد بالا اگر بخواهیم چند برند ایزوگام را به عنوان بهترین ایزوگام در ایران معرفی نماییم که هم دارای مشخصات استاندارد باشند و هم قیمت بسیار مناسب و دوام و طول عمر بالایی داشته باشند می توانیم به ایزوگام های زیر اشاره نماییم :

1 : ایزوگام بام گستر دلیجان

یکی از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده با کیفیت بسیار بالا و نشان ملی استاندارد . برای دریافت قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان به صفحه استعلام قیمت ایزوگام مراجعه نمایید .

2 : ایزوگام شرق مشهد کد ثبت 6736

ایزوگام شرق مشهد نیز یکی از برندهای بسیار با کیفیت و با کارایی مطمئن می باشد که می توانیم در این بخش به عنوان بهترین ایزوگام معرفی نماییم . برای دریافت قیمت ایزوگام شرق مشهد کلیک کنید .

3 : ایزوگام صدف گستر دلیجان

بهترین تولید ایزوگام را می توانید در ایزوگام صدف گستر دلیجان مشاهده نمایید. پنج و نیم میلیمتر ضخامت لایه ایزوگام تولید شده از بهترین مواد اولیه . کیفیت های بی نظیر با ضمانت نامه 20 ساله می تواند انتخابی درست برای شما باشد . جهت دریافت قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان با ما تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام با نصب در تهران

قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام دلیجان ، بروزترین قیمت ایزوگام با نصب در تهران ، قیمت بهترین ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام . اینها هم کلماتی هستند که بصورت روزانه هزاران بار در مرورگر گوگل سرچ می شوند .

در اینجا لازم است به این مورد اشاره نماییم که قیمت ایزوگام با نصب ارتباط مستقیم با متراژ و مساحت محل نصب و میزان ایزوگام مصرفی دارد . پیشنهاد ما این است که همواره برای دریافت قیمت به یک شرکت معتبر و با سابقه مراجعه نمایید .

شرکت ایزوگام سپهر با بیش از 15 سال تجربه و سابقه مفید در فروش و نصب ایزوگام در تمامی مناطق تهران و کرج ، با در اختیار داشتن تیم کاری بسیار حرفه ایی آماده است تا انجام کار نصب ایزوگام و عایقکاری خانه یا محل کار شما را در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت و البته کمترین هزینه نصب اجرا نماید . 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و صدها پروژه کاری انجام شده با رضایت کامل مشتری ، پشتوانه کار ماست .

4.9/5 - (31 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین