ایزوگام طرحدار برای استخر /قیمت خرید

ایزوگام طرح دار ، جدید‌ترین نسل عایق‌های رطوبتی می‌باشد که دارای مقاومت بالا وهمچنین طول عمربیشتری نسبت به انواع دیگر ایزوگام دارد. ازانواع عایق ایزوگام جهت عایق ضد رطوبت استفاده می‌شود وهمینطورموجب زیباسازی محیط می‌شود. ایزوگام‌های طرح دار با بروز‌ترین تکنولوژی روزدنیا طراحی و تولید می‌شود و طرح‌های بسیارگوناگونی دارد. ایزوگام پشت بام و نمای ساختمان بجزاینکه باید درمقابل نم ورطوبت مقاوم باشند، بهتراست زیبایی ظاهری هم داشته‌باشند.

ایزوگام طرح دار ، جدید‌ترین نسل عایق‌های رطوبتی

 

ایزوگام طرح دار / ازمهم‌ترین تولیدات کارخانه‌ای تولید عایق‌های رطوبتی استخراست. عایق‌های رطوبتی مخصوص استخر‌ها براساس نوع کاربرد استخر با یکدیگرتفاوت دارند، ولی همگی با داشتن تعداد لایه‌ها و ضخامت بالا به صورتی طراحی و تولید شده‌اند که بهترین کیفیت وماندگاری وعمررا داشته‌باشند.

ایزوگام‌های طرح دار استخری از بهترین تولیدات ایزوگام استخر به حساب می آیند، که می‌تواند با ارائه کیفیت بالا و زیبایی متناسب، خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهد.

 

استعلام قیمت ایزوگام درهر رول عایق رطوبتی استخری از نوع طرح دار، متناسب با نوع برند و تفاوت طرح، می‌تواند قیمتهای مختلفی هم داشته‌باشد.

 

کیفیت هم یکی ازعوامل مهم وتعیین کننده قیمت محصول می‌باشد.

 

ایزوگام‌ها بر اساس کیفیت به دو گروه تقسیم می‌شوند:

 

۱. ایزوگام پلیمری

۲. ایزوگام اکسیده

 

تفاوت ایزوگام پلیمری واکسیده درآن است که ایزوگام‌های پلیمری از قیرهای باکیفیت ومواد اولیه با کیفیت تولید می‌شوند ودارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه اکسیده می‌باشد.

 

بجزکیفیت ایزوگام‌های رنگی وطرحداردر نمونه‌های تک لایه و دولایه تولید می‌شوند که همین امرموجب ایجاد اختلاف دراستعلام قیمت ایزوگام می‌شود.

 

ایزوگام‌های تک لایه، نازک تروانعطاف پذیرترهستند. این نوع ایزوگام‌ها ارزانتر ازایزوگام‌های دو لایه طرح دارباهمان کیفیت تولید می‌باشند.

ایزوگام‌های طرح داراستخری معمولابارنگ آبی عرضه می‌شوند.

 

 

استعلام قیمت ایزوگام طرح دار

 

ایزوگام رنگی طرح دار، در کارخانه ایزوگام دلیجان تولید شده وبه بازارعرضه می‌شود. با توجه به طرحهای مختلف وگوناگونی که تولید می‌شود کاربرد و استعلام قیمت ایزوگام طرح دار هم متفاوت می‌باشد. درایزوگام طرحدار، فویل نقش مهمی‌دارد. زیرا ایزوگام فویل دار رنگی همانگونه که می دانید به وسیله فویل با ضخامت ۳۰ الی۳۵ میلیمتر روکش می‌شود. قیمت قیرونوسانات آن وهمچنین وزن وضخامت رول‌های ایزوگام باعث تفاوت درکیفیت وقیمت ایزوگام رنگی طرحدارمی‌شوند.

 

ایزوگام طرحداردارای استاندارد پلیمری است ومبنای قیمت این ایزوگام ها، بر فروش عمده از در کارخانه می‌باشد.

 

ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان

 

یکی از عواملی که در زیباسازی شهرها مورد توجه است؛ نمای ساختمانها می‌باشد. این مسئله اصلی‌ترین عامل در جذابیت و زیبایی شهر بزرگی همانند تهران ودیگرشهرها محسوب می‌شوند. برای نمای دیوارها، استفاده از تیزوگام طرحدار توصیه می‌شود. ایزوگام آجرنما و ایزوگام طرح چوب ازکاربردی‌ترین نوع ایزوگام‌ها هستند. شما می‌توانید ایزوگام‌های طرحداررا با مشاوره کارشناسان واحد فروش ما خریداری نمایید.

 

ایزوگام طرح داراستخری

 

همانطور که اشاره کردیم یکی از کاربردهای ایزوگام طرح دار در استخرها است که علاوه بر افزایش کارایی که به ایزوگام می‌دهد و جلوگیری از رطوبت می‌کند ظاهری متفاوت و زیبایی دارد. به خاطر همین تفاوتی که در شکل ظاهری ایزوگام است دراستخرها استفاده می‌شود.

 

ایزوگام‌های طرح داراستخری به استخرها نمای دیگری می‌دهد و در زیباسازی اولیه استخر‌ها کاربرد دوچندانی دارد.

 

کارایی ایزوگام طرح دار استخری

 

ایزوگام کردن استخرها فقط یک روش برای انجام عایق بندی نیست، بلکه می‌بایست پیش از ایزوگام کردن شرایط را بررسی کنیم، زیراممکن است ایزوگام پاسخگوی محل مورد نظرشما نباشد و کارایی چندانی نداشته‌باشد.

 

پس درانتخاب برند تولید کننده ایزوگام برلی استعلام قیمت ایزوگام ، دقت کافی را داشته‌باشید تا با بررسی‌های کارشناسانه و حرفه‌ای به شما خریدارمحترم بهترین پیشنهادها را برای عایق کاری استخر بدهیم.

 

به این مورد هم توجه داشته‌باشید که حتماً می‌بایست پیش ازبهره وری ازایزوگام‌های طرحدار محل مورد نظر را بررسی کرده و اگر آنجا نیاز به زیرساخت داشته‌باشد انجام داده شود تا ازمشکلاتی که ممکن است برایتان هزینه‌های سنگینی ایجاد کند پیشگیری کرد.

 

بخصوص در استخرها می‌یایست ایزوگامی را بکار برد تا آب استخر به لایه‌های زیرین و پایینی نفوذ پیدانکند وآن را به سمت درستی هدایت کند.

در تولیدواستعلام قیمت ایزوگام‌های طرح دار، استفاده ازفویل نقش بسیارمهمی را ایفامی‌کند که برروی قیمت ایزوگام اثرمی‌گذارد.

انتخاب کردن ایزوگام مناسب برای استخر با توجه به زیبایی ظاهروهمچنین کیفیت عایق از اهمیت فراوانی برخورداراست. استعلام قیمت ایزوگام طرحدار استخری با فروش عمده و بدون واسطه، حاشیه سود فراوانی رابرای خریداران به ارمغان خواهدآورد.

 

ایزوگام طرحداراستخر، برای پوشش دهی سایر سطح‌ها واستخر‌های کشاورزی وهمچنین استخرهای تفریحی بسیارمناسب است. نصب صحیح ایزوگام دراستخر یکی دیگراز مواردی است که با انجام دادن دقیق آن، طول عنر وماندگاری ایزوگام افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین