تفاوت ایزوگام طرحدار با ایزوگام های معمولی

تفاوت ایزوگام طرحدار و معمولی / تفاوت ایزوگام طرحدار صادراتی / تفاوت ایزوگام طرحدار قیمت روز / تفاوت ایزوگام طرحدار چمنی / تفاوت ایزوگام طرحدار جدید با معمولی .

نصب ایزوگام طرحدار درتهران

تفاوت ایزوگام طرحدار با ایزوگام های معمولی

تفاوت ایزوگام طرحدار ،لازم است تا برای عایقکاری و ایزوله نمودن بعضی از سطوح و اجزای داخلی یا خارجی ساختمان از موادی استفاده نمود تا علاوه بر مقاومت و نفوذ ناپذیری بالا در برابر آب و رطوبت ، به زیبا سازی فضای ساختمان نیز کمک نماید . ایزوگام دیوارها و نمای ساختمان ، ایزوگام سقف شیروانی ، ایزوگام استخر و ایزوگام کانالهای آب رسانی از مهمترین مواردی هستند که برای عایق بندی آنها می توان از انواع ایزوگام رنگی و طرحدار بهره برد.

ایزوگام طرحدار یکی از انواع ایزوگام می باشد که توسط فویل های آلومینیومی با رنگ و طرح های بسیار زیبا روکش شده است . تنوع در طرح و رنگ انواع ایزوگام های رنگی و طرحدار به صورتی است که می توان از آن برای عایق نمودن بخش های بیرونی و نمای ساختمان با سلیقه های مختلف استفاده نمود .

ایزوگام طرحدار و رنگی از نظر مواد اولیه در تولید و نحوه تولید و یا کیفیت با دیگر انواع ایزوگام تفاوت چندانی ندارند . این نوع ایزوگام نیز مانند دیگر انواع ایزوگام از انواع قیر طبیعی پالایشگاهی یا قیر اکسیده و الیاف پشم شیشه و پلی استر ، با تعداد لایه های مختلف ساخته شده و برای مقاومت بیشتر در برابر نور خورشید و اشعه UV توسط یک لایه فویل آلومینیومی که وظیفه انعکاس و برگشت دادن نور و گرما را بر عهده دارد روکش شده است .

تا امروز کف و دیوارهای استخرها و دیوارهای نمای ساختمان به اجبار توسط ایزوگام های ساده عایقکاری می شد که از نظر ظاهری جلوه زشتی را برای ساختمان به همراه داشت . اما امروزه به کمک ایزوگام های طرحدار این نقص برطرف شده و می توان هر سطحی را با طرح و رنگ دلخواه خود ایزوگام نماییم .

قیمت ایزوگام طرحدار تقریبا با دیگر انواع برابر است و شاید تفاوت چندانی نداشته باشد . اما به هر حال بهتر است برای دریافت قیمت روز انواع ایزوگام رنگی و طرحدار با مشاوران شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

قیمت انواع ایزوگام طرح دار
قیمت روز ایزوگام رنگی و طرحدار
امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین