قیمت ایزوگام دلیجان

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان به صورت روزانه

ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از عایق‌های رطوبتی تولید داخل است که به دلیل داشتن محصولات متنوع از قبیل محصولات ساده و یا چهار لایه توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. قیمت عالی محصولات همراه با کیفیت بالای تولیدی باعث شده تا این محصول برتری خاصی نسبت به دیگر محصولات ارائه شده داشته باشد.

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان به صورت روزانه

همچنین کلیه خریداران می‌توانند به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و بابت این عایق رطوبتی قیمت پایینی را پرداخت کنند. قیمت ایزوگام  همراه با نصب بیشتر از قیمت ایزوگام به تنهایی بوده و در صورت خرید از درب کارخانه نیز می‌توان این محصول را با قیمت مناسبی تهیه کرد. برای دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان نیز می‌توان به کارخانه اصلی یا عاملیت‌های مجاز مراجعه نمود.

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان

بسیاری از خریداران در زمان خرید محصولات تولیدی این برند به لیست قیمت آن توجه ویژه‌ای دارند. برای خرید این نوع ایزوگام و تهیه لیست قیمت، می‌توان به مراکز معتبر به عنوان نمایندگی فروش مراجعه کرده و از قیمت‌های به روز مطلع شد.

 

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان در تهران

خرید محصولات تولید شده در کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان مزیت‌های زیادی برای خریداران به همراه دارد. یکی از آن‌ها قیمت عالی و خرید مستقیم از کارخانه است. همچنین کیفیت محصولات این کارخانه نسبت به محصولات تولیدی در کارخانه‌های دیگر به مراتب بالاتر بوده و این یک امتیاز مثبت برای شرکت تولید کننده و مشتریان آن محسوب می‌شود.

قیمت انواع ایزوگام بام گستر

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان، لیست قیمت محصولات کارخانه ایزوگام بام گستر شامل انواع محصولات تولیدی این کارخانه بوده که هر کدام به دلیل داشتن ویژگی‌های مناسب می‌توانند برای موارد مختلف مانند عایق سازی مورد استفاده قرار بگیرند. قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و نوع آن با توجه به موارد زیر دسته‌بندی می‌شود.

  • نوع و میزان قیر استفاده شده در هنگام تولید
  • نوعی ایزوگام بر اساس تعداد لایه‌های قرار گرفته در آن
  • الیاف تیشو، پلی استر و دیگر الیاف استفاده شده در ساخت ایزوگام
  • وزن و ضخامت ایزوگام

انواع ایزوگام تولید شده در کارخانه دلیجان

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان، کارخانه ایزوگام دلیجان انواع ایزوگام تک لایه، دو لایه و سه لایه را در دسته‌بندی‌های ساده، فویل‌دار و طرح‌دار به بازار عرضه می‌کند. بنابراین برای اینکه بتوانید عایق ایزوگام مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید، بهتر است از مشاوره‌های رایگان با واحد فروش برای دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان و انتخاب نوع محصول استفاده کنید. همچنین انواع ایزوگام دلیجان برای مناطق مختلف آب و هوایی نیز تولید می‌شوند.

نحوه محاسبه قیمت انواع ایزوگام دلیجان

با توجه به تنوع محصولات تولید شده در کارخانه دلیجان، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که قیمت این محصولات چگونه محاسبه شده و چه عواملی روی قیمت گذاری آن موثر هستند.

نحوه محاسبه قیمت انواع ایزوگام دلیجان

میزان و نوع قیر مصرف شده و قیمت عرضه آن می‌تواند روی قیمت ایزوگام دلیجان موثر باشد. از عوامل دیگر که روی قیمت این محصول موثر هستند، می‌توان به لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام، ضخامت و وزن رول‌ها، نوع پلیمر به کار رفته، کیفیت پلیمر، تولید انبوه، بارگیری، فروش با نصب و یا بدون نصب اشاره کرد.

مشخصات ایزوگام درجه یک دلیجان

  • ایزوگام درجه یک دلیجان باید دارای نشان استاندارد باشد.
  • ایزوگام‌های استاندارد اغلب دارای ابعاد مناسب و معینی بوده و به صورت یک در ۱۰ متر مربع تولید می‌شوند.
  • ایزوگام‌های استاندارد با حداقل ضخامت ۳.۵ میلی‌متر و با وزن حداقل ۳۷ کیلوگرم تولید می‌شوند.
  • ایزوگام‌های کیفیت‌دار اغلب با ضمانت‌نامه همراه بوده و از این جهت خیال خریداران در زمان خرید راحت خواهد بود.

متریال مورد استفاده در ساخت ایزوگام درجه یک

به طور کلی مواد اولیه ایزوگام شامل الیاف مصنوعی و مواد پلیمری است که پس از حرارت دادن می‌توانند روی سطوح مختلف چسبیده شوند. مواد به کار رفته در تولید ایزوگام بام گستر دلیجان شامل موارد زیر است:

  • قیر دمیده یا از نوع ۶۰/۷۰
  • الیاف شیشه یا الیاف مصنوعی از نوع تیشوی نخ‌دار
  • الیاف پلی استر از نوع سوزنی
  • مواد و پودر معدنی
  • مواد پلیمری از نوع پروپیلن
  • فویل آلومینیوم برای مدل‌های دارای فویل
  • چسب و باند مخصوص

نحوه دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان

لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان / امکان دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان و خرید عمده ایزوگام برای خریداران وجود داشته و همچنین می‌توان به صورت آنلاین و اینترنتی نیز از شهرهای مختلف برای خرید محصول اقدام کرد. شرکت ایزوگام سپهر یکی از مراکز معتبر برای فروش انواع ایزوگام دلیجان اصل بوده که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت بارگیری و تحویل این محصول را در محل برای مشتریان انجام دهد. خرید این محصول به صورت عمده، می‌تواند هزینه مشتریان را کمتر و قیمت آن را نیز به طور قابل توجهی کاهش دهد.

فیلم های مربوط به قیمت ایزوگام دلیجان را در کانال شرکت ایزوگام سپهر در نماشا مشاهده نمایید.

 

ارسال پاسخ

تماس با ما فقط در تهران