قیمت چسب ایزوگام/فروش چسب ایزوگام

قیمت چسب ایزوگام

قیمت چسب ایزوگام / احتمالا تاکنون ایزوگام را از نزدیک دیده باشید. در واقع ایزوگام دارای کاربردهای مختلفی است و برای محیط ها و مکان های مختلفی استفاده می شود. همچنین لازم است بدانید که برای نصب ایزوگام از تجهیزات مختلفی استفاده‌ می شود و چسب ایزوگام از مهم ترین ابزارهای لازم برای نصب ایزوگام است.

قیمت چسب ایزوگام / فروش در تهران

قیمت چسب ایزوگام / در حقیقت برخی از سطوح برای نصب شدن ایزوگام مناسب نیستند و به عبارتی بهتر شرایط لازم برای چسباندن ایزوگام بر روی آن ها وجود ندارد. به عنوان مثال آسفالتی که آسیب دیده و تخریب شده است، سطح های بتنی غیر صاف، لایه های ایزوگام قدیمی و فرسوده از جمله مواردی هستند که نصب ایزوگام بر روی آن ها صحیح نمی باشد.

در این گونه‌ مواقع برای اینکه بتوان میزان هزینه های پرداختی را کاهش داد و یا اینکه کارایی ایزوگام را افزایش داد، می توان از چسب ایزوگام برای آن استفاده کرد. در واقع می توان گفت چسب ایزوگام مخلوطی از قیر و امولسی فایر است که پس از اینکه خشک شود فقط قیر آن می ماند.

از مهم ترین ویژگی های چسب ایزوگام این است که دارای چسبندگی بسیار زیادی با ایزوگام است و همین امر نیز موجب می شود در نهایت نتیجه بسیار خوبی از نصب ایزوگام گرفت. از مزیت های چسب ایزوگام همچنین می توان به این امر اشاره کرد که به دلیل روان بودن به راحتی می تواند ترک ها و شکاف های موجود در سطح را پر کند.

قیمت چسب ایزوگام و اجرا در تهران

علاوه بر اینکه قیمت چسب ایزوگام و حتی قیمت ایزوگام  دلیجان نیز بسیار مناسب و به صرفه است اما فواید بی شمار آن ها موجب شده استفاده از آن ها بسیار کمک کننده باشد. لازم است بدانید که قیمت چسب ایزوگام که بسیار مناسب است اما استفاده از آن موجب می شود یک عایق رطوبتی بسیار خوبی داشته باشد و از این نظر می‌تواند باعث افزایش و بهبود کیفیت عملکرد ایزوگام شود.

از دیگر نام های چسب ایزوگام می توان به چسب عایق کاری، چسب آب بندی و یا چسب عایق رطوبتی اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید اقدام به استعلام قیمت ایزوگام کنید و یا اینکه در مورد قیمت چسب ایزوگام سوالاتی دارید پیشنهاد می کنیم تا آخر این متن همراه ما باشید.

کاربردهای چسب ایزوگام

قیمت چسب ایزوگام / جالب است بدانید که ایزوگام می تواند ساختمان و یا هر محیط دیگری که از آن استفاده می‌کنید را از نفوذ انواع رطوبت ها و نم ها محافظت کند و این امر از ایجاد انواع خسارت های جدی و جبران ناپذیر جلوگیری می نماید. بنابراین به همین دلیل است که قیمت ایزوگام در تهران همانند نصب صحیح و بی نقص آن اهمیت می یابد. در واقع چسب ایزوگام باعث می‌شود که نصب ایزوگام در صورت انجام دادن تمامی مراحل لازم، بی نقص انجام شود. در ادامه ضمن معرفی قیمت چسب ایزوگام، اصلی ترین کاربردهای آن را نیز برای شما معرفی می کنیم.

▪︎ به کاربرد چسب در زیر ایزوگام جدید و بر روی ایزوگامی قدیمی و فرسوده

▪︎ کمک گرفتن از آن برای تقویت چسبندگی بر روی آسفالت

▪︎ استفاده از چسب ایزوگام برای ترمیم کردن ترک های موجود در ایزوگام قدیمی تخریب شده

چگونگی استفاده از چسب ایزوگام

همان طور که به آن اشاره کردیم قیمت ایزوگام و البته قیمت چسب ایزوگام‌ با وجود کارایی بسیار خوبی که دارند، بسیار مناسب هستند. به عبارتی درست تر برای اینکه بتوانید از چسب ایزوگام نتیجه لازم را بگیرید نیازی به حجم زیادی از آن نخواهید داشت. برای اجرای چسب ایزوگام کافی است تا با یک ابزار مناسب یک لایه از آن را بر روی سطح مورد نظر قرار دهید. معمولا این چسب به مدت زمان ۲۰ دقیقه برای خشک شدن نیاز دارد که برای نصب کردن لایه ایزوگام جدید لازم است به این امر دقت کنید.

محاسبه قیمت چسب ایزوگام

به طور کلی می توان به این امر اشاره کرد که قیمت چسب ایزوگام نسبت به خرید و قیمت ایزوگام جدید و به عبارتی تعویض ایزوگام آن بسیار به صرفه است به ویژه اگر که قصد داشته باشید با کمک چسب لایه ی آسیب دیده ایزوگام را ترمیم‌ کنید قیمت و میزان هزینه لازم برای پرداخت نیز بسیار معقول تر خواهد بود.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین