قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران چند است؟

قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران چند است؟

 

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که در سال‌های اخیر جایگزین خوبی برای قیر گونی بوده و مانع از نفوذ نم و رطوبت به مکانهایی مانند ساختمان، حمام، استخرها، دیوار و غیره می‌شود. امروزه‌ بیشتر افراد جهت عایق کاری مکان مورد نظر خود از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی استفاده می‌کنند.

همانطور که میدانید خرید و فروش ایزوگام به صورت متر مربع و رول ایزوگام انجام می‌شود. به طور کلی همه‌ی خریداران به دنبال این موضوع هستند که قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران چند است؟ در این مقاله سعی نمودیم عوامل و مواردی را که در تعیین قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران نقش دارند بیان کنیم. در واقع با توجه به این عوامل نمی‌توان یک قیمت ثابت برای هر متر مربع ایزوگام‌ در تهران را بیان نمود بلکه با تغییر این موارد قیمت نیز متغیر می‌شود. در ادامه به بررسی و تحلیل عوامل موثر در تعیین قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران می‌پردازیم.

قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران

 

۱) برند تولید کننده ایزوگام

با توجه به کارخانه و برند تولیدکننده ایزوگام در تهران، قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران متفاوت می‌باشد. در واقع هر شرکت و کارخانه‌ی تولید کننده لیست قیمت‌ ایزوگام متفاوتی را مطابق با مواد اولیه مصرفی و نوع و روش تولید آماده می‌کنند و به مشتریان ارائه می‌دهند که‌ممکن است این قیمت‌ها با هم متفاوت باشند.

۲) تعداد لایه‌های موجود در ایزوگام

ایزوگام با توجه به تعداد لایه‌ها به ایزوگام تک لایه، دولایه و سه لایه تقسیم می‌شود. با توجه به این موضوع هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مرغوبیت و کیفیت این کالا افزایش می‌یابد در نتیجه قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران نیز بیشتر می‌شود.

 

۳) پوشش خارجی ایزوگام

از طرف دیگر هر متر مربع ایزوگام در تهران بر اساس پوشش خارجی خود که فویلدار باشد یا بدون فویل نیز قیمت‌های متفاوتی دارد. در واقع اگر پوشش خارجی هر متر مربع ایزوگام در تهران از نوع آلومینیوم و فویلدار باشد قیمت هر متر مربع آن نیز بیشتر می‌شود.

 

۴) طرح پوشش خارجی ایزوگام

برخی از ایزوگام ها در نوع طرحدار و برخی دیگر در نوع بدون طرح و معمولی تولید می‌شوند. با در نظر گرفتن اینکه در تولید هر متر مربع ایزوگام طرحدار در تهران پروسه‌ی کار طولانی‌تر بوده و دقت بیشتری لازم است، قیمت ایزوگام در تهران نیز با توجه به طرح پوشش خارجی آن افزایش می‌یابد.

 

۵) نصب هر متر مربع ایزوگام در تهران

دقت داشته باشید که قیمت هر متر ایزوگام در تهران بر اساس اینکه خرید این کالا بدون نصب باشد و یا با نصب متفاوت است. به طور کلی نصب ایزوگام به تجهیزات و وسایل خاصی نیاز دارد و از طرف دیگر هزینه و دستمزد نصاب نیز به قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران اضافه میشود. در نتیجه قیمت ایزوگام بیشتر خواهد بود.

۶) انواع ایزوگام

ایزوگام در انواع مختلف و با کاربردها و قیمت‌های متفاوت تولید و ساخته می‌شود. همانطور که میدانید در تولید هر نوع ایزوگام مواد اولیه خاصی به کار رفته و همچنین پروسه‌ی تولید هر نوع با نوع دیگر متفاوت می‌باشد. در نتیجه قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران بر اساس نوع آن با انواع دیگر فرق می‌کند. برای مثال از ایزوگام فویلدار که نوع باکیفیت و مرغوب ایزوگام است علاوه بر مواد اولیه موجود در ایزوگام ساده از آلومینیوم و فویل نیز استفاده می‌شود و این امر باعث میشود که قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران نیز افزايش يابد.

 

 

با توجه به مسائل گفته شده قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشود. در خرید هر متر مربع ایزوگام در تهران، مصرفکنندگان عموما به دنبال استعلام قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران هستند. در نتیجه بیشتر تولید کنندگان و شرکت‌های و برندهای مختلف زمینه‌ی استعلام قیمت هر متر مربع ایزوگام در تهران را آماده کرده‌اند تا خریداران بتوانند به راحتی از قیمت روز ایزوگام آگاه شوند و بعد اقدام به خرید آن نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین