قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان همراه با نصب در تهران

ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی از قیر و الیاف مصنوعی تولید می‌شود. با استفاده از گرما و حرارت می‌توان این پوشش‌های مقاوم را روی بستر بام یا دیگر مکان‌های مورد نظر اجرا کرد. این محصول برای عایق‌سازی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گرفته و ویژگی‌هایی نظیر قیمت مناسب، عمر بالا و نصب آسان را برای مشتریان به همراه دارد.

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان همراه با نصب در تهران

اغلب ایزوگام را بر اساس شکل ظاهری، تعداد لایه‌های آن یا پوشش قرار گرفته روی آن دسته‌بندی می‌کنند. قیمت ایزوگام  نیز بر اساس نوع آن محاسبه شده و در زمان خرید اعلام می‌شود.

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان هر متر مربع

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان/ یکی از شاخص‌های مهمی که هر مصرف‌کننده قبل از خرید به آن توجه می‌کند، قیمت ایزوگام است. نوسانات بازار باعث تغییرات قیمت مصالح ساختمانی شده است. به همین دلیل نیاز است تا قیمت به روز این محصولات دریافت شود. ایزوگام نوین گستر و نمایندگی‌های آن تلاش دارند تا لیست قیمت محصولات را به صورت آنلاین منتشر کنند.

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان هر متر مربع

از جمله موارد مؤثر روی قیمت ایزوگام می‌توان به تعداد لایه‌ها، نوع روکش به کار رفته در ایزوگام، جنس ایزوگام و… اشاره کرد.

محاسبه قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان همراه با نصب

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان/ اغلب قیمت ایزوگام دلیجان را در زمان فروش به صورت متر مربع اعلام می‌کنند. رول‌های ایزوگام یک متری بوده و برای محاسبه هزینه نصب نیاز است تا متراژ محل مورد نظر را محاسبه کرده و سپس هزینه ایزوگام مصرفی را نیز به دست آورد.

محاسبه قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان

همچنین در زمان محاسبه هزینه نصب و اجرای ایزوگام باید به مواردی مانند همپوشانی لایه‌ها در کنار یکدیگر، تکه کاری در محل‌هایی مانند لبه‌ها، اطراف کولر‌ها و دیوار‌های اطراف، شیب‌بندی و… نیز توجه کرد.

عوامل مؤثر روی قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان/  عوامل متعددی می‌توانند در زمان استعلام روی قیمت این محصول تأثیر بگذارند. بنابراین قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام با توجه به موارد زیر مشخص می‌شود.

  • کیفیت و نوع قیر استفاده شده در تولید ایزوگام
  • کیفیت و نوع پلی استر یا تیشو مورد استفاده در زمان تولید محصول
  • تک لایه، دو لایه و سه لایه بودن محصول مورد نظر
  • ضخامت هر رول و وزن ایزوگام
  • نوع و جنس روکش ایزوگام‌

نصب ایزوگام نوین گستر دلیجان

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان به همراه نصب با توجه به متراژ محل عایق‌کاری متغیر خواهد بود. اغلب در متراژ‌های بزرگ تخفیف‌های خوبی عمال می‌شود. زیرا نصب آن برای نصاب به صرفه‌تر است. بهتر است نصب ایزوگام در روز‌های آفتابی انجام شده و دمای محیط بیشتر از منفی ۵ درجه سانتیگراد باشد. در زمان نصب نباید بین دو لایه ایزوگام هیچ فاصله‌ای وجود داشته باشد. بنابراین لبه رول‌ها باید به اندازه ۱۰ سانتی‌متر روی یکدیگر قرار گرفته و به اصطلاح همپوشانی انجام شود.

توجه به محل نصب ایزوگام

اگرچه امکان نصب ایزوگام روی هر سطحی وجود دارد، اما برخی از سطوح مانند سرامیک، چوب و فلز برای نصب مناسب نبوده و ممکن است پس از گذشت زمان، ایزوگام از سطوح جدا شود. در زمان نصب ایزوگام باید شیب‌بندی سطوح را به گونه‌ای تنظیم کرد که امکان عبور آب به راحتی وجود داشته باشد. اغلب از شیب ۵ درصد برای نصب استفاده می‌شود.

انتخاب ایزوگام طرح‌دار برای زیبایی کار

در صورتی که قرار است ایزوگام در مکان‌هایی که در معرض دید عموم هستند نصب شود، باید به زیبایی کار نیز توجه کرد. برای این کار می‌توان از ایزوگام‌های طرح‌دار استفاده کرد. محصولاتی با طرح زیبای آجری، کاشی کاری و چمنی برای ایزوگام‌کاری دیوار‌های بیرونی ساختمان مناسب هستند.

نکات مهم در زمان خرید ایزوگام نوین گستر باکیفیت

  • در زمان خرید باید به نشان استاندارد قرار گرفته روی رول‌های ایزوگام توجه شود. قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و دیگر ایزوگام‌های معتبر اغلب نسبت به ایزوگام‌های معمولی بیشتر هستند.
  • نوع ایزوگام با توجه به سطحی که قرار است عایق‌کاری روی آن انجام شود، انتخاب خواهد شد.
  • سطح ایزوگام و بخش پاشنه رول نباید دچار پارگی یا شکستگی باشد.
  • بهتر است دریافت قیمت ایزوگام دلیجان و خرید آن از مراکز معتبر انجام شود.
  • نصب ایزوگام باید توسط نصاب‌های با تجربه و حرفه‌ای انجام شده و پس از آن ضمانت اجرایی دریافت شود.
  • ایزوگام با کیفیت وزنی بیشتر از ۳۷ کیلوگرم دارد.
  • تاریخ تولید ایزوگام در زمان دریافت قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان و نصب بسیار مهم است. نباید از تاریخ تولید محصول بیشتر از ۶ ماه گذشته باشد.
  • تعداد لایه‌های ایزوگام برای نصب روی دیوار و یا پشت بام با یکدیگر متفاوت بوده و اغلب برای عایق کاری بام از ایزوگام دو لایه یا بیشتر استفاده می‌شود.

شرکت ایزوگام سپهر isogamsepehr.com پیشرو در تهیه و فروش و اجرای انواع عایق‌های رطوبتی و مشتقات پلیمری، از پرسنل مجرب و تکنولوژی پیشرفته برای تولید محصولات خود بهره می‌برد. همچنین امکان تولید محصولات طبق سفارشات مشتریان نیز در این مجموعه وجود دارد.

برای دیدن فیلم های این مجموعه لطفا به کانال رسمی ایزوگام سپهر در آپارات بپیوندید.

 

تماس با ما فقط در تهران