قیمت ایزوگام طرح دار با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام طرح دار ، لیست قیمت انواع ایزوگام طرحدار با نصب در تهران و کرج ، قیمت ایزوگام طرحدار آخر نما ، قیمت ایزوگام طرحدار چمنی ،  قیمت ایزوگام طرح دار سنگی و شش ضلعی ، قیمت روز ایزوگام طرح دار دولایه ، لیست قیمت ایزوگام طرح دار هیرمان در سال 1401 .

معرفی ایزوگام طرح دار :

ایزوگام طرحدار جدیدترین نوع ایزوگام با کیفیت بسیار بالا می باشد که جهت زیبایی و تنوع بیشتر جهت روکش نمودن آن از فویل بسیار مقاوم با طرح و نقش های بسیار زیبا استفاده شده است . از اشکال مختلف ایزوگام طرحدار می توان به ایزوگام با طرح آجرنما ، طرح سرامیک و سنگ و ایزوگام با طرح های هندسی نام برد که همگی جزء محبوبترین انواع ایزوگام درایران می باشند

استعلام قیمت ایزوگام طرحدار
استعلام قیمت ایزوگام طرحدار

عمر مفید ایزوگام طرح دار

قیمت ایزوگام طرح دار / از آنجا که شرکت های تولید کننده ایزوگام سعی می کنند تا از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه جهت تولید ایزوگام طرح دار استفاده نمایند ، لذا با قاطعیت می توان گفت که انواع ایزوگام طرحدار از دوام و طول عمر مفید بالایی برخوردار می باشند . به همین دلیل اکثر تولید کنندگان ایزوگام طرحدار محصول تولید شده خود را تا 15 سال ضمانت می نمایند .

قیمت ایزوگام طرحدار

قیمت ایزوگام ، عوامل بسیاری در میزان قیمت انواع ایزوگام طرحدار دخیل می باشند . لصفا در هنگام خرید به این نکات بسیار مهم دقت تمایید .

قبل هرچیز به کاغذی که مشخصات ایزوگام روی آن نوشته شده و به رول ایزوگام چسبانیده شده دقت نمایید . روی این برگه دقیقا شرح داده شده که ایزوگام انتخابی شما از چه نوع قیر و چه نوع الیافی ساخته شده و مناسب برای چه نوع اب و هوایی می باشد . همچنین ضخامت ورق ایزوگام و وزن رول ایزوگام درج شده است . از همه مهمتر استانداردهایی که این ایزوگام توانسته است دریافت نماید و برند شرکت و همچنین مدت ضمانت آن بسیار مهم است .

در هنگام خرید سعی کنید که نصب و اجرای ایزوگام را به افراد متخصص و کاربلد و با تجربه واگذار نمایید تا با مشکلات احتمالی بعدی روبرو نشوید .

فروش و نصب ایزوگام طرحدار در تهران و کرج

شرکت ایزوگام سپهر با 15 سال پشتوانه تجربه کاری در زمینه ارائه خدمات فروش و نصب انواع ایزوگام در تهران و کرج با برخورداری از کادر متبحر عقد قرارداد جهت عایق کاری و نصب ایزوگام در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت می باشد . لازم به ذکر است که خدمات انجام شده توسط ایزوگام سپهر دارای 10 سال ضمانت بدئن قید و شرط بوده و از 5 تا 7 سال بیمه دانا برخوردار می باشد .

لطفا جهت استعلام قیمت روز انواع ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، دریافت لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام با نصب در شمال تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در منطقه جنوب تهران ، قیمت ایزوگام در منطقه شرق تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در منطقه غرب تهران با ما تماس بگیرید .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین