قیمت ایزوگام طرح دار استخر در تهران و کرج

قیمت ایزوگام طرحدار ، لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

ایزوگام طرح دار استخر

ایزوگام طرح دار نوعی ایزوگام است که مانند دیگر انواع ایزوگام از لایه های قیر و الیاف تیشو و پلی استر تولید شده است و تنها تفاوت آن در فویل استفاده شده برای روکش این نوع ایزوگام می باشد .

قیمت ایزوگام طرح دار برای استخر

در ایزوگام طرح دار بجای فویل آلومینیومی ساده از انواع فویل رنگی با طرح و نقش های زیبا استفاده شده است . از ایزوگام طرح دار برای عایقکاری و ایزوله نمودن نمای ساختمان ، نصب ایزوگام استخر ، ایزوگام شیروانی استفاده می شود .

 

اولین سامانه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام با آبدیت روزانه در ایزوگام سپهر

برای دریافت آخرین قیمت ایزوگام مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام دلیجان

 

بهترین ایزوگام طرح دار مناسب برای استخر چه نوع ایزوگامی است ؟

پیش از آنکه بخواهیم بهترین ایزوگام برای عایق کاری استخر را معرفی نماییم ، بهتر است ابتدا کمی در مورد ایزوگام خوب و با کیفیت صحبت کنیم . همانگونه که مطلع هستید انواع ایزوگام ممکن است از قیر اکسیده و یا دمیده صنعتی تولید شود و یا از قیر طبیعی پالایشگاهی . کیفیت قیر مورد استفاده در تولید ایزوگام حرف اول را برای انتخاب یک ایزوگام خوب و مرغوب می زند .

ایزوگام های موجود دربازار اکثرا دارای کیفیت متوسط می باشند . به همین دلیل در هنگام خرید ایزوگام حتما به این موارد دقت نمایید .

در وهله اول سعی کنید تا انتخاب خود را از بین ایزوگام های معتبر و سرشناس انجام دهید ، مثل ایزوگام بام گستر دلیجان ، ایزوگام شرق مشهد ، ایزوگام صدف گستر دلیجان و …

در مرحله دوم به برچسب روی ایزوگام دقت کنید . در این پرچسب تمامی اطلاعات مورد نیاز و مشخصات کامل ایزوگام قید شده است . دقت کنید ایزوگام حتما دارای نشان استاندارد ملی باشد ، دقت کنید که ایزوگام از چه نوع قیر تولید شده است و میزان ضمانت نامه این ایزوگام چه مدت است .

ایزوگام های پلیمری تولید شده از قیر طبیعی و پالایشی بهترین ایزوگام برای استخر می باشند . جدای از مسئله قیمت ، سعی کنید همیشه محصول با کیفیت تر و مرغوبتر را انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مشخصات ایزوگام مرغوب و با کیفیت را مطالعه نمایید .

چرا باید استخر را ایزوگام کنیم ؟

استخصر به محلی برای ذخیره نمودن آب گفته می شود که برای کاربردهای متفاوتی احداث می گردد . استخرهای تفریحی خانگی ، استخرهای تخصصی مجموعه های ورزشی ، استخرهای پرورش و نگهداری آبزیان و همچنین احداث استخر برای جمع آوری و نگهداری آب برای محصولات کشاورزی از مهمترین کاربردهای امروزه استخر می باشند .

به دلیل ارتباط تنگاتنگ و مجاورت با آب با حجم بسیار بالا و احتمال نفوذ و نشت آب لازم است تا کف و دیوار استخر ایزوله و عایق بندی شود . استفاده از ایزوگام برای عایقکاری استخر بهترین گزینه است . استخرهای خانگی و ورزشی به جهت زیبایی بصری بهتر است با انواع ایزوگام طرح دار با رنگ و طرح دلخواه عایقبندی شوند .

قیمت بهترین ایزوگام طرح دار برای استخر

قیمت ایزوگام ، قبلا اشاره کردیم که ایزوگام طرح دار در برند های متفاوت با کیفیت های مختلف توسط کارخانجات تولید و روانه بازار می گردد. از طرفی نوسانات قیمت موجب شده تا  دست یابی به قیمت واقعی انواع ایزوگام بسیار مشکل به نظر برسد . به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم جهت دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام و همچنین استعلام قیمت ایزوگام دلیجان با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین